#32(When Eunji Angry)

54 8 0
                                    


"Kitaorang kenal pun tak sampai sebulan itu pun kebetulan jer terserempak pastu berbual and keluar ke cafe sesama...tapi percayalah cakap aku yang aku dan budak tu takder hubungan...",terang Chorong panjang lebar."Betul ni?",Soal Bomi dan di balas dengan anggukan Chorong yang penuh yakin."Kitaorang boleh jer percaya kau tapi fangirl Taehyung dan student kat skolah ni?",Tambah Hayoung lagi."Ha-ah lagi pun Taehyung dah beritahu kat akhbar sekolah yang korang dah couple hampir sebulan..",Terang Eunji."Setiap kali aku jalan atau terserempak and berbual dengan Taehyung aku dengar bunyi CLACK macam orang ambil gambar...",Jelas Chorong."Aku dah faham..",kata Namjoo penuh yakin."Faham apa?",Soal Hayoung."Ada Hantu Selfie Selalu Ikut Chorong Dan Taehyung Ker??",Soal Bomi."Kau Ni Bomi Lembap Betul Lah...!!",Marah Namjoo."So??!!",Soal ChoBomHaJi."Taehyung upah orang untuk ambil gambar korang bila bersama",Terang Namjoo yang sudah seperti detektif terhandal."Fuyooo Namjoo Dah Macam Detektif Conan Lah Hebat- Hebat!!",Puji Bomi sambil tepuk tangan."Aku kan ada filming filem Akdong Detektif of course laa aku detektif yang berjaya..."."Aper?",Soal Bomi."Takderlaa Just Kidding Hahaha....",Gurau Namjoo tapi reality Namjoo memang ada belakon filem Akdong Detektif kan?."So maknanya sekarang ni Taehyung perangkap Chorong supaya jadi gf dia laa ni?",Tambah Eunji."Betul Tu",Jawab Namjoo sementara Chorong kebingungan."Tapi kita kena masuk kelas skarang ni dah waktu belajar...","Ha-ah lah kita masuk lambat sikit supaya diorang tak sempat nak buat apa-apa kat Chorong kan waktu tu waktu belajar...",Terang Namjoo."Bijak-bijak but kalau ada masa aku nak Chorong cuba explain kat satu kelas juga yer diorang percaya ker tak terpulang nanti kita cari cara lain untuk selesaikan masalah ni..",Jawab Eunji.

Sebaik sahaja Chorong dan rakan-rakannya melangkah masuk ke dalam kelas semua pelajar memandang tajam ke arah Chorong sambil berbisik-bisik terutamanya pelajar perempuan atau lebih di kenali sebagai fangirl-fangirl Taehyung."Hmm Lambat Masuk...Baru Keluar Dating Ngan Taehyung Ker?",Sindir Mrs Choi."Eh eh mana ada cikgu...",Jawab Chorong."Kalau Yer Pun Chorong Gi Dating Tak Kan Lah Sekali Ngan Kitaorang Kan...Babo Betul...",Marah Eunji Yang Sedikit Kasar."Kamu Melawan Cikgu Yer...Pergi Kluar Sekarang!!!!",Marah Mrs Choi Pada Eunji."OK",Balas Eunji Sepatah Lalu Keluar Dari Kelas Sementara Member Lain Duk Ternganga Melihat Perangai Eunji Semua Member Tahu Yang Eunji Memang Macam Tu Tapi Ni First Time Dia Tunjuk Perangai Macam Tu Depan Cikgu.

