- Aresto Momentum!
Vocea era a lui Dumbledore. Îl oprise pe Draco din a mă înjunghia in secunda în care lama a dat drumul la un firicel mic de sânge in dreptul pieptului meu.
Am scancit de durere si mi-au dat lacrimile. Mă saturasem de lacrimi. Am ridicat capul, cu o privire ucigătoare, deși tremuram. Eram impietrita pe scaun. Nu intelegeam de ce nu ma puteam misca.
Dumbledore il făcuse cumva pe Draco sa înghețe in timp, iar eu eram la vreo douzeci de centimetrii departe de fata lui. In spatele acelui chip plin de ura se vedeau trasaturi frumoase... Era si el un copil, totusi... Pentru un moment, mi-a fost mila, dar in al doilea moment, imi adusesem aminte ce-mi facuse si m-am incruntat.
Ochii lui erau plini de ura. Numai ura. Dar pupilele lui pareau incetosate. O fi fost parte din vraja lui Dumbledore?
- Harley, esti bine? spuse Fred alarmat si veni in fuga spre mine.
- Da... da... am murmurat, urmarindu-i pe Madame Pomfrey si pe Dumbledore cum il puneau pe Draco intr-un pat din coltul camerei lungi.
- Esti sigura ca esti bine? a zis Harry in timp ce imi stergea rana, care, in mod ciudat, nu prea durea asa de tare acum.
- Da! am zis mai apasat. Doar, am... am nevoie de liniste.
Inainte sa-mi intorc scaunul si sa merg spre o alta fereastra, l-am privit pe Fred- avea chipul trist. Cand cei trei baieti au plecat, am simtit cum un nod de gat ma incorda si lacrimile mi-au iesit din ochi. Buza incepu sa-mi tremure si am inceput sa plang in liniste, cu capul in mana sprijinita de scaun. Nu trebuia sa-i resping asa...
***
Hermione, Ron si Harry se indreptau spre biblioteca, unde aveau sa-si faca tema pentru Potiuni. Snape, bineinteles, le daduse un eseu de un metru despre Piatra Lunii. Harry nici macar nu avea atat de mult pergament. Ron nici nu se obosise sa-si ia.
- Harry, ce... ce mai face Harley? a spus Hermione, cu ochii in pamant.
- Draco era s-o injunghie...
- E in scoala? exclama Hermione si se uita suspect in jur. Presupun ca Dumbledore si-a facut aparitia...
- Da! Normal! Dar acum este in spital cu Doamna Pomfrey si vorbesc despre el. Poate aflam ce are, spuse Harry, uitandu-se dupa o carte.
- Nu credeti ca ar putea fi posedat? a zis Hermione, iar Ron inghiti in sec. Sau, cel putin, controlat?
- Cum asa? zise el.
- Pai, nu v-ati gandit si voi? zise Hermione ferma. Viperinii fac parte dintr-o casa unde este apreciata Magia Neagra. Doar stiti, nu? Nu ati citit? Salazar Viperin?
Hermione se uita pe rand la ei, cu sprancenele ridicate, asteptand un raspuns.
- Serios, baieti? Eu sunt singura care citeste? se enerva Hermione.
Ron pufni in ras. Harry s-a uitat cu coada ochiului la Ron și a surâs.
- Nu mai rade, Ronald! Poate fii ceva serios! Pana la urma, va pasa de Harley, nu?
- Normal!
- Pai, toate au legatura. Draco e la Viperini. Acolo, de obicei, circula zvonuri interesante, dar toate despre Magia Neagra... Și în trecut a fost asa. Stiti macar cine e Salazar Viperin?
- Fondatorul Casei...? incerca Harry sa ghiceasca.
- Da! spuse pe nerasuflate Hermione, iar daca... Stati! Stiti de ce Salazar este vazut ca un om rau de majoritatea?
- Nu, dar pun pariu ca o sa ne povestesti... murmura Ron.
- Asa e, Ron! Aveti nevoie sa stiti!
Ron isi dadu ochii peste cap.
