Co robi, kiedy jest pijany?

3.6K 111 99
                                    

Loki: Przymila się do wszystkich jak nigdy.

Thor: Bardzo trudno upić Thora, ale gdy już mu się to uda, to nabiera jeszcze większej chęci do zabawy, tańca i dłuższego pica.

Tony: Prawi wszystkim komplementy.

Steve: Steve nie może się upić przez serum płynące w jego krwi.

Bruce: Co chwila żartuje sobie z ciebie, że zamienia się w Hulk'a.

Pietro: Zaczyna biegać po całym pomieszczeniu jak opętany, wykrzykując słowa jego ulubionej piosenki.

Clint: Zaczyna popisywać się swoim sokolim okiem, nie zawsze jednak trafiając do celu.

Peter: Wtula się w ciebie i siedzi tak, dopóki nie zaśnie.

Bucky: Nabiera jak nigdy chęci do zabawy i rozmawiania z innymi ludźmi, nawet tymi obcymi.

Strange: Rozpoczyna debaty na różnego rodzaju tematy, w których jeszcze bardziej niż zwykle wymądrza się.

Deadpool: Zaczyna dobierać się do ciebie, jeszcze bardziej niż zwykle. 

Publikuje dzisiaj jeszcze jeden rozdział, ponieważ potrzebuje waszej pomocy odnośnie postaci do drugiej części preferencji. 

Osoby, które na pewno będą w preferencjach:

- Loki,

- Bucky,

- Tony,

- Steve,

- Strange,

- Deadpool,

- Thor,

- Peter,

- Clint,

- Bruce.

Moje propozycje dodania postaci:

- Ant - Man,

- Pietro,

- Eddie Brock / Venom,

- Sam Wilson / Falcon.

Głosujcie na postacie, które chcecie dodać, a jeśli macie jakieś jeszcze propozycje zachęcam do pisania w komentarzach.

Skarbnica Marvela, czyli preferencje i ImagifyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz