"WARGHHHHHH!!!!"-Chorong-
"YAH APER KAU BUAT KAT SINI!!!!",Soal Suho Sambil Menutup Badannya.
"AKU YANG K-",Soalan Chorong Terbantut Takala Pintu Bilik Kesihatan Di Ketuk Bertalu-talu oleh Fangirl Taehyung.
"KAU BAWA SIAPA TU?!",Soal Suho.
"Nanti Aku Citer Kat Kau...But Can You Help Me First?",Pinta Chorong Yang Dah Kebuntuan Di Dalam Hatinya Cukup Dia Memaki dirinya sendiri yang tetiba memohon pertolongan daripada musuhnya sendiri.
"Huh Are You Kidding Me?,Are You Sick?",Soal Suho Penuh Kehairanan.
"Yes I'm So Sick For This All...",Jawab Chorong.
"???????"
"Weyh Tolong Aku Please...Diorang Tengah Cari Aku Kat Luar Tu.....",Terang Chorong.
"So???",Soal Suho lagi
"PAKAI LAH BAJU TU DULU!!",Marah Chorong Yang Tak Sanggup Melihat Ke Arah Suho Yang Tak Berpakaian.
"Argghhhhhh!!!!",Jerit Suho Yang Baru Sahaja Sedar Dia Tak Pakai Baju*Sambil Sempat Menjeling Chorong*
"Ish Pakai Lah Dulu...aku pusing belakang...",Kata Chorong faham dengan jelingan Suho.
"Dah Siap dah ..."
"Kalau Macam Tu Tolong Aku....Buka Pintu...Tu...Kalau Diorang Cari Aku Cakap Jer Yang Kau Tak Nampak...",Pinta Chorong.
"Kalau Aku Tak Nak?",Soal Suho
"Alah Please Lah...Kali Ni Jer....Kalau Kau Tolong Aku.....Aku Janji Akan Tunaikan Satu Permintaan Kau...",Tawar Chorong.
"Hmmm....",Fikir Suho Sambil Memegang dagunya
"Macam mana setuju tak?",Soal Chorong
"Betul Ni?",Soal Suho
"Betul lah...",Balas Chorong Penuh Yakin.
"Aku Tak Nak Satu Permintaan Jer....Aku Nak Tiga....Itu Pun Kalau Kau Setuju Kalau Tak Goodbye Laa..",Ugut Suho.
"Eh...eh..eh jangan pergi...ok aku setuju..",Jawab Chorong terpaksa
"Hehehe bagus bagus....",Balas Suho Gembira.
"Permintaan Aku Yang Per-"
"Nantilah Selesaikan Dahulu Tugas Kau..."Omel Chorong Lalu Menolak Tubuh Suho Ke Arah Pintu.*Suho Pun Buka Pintu Tu*
"Oppa Ada Nampak Yeoja Tak?"
"Err...."
"Alah Pls Laaa Jangan Beritahu Yang Aku Ada Kat Sini...",Chorong Masih Tak Berapa Nak Percayakan Suho..Ha-ah lah musuh mana yang nak percayakan musuh sendiri kan...
"Takder....kenapa?",Soal Suho
"Fuhh...nasib baik...",Lega Chorong yang berada di sebalik pintu
"Tadi ada yeoja lari kat sini...kalau oppa nampak beritahu kitaorang yer...",Jelas Yeoja 1
"Ha-ah kalau kitaorang dapat dia nahas lah dia kitaorang kerjakan...",Yeoja 2
"Apa yang dia buat?",Soal Suho
"Dia rebut Taehyung Oppa Kitaorang...wuarghhhh!!!!!,Jelas Fangirl Taehyung Berjemaah Sambil Menangis.
"Please lah oppa kalau nampak perempuan ni beritahu kitaorang....nama dia Park Chorong kelas 6-A",Jelas Yeoja 4 Sambil memaparkan skrin telefonnya yang terdapat gambar Chorong kepada Suho.
"Nama Dia P-park C-cho Rong?",Soal Suho Gagap Yang Kenal Sangat Dengan Pemilik Nama Tersebut.
"Oh God....macam mana aku boleh lupa yg dia ni partner aku time porm night party tu...adoii kantoi lah kau Park Chorong....",Chorong menghantuk-hantukkan kepalanya di belakang pintu tatkala mengenang kebodohannya.
"Aper kata aku lari...",Chorong Cuba Memanjat Tingkap Di Bilik Tersebut Belum Sempat Dia Keluar...
"Nak Pergi Mana PARK CHORONG?",Soal Suho Yang Sengaja Menekankan Nama Tersebut Sambil Memeluk Tubuh Melihat Chorong
"Eh... ",Chorong Dah Kehilangan Kata
TBC...
YOU ARE READING
TOM & JERRY
Fanfiction_____________________________________ No caption - 🌸 Story By : @AnnChorongie Publish On 31.12.2017 End On XX.XX.XXXX No 1 #parkchorong 15 Jan 2020 No 1 #pinkpanda 13 Mac 2022 ***********************************