Zvuk lesního rohu.Konečně!Začal nejznámější závod elfů,Taistel.Rozeběhla jsem se do zeleného lesa.Běžela jsem jak nejrychleji jsem uměla.No,kdybych nezakopla tak bych bala ještě rychlejší.Kolem mě běželo několik dalších elfů o kterých ani nevim,že je znám.Hádali se a na mě taky něco křičeli.Nevnímala jsem je.Měla jsem jediný cíl.Najít vejce.Začalo se k nám přidávat víc a víc elfů.Skra!Radši jsem změnila směr.Ani nevim kam sem zaběhla,ale bylo tu strašně moc kamenů.Bože!Já jsem takový nemehlo!Běžim sotva půl hodiny a během toho jsem už několikrát zakopla a ještě k tomu jsem se dostala do části lesa,v které jsem nikdy nebyla!Ticho.Všude jenom ticho.Zastavila jsem.Skvělý!Já zabloudila!Rodilý krajan této země a stratila jsem se v lese,ve kterym jsem každej den?Kdybych aspoň nebyla průzkumník,který si má pamatovat každou cestu,po který kdy šel.Už ani nemělo cenu běžet dál,všechny vejce už určitě našli.Prolejzala jsem kameny,co jinýho mi zbejvalo.Předemnou byl až moc velkej kámen.Vylezla jsem nahoru.V dálce rářilo černé světlo.A,cesta zpět!Seskočila jsem ze šutru a rozeběhla se k tomu místu.Nebyla to cesta zpět,bylo ještě něco lepšího!Kámen v kterym byla vytesaná díra a vní.....Obrovské černé vejice s jemnými zlatými žilkami.Já ho našla!Mám draka!Rychle jsem zapálila šíp,nějakym kouzlem co mě naučila mamka,a vystřelila jsem ho vysoko nad sebe.Zatroubil roh,zdřejmě to bylo posledení vejice.Někdo pro mě došel,asi jsem bloudila ještě dlouho.No možná hodinu?Jo tak hodinu.Přišli jsme do města,kdy bylo vyhlášení výtězů.Málem bych zapomněla!Musíme svého draka hned pojmenovat!Ale já nemám ponětí jak mu budu řikat?No nic něco mě určitě napadne.Zatrubily na roh.Skvělý,furt nevim jméno!
Jako první našla svého draka Iväin!Všichni tleskali no jo všichni ji žrali.Přišel Helm a vzal si do ruky Iväinino modro-fialové vejce.Vyslovil nějaké kouzlo,při kterém vejce zazářilo.
,,Je to dračice!´´ prohlásil a vrátil ji vejce zpět.
Všichni čekali,až vysloví jméno oné dračice.
,,Bude se jmenovat Timantti´´řekla a všichni zatleskali.To znamená diamant,jestli se nemýlí.Další nařadě byl Sita.Ten!?Král sebral červené vejce se slovy,že je to drak.
,,Palo,tak se bude jmenovat´´dořekl Sita s potleskem.Oheň,pomyslela jsem si.
Jako další byl Rëtos!?To bylo ještě horší něž to,že má Sita vejce!Vždy't Rëtos neni schopnej ani vystřelit z luku.Určitě podplatily ty elfy co běželi vedle mě!Vyhrál neprávem.Hrdý král přistoupil ke svému synovi a vzal mu zlaté vejce z ruky.Zlatý!To je ten nejvzácnější ze všech draků!To nemyslí vážně!Helm pozvedl vejce a šťastně řekl,že je to dračice!Rëtos sebral vejce a ihned začal řečnit.
,,Bude to Ylpeä,protože to bude jistě hrdá dračice!´´zvolal.Byl to nejhlasitější potlesk.Bože!A te'D jsem nařadě já.Bože,já mám trému.Z publika na mě koukala mamka a držela mi palce.Přišel ke mě Help a já mu podala své vejce.Zazářilo.
,,Je to drak!´´ řekl a vrátil mi ho.Mé vejce bylo černé,ale tak milé,vůbec nevypadalo zle,ale dala jsem mu jméno zlý.Nevim proč,bylo černý tak asi...
,,Ondska´´řekla jsem asi moc nahlas.Jedinej kdo začal tleskat byla mamka s Limefisem.Přidala se i Iväin a Sita,kteří se na mě usmáli.Možná nebudou takový,za který je mám.Postupně začali tleskat i ostatní,ale hodně znechuceně.Zvuk lesního rohu.Konečně!Konec tohohle všeho.Mohla jsem jít domu a vychutnat si to,že mám svého draka.Ondsku...
Ahojky doufám,že se Vám tahle část líbila!Omlouvám se za chyby a za všechny hrudky.Prosím pište do komentů vše co si o této knize myslíte samozdřejmě i kritiku.A napište taky,jestli Vám takhle dlouhé kapitoly vyhovují,děkuju.
ČTEŠ
Maïa
FantasyMaïa. Trochu jiná elfka... Proč? Kvůli tomu, že jako jediná nesnáší lidi a pokouší se je zabít? Nebo snad proto, že její jediný přítel, je prozatím, její drak Ondska? A co ostatní elfové? Mladá Iväin, hnědovlasý Sita a rozmazlený synáček pana krále...