"Chorong hari ni kau tak pi mana- mana kan?"
"Tak kenapa?"
"Bagus...jom teman aku pi cari hadiah kat mall..."
"Hadiah.....untuk??!"
"Adalertu....secret"
"Oh sekarang kau dah pandai nak main secret- secret dengan aku yer Capang..."
"Huh bukan selalu pun..dahlaa pi siap cepat"
"Malas laa aku....Kau bawa laa si Simin tu..."
"Alah malas nak kacau dia...dia tengah study tu.."
"Paksa laa kenapa aku pulak!!!"
"Sebab kau kata kau takder nak pi mana- mana..lagi pun kau tu sebok main ml jer aku tengok.."
"Oh okay laaa.....jom"
"Aik x nk bersiap ker?"
"Dah siap laa ni...pergi mall jer pun bukan pi mana- mana.."
"Kau tu pompuan..pakai laa baju pompuan...huh baju tu pun baju aku ..yang kau pakai kenapa?!!belum kira seluar tu lagi..."
"Aish Capang ni bising betul...setakat baju lengan panjang dan seluar paras lutut ni pun kau nak berkira yer...."
"Tak berkira.. berhitung jer..."
"WHATEVER!!"
SKIP>>>>
Kedua orang adik beradik ni pun masuk ke dalam mall...dah nampak macam kembar dah...dari segi pakaian,seluar hinggalah topi ala-ala swag gitu.
"Weyh Cho aku pi bahagian sana kau pergi sana erk..."
"Apa pulak ni..kata nak minta tolong cari hadiah.."
"Okay sebenarnya aku nak hadiahkan something for my member tapi takyah laa kau tolong...kau pi cari apa apa jer barang yang kau nak nanti aku yang bayar okay?"
"Okay jer..."
"Janji yang murah jer erk.."
"Okay"
♡ ♡
CHORONG P.O.V
"Smart laa pulak kalau aku macam ni..muahahaha.."*sambil melihat rambutnya yang telah di sanggul di hadapan cermin*
"Apa aku nak beli erk...MAKANAN!!"
"Oh yeah....BUBBLE TEA"
"Jap sebelum tu aku nak pi try-try jaket laa...huishy disana banyak smart owww...."
//terlihat sehelai jaket yang cantik dari jauh lalu belari mendapatkannya//ketika tangan Chorong baru mencapai jaket tersebut ternyata seseorang menarik jaket tersebut juga
"Ini Aku punya.."
"Wait aku dulu yang dapat jaket ni okay..."
"Aku!"
"Aku!"
"Aku"
Tarik punya tarik akhirnya jaket itu terbelah kepada dua bahagian ...
"Bukan aku yang koyakkan so bye..."
"Weyh nanti dulu..bukan kau ker yg duk tarik- tarik jaket ni...sekarang dah koyak tak nak ganti pulak!!!"
"Not my fault kalau kau tak rebut..ianya xkan koyak.."
*Xnk bertengkar disitu akhirnya Chorong akur*
"FINE!! Ok salah aku..tapi kau pun patut bayar...deal?""Apa yang deal?"
*sambil pusing ke arah Chorong*"Wait...kau ni??!!!"
"Kau?!"
"Cisss dasar...kenapalah aku selalu malang jumpa dengan yeoja mulut celupar ni...!"
"Kuang ajar yer kau ni..makin hari makin berani kau nak lawan aku erk...!!"
"Saper juga yang nak takut dengan kau KETOT"
"DASAR TIANG LAMPU!!!Kau bayar jaket ni!!dhlaa mahal RM 340..."
"Mahal?hahahaa...murah jerpun but buat apa aku nak bayar untuk kau...kau tu bukan gf aku pun...melainkan kalau kau...nak.."
"Huh siapalah yeoja malang yg nak sangat dengan kau yer.."
"Hey aku belum habis cakap...maksud aku melainkan kalau kau nak bayar...bukan jadi gf aku!"
"So kau jerlaa bayar...kau kan acah kaya"
"Bukan aku yang koyakkan"
"tapi kau kata tadi INI AKU PUNYA so kau laa yang bayar..."
"Tapi kau kata Wait aku dulu yang dapat jaket ni okay...so kau laa yang bayar"
"Kau!!"
"Kau~"
"Ish x guna punya llaki"*dush*
//menumbuk lelaki tersebut//"Tak guna kau...nasib laa kau ni pompuan kalau x..."
"Kalau x apa?nak tampar?tumbuk?mehlaa meh sini tampar aku"
*PAPP*//Tampar Chorong//"JANGAN CABAR AKU...KAU FIKIR AKU NI SUKA DENGAN YEOJA MACAM KAU KER HAH??!!"
"Aku akan pastikan kau akan mati Hari ini!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
//tolak and tumbuk tumbuk llaki tersebut sehingga mereka di kerumuni ribuan orang dalam mall itu siap ada yang rakam pergaduhan tersebut nak viralkan katanya//"Click-Clack Badabing Badabom"*Bunyi Kamera*
YOU ARE READING
TOM & JERRY
Fanfiction_____________________________________ No caption - 🌸 Story By : @AnnChorongie Publish On 31.12.2017 End On XX.XX.XXXX No 1 #parkchorong 15 Jan 2020 No 1 #pinkpanda 13 Mac 2022 ***********************************