Co robi gdy jest zazdrosny?

5K 173 26
                                    

Loki: Planuje już unicestwienie faceta, który cię podrywa i grozi mu, tym samym przyciągając cię do siebie i mocno trzymając. 

Thor: Podchodzi do was i zaczyna opowiadać o wszystkich dziewięciu światach i dziwnych stworzeniach, które na nich żyją, przez co facet, który cię podrywa uważa go za nienormalnego i jak najszybciej odchodzi. 

Tony: Ciebie raczej nikt nie podrywa. Nie chodzi oczywiście oto, że jesteś brzydka, tylko o to, że wszyscy dobrze wiedzą, że jesteś dziewczyną Starka i boją się podrywać, ale jeśli już pojawi się jakaś osoba, który to robi, Tony od razu odciąga cię od niego i zabiera na wielkie zakupy.

Steve: Stoi i czeka aż spławisz natręta, ale gdy nie udaje ci się to, podchodzi i obejmuje w tali, całując twój policzek.  

Bruce: Zaczyna udawać szalonego naukowca lub udaje, że zmienia się w Hulka, dzięki czemu skutecznie odgania konkurencję.

Pietro: Łapie podrywacza za ciuchy i biegnie na drugi koniec świata, gdzie tam go zostawia.

Clint: Rzuca czymś tak, aby to coś przeleciało przed twarzą twojego adoratora i mówi, że jeśli zaraz nie odejdzie to tym razy trafi do celu. 

Peter: Robi groźną minę (wyglądając przy tym komicznie) i odciąg cię od adoratora.

Bucky: Podchodzi do ciebie od tyłu, obejmuje w tali i całuje w policzek, przy okazji zabijając wzrokiem osobę, która cię podrywa. 

Strange: Straszy faceta swoją peleryną lub grozi mu, że wyśle go do innego wymiaru 

Deadpool: Grozi typowi, który Cię podrywa pistoletem lub kataną.

Skarbnica Marvela, czyli preferencje i ImagifyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz