#31(Cho&Tae Couple?)

58 10 2
                                    

Chorong P.O.V

Fiuhh Penat...Tapi Kan Kenapa Aku Asyik Dengar Bunyi Kamera Jer Waktu Kitaorang Kluar Erk?Whuisshy Mungkin Perasaan Aku Jer Kott Takper...Park Chorong You Must Sleep Now Esok Nak Bangun Awal Pi Skolah!Ok Gudnite...


High School ※

Hari ni aku datang awal happynya!!!*jerit hati Chorong* Sebaik Sahaja melangkah ke dalam skolah Chorong melihat banyak yeoja berkumpul kat papan kenyataan macam-macam makian dia dengar daripada yeoja-yeoja yang melihat sesuatu yang tertampal kat papan kenyataan baru sahaja Chorong hendak melangkah ke arah papan tersebut seseorang menariknya.

"Weyh kenapa kau tarik aku ni?!!",marah Chorong pada Bomi yang menariknya.

"Kau Nak Mati Ker?!!Banyak Tau Fangirl Budak Taehyung Tu Kat Sana Kalau Diorang Belasah Kau Macam Mana??!!!",Tengking Bomi.

"Jap Apa Pasal Fangirl Taehyung Nak Belasah Aku?",Soal Chorong.

"Gambar Kau Dan Taehyung Yang Tengah Bermesra-mesraan Ada Kat Papan Tu!!!"

"Apa Kau Merepek Ni?Bila Masa Pula Aku Dan Dia Bermesraan Hahaha Kau Ni Bomi Kalau Nak Buat Lawak Pun Nanti-nanti jerlaa bukan sekarang sebab sekarang ni aku nak tengok apa benda yang diorang tengok tu..",Balas Chorong x percaya.

"Weyh kat sini rupanya korang puas kitaorang cari",Celah Namjoo yang entah dari mana datang.

"Weyh Ikut Sini Line Clear Cepat Sebelum Diorang Nampak!",Arah Eunji.

"Hah Bomi Bawa Chorong Kat Tempat Persembunyian Kita Tu Bawah Pokok Belakang Sekolah",Perintah Hayoung.

"Weyh Korang apa ni aku tak faham lah!!!",marah Chorong.

"Diam lah!,marah Bomi.

"Aku tahu kau pasti tertanya-tanya apa yang diorang tengak tengok kan?",Soal Namjoo Pada Chorong

"Of Course la.",Balas Chorong.

"Okey aku ada amik gambar benda yang kat papan tadi meh aku tunjukkan",Namjoo membuka smartphonenya sambil menunjukkan gambar tersebut pada Chorong.

"Weyh ni gambar aku dengan Taehyung kan??!!",Jerit Chorong yang agak terkejut.

"Habistu Gambar Saper Lagi?!!"

"Sekarang Semua Fangirl Taehyung Nak Cari Kau Sebab Taehyung Baru Jer Confirm Kan Yang Korang Dah Couple Hampir Sebulan So Explain It To Us!! Why you never told us about it??!!"

Hallu Guy's Maaflah Author Agak sibuk Sepatutnya Author Publish Semua Janji Author Yang 10 Chapt Ni Pada Bulan Ogos Tapi December Ni Baru Terpublish Sorry Yer Yang Penting Author Dah Tunaikan 10 Chapt Tu So Update Will Coming Soon...Happy Reading Bye~♡♡

TOM & JERRY Where stories live. Discover now