"MANA YEOJA YANG BERNAMA PARK CHORONGGG!!!!!!!!!KELUAR SEKARANG!!!!!!",Jerit Seorang Yeoja Dari Luar Kelas."Saper Tu?",Soal Chorong Pada Member Apink Yang Sedang Makan."Jap Aku Pi Tengok...",Balas Namjoo Lalu Berjalan Ke Pintu Kelas."Weyh Fangirl Taehyung datang laaaa!!!!diorang tengah cari kau tu......!!!",Jelas Namjoo Yang Tengah Menggelabah."Macam mana ni??",Soal Hayoung."Takper Biar Aku Settle Ngan Diaorang...",Balas Chorong."Apa Kau Nak Buat?",Soal Eunji Yang Entah Datang dari mana."YAHh!!!Jung Eunji Kau Ni Buat Terkejut Jer..Kau Kenapa Marah Sangat Tadi???Sampai Mrs Choi Pun Kau Cakap Bodoh...Pastu menghilang sekarang baru muncul",Soal Chorong."Sorry laa...aku stress betul tadi....aku dh laa sakit perut cirit birit dgr andaian cikgu tu yang bodoh lagi mana taknya aku naik berang.....adoiiiii..",Jelas Eunji."Hahahahaha....Kau Ni Biar Betul Bila Kau Sakit Perut Cirit Birit Kau PANAS BARAN...",Soal Bomi Dan Hayoung."CUBA KORANG KAT TEMPAT AKU APA KORANG RASA???!!!!!!!!",Marah Eunji."Janganlah Marah Nanti Bau Najis Laa Kat Sini Ni..."Balas Bomi."YAh Yoon Bomi!!!!",Marah Eunji."PAPP",Bunyi Hempasan Pintu."MANA PARK CHORONG???!!!!",Soal Seseorang Yang Menyerbu Masuk Ke Dalam Kelas."Biar aku jelaskan kat mere-"."Tak Payah Cho Diorang Tu Ramai Diorang Tak akan Dengar Cakap Kau Punyalah",Balas Namjoo."Biar aku cu-","Tak Payah Nanti Diorang Pukul Kau Dengar Cakap Kitaorang Kau Pakai Jaket Ni Pastu Keluar Ikut Pintu Belakang Kelas Kau Sembunyi Dekat Bilik Kesihatan Sekolah(BKS) Nanti Pulang Kitaorang Singgah Kau...Pi CEPAT!!!",Arah Eunji."Baiklah Gomawo Eunji-ah,Namjoo-ah,Hayoungie,Bbom-ah....Saranghaeyo.."."Dah-dah pi cepat jangan nak buat drama...nanti beg kau kitaorang bawa kan...",Balas Namjoo Sambil Menolak Chorong Ke Pintu Belakang Kelas."CHORONG MANA!!!!!!!!!"."JERIT-JERIT MANA LAH KITAORANG TAHU...."Balas Eunji."TADI ADA ORANG NAMPAK DIA ADA DENGAN KORANG"."SEKARANG NI KAU NAMPAK ADA KER HUH??!!",Balas Bomi.

Someone P.O.V

"Habis Lebam Perut Aku.Hmm Ni Semua Sebab Sehun Lah Ni...Ada Ker Patut Dia Pukul Perut Aku Dengan Kayu Hoki Tu...Kalau Yer Pun Tak Pandai Pukul Bola Tu Jangan Lah Tunjuk Bodoh Pukul Perut Aku",Omel Suho Seorang Diri Sambil Tangannya Ligat Menyapu Ubat Di Sekitar Kesan Lebam Tersebut."Wow Tak Sangka Pula Aku Ada Six-Pack Hoho...",Puji Suho Pada Badannya Sendiri.

"Rasanya Dah Boleh Buka Dah Jaket Ni...Panas Betul",Bebel Chorong Seorang Diri."WEYH TU PARK CHORONG!!~TANGKAP DIA!!!!!!",Jeritan Fangirl Taehyung Berjemaah Sambil Mengejar Chorong.Chorong Berlari Tanpa Henti Sehingga Tiba Ke Destinasi Yang Dituju Iaitu Bilik Kesihatan Sekolah Dia Tangkas Menutup Pintu Dan..."WARGGHHHHHHHHHHHH!!!!".

TBC

TOM & JERRY Where stories live. Discover now