#16(Budak Naeun)

96 11 0
                                    

Di Suatu Pagi....

Chorong:Omma Cho gerak dulu erk...

Puan Park:Aik...apa angin anak omma sorang ni...bangun awal cenggini nk gi skolah...buang tabiat ker??

Chorong:Alah..omma ni Cho bgun lmbt slh...bgun awal pun salah ker??

Puan Park:Bukan mcm tu...cuma pelik laa selalunya nk dekat pukul 7 baru Cho nk bngun..ni bru masuk pukul 6 ni.. nk buat apa awal² kat sekolah??

Chorong:Alah..skali-skala nk dtg awal tunggu Apink....sebab slalunya Apink yg tunggu Chorong sbb lmbt dtg..hehe..

Puan Park:Oh..baguslah tu...kekalkan....tapi Cho tak nak sarapan dulu ker??

Chorong:Tak nak lah...Cho sarapan dgn Apink jer kat skolh...apa gunanya dtg awal kn?cuma omma tolong bekalkan untuk rehat laa yer...

Puan Park:Okay....

Chorong:Cho gi pakai kasut dulu erk..

1 minit kemudian...

Puan Park:Cho dh siap blum?

Chorong:Dah..omma, dh siap bekal Cho?

Puan Park:Dah...Nah..

Chorong:Gomawo...ommaya~

Puan Park:Sesama...by the way ..Cho naik aper??

Chorong:Naik Kaki....

Puan Park:Alah...knapa tak ikut Chanyeol jer?

Chorong;Dah cakap dh semalam..tpi dy kata dy nak urus pemindahan Jimin kat skolh Cho hrini..jd mungkin dy x msuk skolh kott hri ni...

Puan Park:Lah..yer..kan omma yg suruh Chanyeol urus pemindahan Jimin tu...knapalah omma boleh lupa...hmm..omma nk hantar tpi x boleh...maaf yer sayang jp lgi omma kna bertolak gi busan. ada urusan kerja...hmm nnti pulng bru omma amik yer...

TOM & JERRY Where stories live. Discover now