#14(Adik Simin)

107 11 0
                                    

Chorong:Annyeong~*tutup pintu kreta*
Chanyeol:Huh saper suruh nk bertaruh dgn oppa lgi, kn dh lpr,duit blanja oppa x bgi tw kn tdi nk sangat brtaruh dgn oppa...hmm..nmpknya hri ni Cho puasa laa yer.hmm...thx sbb bgi mknn Cho tdi dgn prcuma dh lh omma msk special utk kita...ayam masak kicap~*smbil jilat bibir*
Chorong:Yahh!!!!Senyap lah..!!dh laa Cho lpr,klu Cho pengsan oppa yg kna brtanggungjawab yer...thu laa omma msak sllu sdp jgn nk dngkikn Cho boleh tak???,Ok ANNYEONG!!!!!!!*jalan lju msuk skolh*
Chanyeol:Hati-hati jln tu nnti tersadung pulak,Annyeong Nnti Pulng Tunggu Oppa Yer~*senyum*Oh yer...jgn lupa beritahu exo yg oppa ada urusan..
Chorong:*pusing blakang**jeling Chanyeol*
Chanyeol:*huh..dia marah ker??...hmm lantaklah..*

Chorong P.O.V
Bodoh betullah aku ni....klu aku x bertaruh tdi msti x jdi mcm ni...huhh aku ingatkan kaki aku ni panjang..sebab..biasanya Eunji&Bomi senang jer aku klhkn....
*Author;Adoii Chorong Eunji&Bomi kn pendek dri kau mmnglaa kau yg menang-_-¿*Terpaksalah...aku buat muka sposen kat Apink ni....itupun klu diorang nk dermakn leader ke sayang diorang ni...okay just forget about it....."Chorong-shii..."*panggil seseorang*,"Huh nuguya??"*toleh ke tempat yg memangilnya*,"Mana oppa kau?","Oh..exo pulak...oh c capang tu?","Ha-ah","Oh dh ninggal dunia"*jln trus**mnakala exo masih lgi terkebil-kebil mata mendengar jawapan drpd Chorong*"huh...seram"*kata baekhyun*,"tak nak aku ada adik mcm tu"*tmbh sehun lgi*,"hello guys!"*sampuk seseorang*,"Huisy...Suho pulak ingatkn Chanyeol tdi..."*D.O**mnakala Suho hnya tersengih*.

SKIP>>>

KRING..KRING...KRING!!!...

Lonceng berbunyi menandakan waktu pulang telah tiba....semua pelajar pun berpusu-pusu ke pintu pagar utk pulang ke rumah masing²...

Chorong P.O.V
Mana lah...Chanyeol oppa ni...tadi suruh tunggu,ni batang hidung pun x nmpk...ok silp² bulu hidung pun x nmpk...*monolog Chorong*..*PON!PON!**Chorong pun melihat ke arah bunyi hon kereta tersebut*,"Yahh Park Chorong Naik Cepat Nanti Jem Pulak!!!","Ishh Yelah² Chorong Nak Naik Lah Ni...Kau Tu Yang Lambat!!!"*marah Chorong**Chorong pun masuk ke dlm kereta*,"Hoi Pasang Air Cond Tu Panas Tau X?!Dh Lh Lma Aku Tunggu!!","Mian....Sebab Oppa Parking Kreta Ni kat Luar Skolh Sbb Tmpt Parking Kreta Kat Skolh Full...Tulh Psl Lmbt Tdi Trpksa Turun Gi Ambil Kreta.."*terang Chanyeol panjang lebar*,"Oh"*bls Chorong sepatah*,"Huh dh biasa dh"*Chanyeol*...

SKIP KAT RUMAH>>>
"Ommo,omma anak babun mana yg sesat kat bilik Chorong ni!!!!!!"
"Aku bukan babunlah!!!!"
"Dh ada bilik sendiri sebok nk msuk bilik org dagga²!!!"*Chorong menghalau adiknya smbil memukul-mukul badan adiknya mnggunakan bantal peluknya*
"Alah..omma tengok noona ni.."
"Dh tengok dh..."*bls omma Chorong*
"Alah omma jngnlaa memain...~"
"hahahaha....*gelak chorong smbil menunjukkan thumbbss👍👍*"
"Yelah²,Omma gurau jer...xleh ke nk memain dgn anak omma sorang ni...kn kmu tu dh lma x pulng kt rumah tulh psl omma rindu sesangat nk gurau dgn kmu ni~"
"Jimin pun rindu kat Omma...~*peluk Puan Park*"
"Eleh gediknya dia*sampuk Chorong"
"Eleh jealous laa tu~*bls Jimin*"
"Xder mknanya dek oii noona nk jealous dgn kau!!~"
"Eleh tipu...omma mna pernah peluk noona kn??tulh psl noona D E N G K I!!~"*jelir lidah*
"Alah everyday&night&everytime lah...omma peluk noona..kn omma??*bls Chorong mcm dh nnyi lgu Apink-Always pulak dh..hehehe..*"
"Eleh omma x pernah pun peluk noona tu..dia saja jer tu....nk jealouskn adik...dh lh jom gi mkn*berdiri*"
"Werkkkk*jelir lidah**ikut Puan Park turun*"
"Nanti kau budak...~*Chorong Dgn Creepy smilenya~*"

HELLO GUY'S👋
AUTHOR DH TAMBAH 2 WATAK KN?? PARK CHANYEOL ABG CHORONG DAN PARK JIMIN ADIK CHORONG,ADA BANYAK LAGI WATAK YG BLUM MUNCUL JUST WAIT AND SEE KLU NK AUTHOR TMBH WATAK YG KORANG NK JUST COMMENT OK TQ>-<

PIONG

TOM & JERRY Where stories live. Discover now