- Inainte sa se construiasca Hogwarts, cei patru fondatori, Godric Cercetas, Helga Astropuf, Rowena Ochi-de-soim si Salazar Viperin au fost de accord sa aduca elevi de orice fel, asta rezumandu-se la calitatea sangelui. Adica, sunt de trei feluri, semi-pur, cum esti tu, Harry, sange-pur, ca tine, Ron si...
Dar Hermione se oprise.
- Si sange-mal... spuse ea cu un nod in gat.
- Sange-mal? Stii pe cineva asa? zise Harry.
- Da. Pe mine. Inseamna ca parintii mei sunt Incuiati. Iar acest termen, zise ea cu scarba, sange-mal, este folosit ca o insulta. Este aproape interzis... Este foarte urat!
- Si... povestea... zise Ron.
- Asa! Si, Viperin dorea ca in aceasta scoala sa calce doar sange-puri. Asadar, Cercetas si Viperin s-au invrajbit pe tema asta pana s-a cazut de acord ca in scoala sa vina cine vrea. Dar de atunci, Cercetasii si Viperinii sunt intr-o dusmanie grozava... incheie Hermione, cu o nota de suspans.
- Dragut! Si ce are asta de a face cu Harley? o ironiza Ron.
- Tu chiar nu observi, Ronald? Harley a fost atacata de Draco.
- Dar, Hermione, nu are atat de multa legatura! Cred ca Ron are dreptate! a spus Harry, facand-o pe Hermione sa se supere.
- Si de ce?
- Pentru ca ea a ramas infirma dupa ce s-a lovit la coloana. Este o chestie de anatomie. Draco doar a impins-o, a zis Ron apasat.
- Ba nu! Au zis si profesorii ca au nevoie de un antiblestem! Nu e doar anatomie... a exclamat Hermione.
- Dumbledore o sa gaseasca ceva. Mereu gaseste. Doar a salvat-o in spital.
- Da? Bine! izbucni Hermione. Atunci, explicati-mi de ce Dumbledore nu a avut timp sa o mai salveze si pe ea pe teren?! De ce nu a prins-o cu magia?
Atunci, baietii tacura. Era intr-adevar, o intrebare grea.
- Da... zise Hermione, ganditoare. De ce nu a avut timp? Pai... poate pentru ca Draco a facut ceva! Nu v-a trecut si asta prin cap?
Hermione incepuse sa ridice tonul cam mult.
- Hermione, mai calm! Ai dreptate, da! Dar acum sunt multe variante din care putem alege. Poate fi si pentru ca Dumbledore nu a fost atent! incepu Ron calm.
- Nu are cum! izbucni Hermione, stangand in mana pana de scris. Din nou, explicati-mi de ce a salvat-o cand urma sa fie injunghiata! Zi-mi, Harry! Ai fost acolo, si, este la fel ca la intrebarea anterioara! De ce a salvat-o acum, iar atunci nu? Eu zic ca e un subiect cam greu pentru voi...
- Insinuezi ca suntem prosti? o repezi Ron.
- Nu.
- Gata! spuse Harry tare. Calmati-va, amandoi! Hermione, intrebarea ta e bună! Iti da de gandit, dar hai sa o facem impreuna cu Harley, poate ca ea a vazut ceva ce noi nu am fost capabili sa vedem cand a fost impinsa, ok?
Hermione zambi calma:
- Bun! Atunci, hai sa ne apucam de teme, o sa va spun cand gasesc timp ca sa vorbim.
- Deci, acum esti orarul nostru, o ironiza iar Ron.
- Nu, Ronald. Sunt doar mai organizata decat voi, zise ea calma si pleca spre Turnul Cercetasilor.
Buna! Scuze ca am întârziat! Va pup si va astept cu comentarii si voturi!
Kiss
CITEȘTI
Harley Potter#1- Destinul Vrăjitoarei
Fanfic1/7 Harley nu știe ce îi rezerva destinul. La unsprezece ani, afla ca este vrăjitoare și este admisa la Scoala de Vrăjitori și Vrăjitoare Hogwarts, unde pericolele o pândesc la fiecare pas. Ceea ce nu știe ea este că viața ei urmează să se schimbe...