Zpátky do reality

253 19 10
                                    

Tuto kapitolku bych chtěla věnovat adushe123 za to jak moc mi pomohla.A tayk proto,že vymyslela jméno našeho velitel Këila.Díky moc :)

Takže,jak řikám.Od té doby co jsme byli ,,malý´´ utekli tři roky a stalo se spoustu nových událostí.Ivaïn a  Sita se,tak nějak ,,sčuchli´´.Já jsem samozdřejmě furt nezadaná,ale jeden ,,antitalent´´,kterej se mě snaží sbalit,by tu byl.A jelikož mám smůlu,tak ten antitalen je Retös.Já chudák!

Dále se potvrdilo,že můj drak je naprostý srab a bojí se Měsíce,ale díky jeho skvělé ranní kondici,teď máme většinu ranních hlídek.Ondsku to ohromně baví,ale já usínám ve stoje.Naši draci jsou spolu s Ylpeou speciálně cvičeni k boji.A my vlastně taky.dneska jako obvykle každý den,jdeme do arény.Sešli jsme se s Ivaïn a Sitou u Zelené řeky,která je naproti aréně.Ondska se začal kamarádsky prát s Palem a skončily ve vodě.,,No tak to je opravdu skvělý!´´zařvala jsem.Darci se oklepali a vylezli z vody.Vyrazily jsme do arény a uviděli Ylpeu s Retösem.Přivítal nás Këilo velitel Sutori.Je strašně namyšlenej a opravdu ho nemusim.,,Tak dítka,dneska nás čeká lekce létání´´řekl nadšeně.Retös začal nadšeně tleskat a my se na něj zhnuseně podívali.,,Bože´´šeptla mi Ivaïn do ucha.,,No tak ticho´´okřikl nás Këilo.Měli jsme asi půl hodinovou přednášku o tom,jak správně ,,řídit´´draka,jak vysoko smýme vystoupat a také o tom jak draci dokážou,takzvaně ,,plachtit´´.Sita už to nevydržel a vydalse ke stájím.S ivaïn sme ho ochotně následovali.Velitel na nás pokřikoval,jak si to můžeme dovolit,ale nevnímali jsme ho.Šli jsme si vybrat sedlo.Mně padlo do oka tmavě hnědé,kožené sedlo.I ostatní si vybrali,a tak jsme se vrátily k drakům.Këilo sále něco remcal,ale když jsme nasadily svým drakům sedlo,tak se sklidnil a poslal Retöse do stájí.Ondskovi padlo sedlo dokonale!Sedli jsme si na své draky a seřadily se do řady vedle sebe.Retös byl vedle mě.,,Tak co,jak se těšíš na první let´´zeptal se mě.,,Já nevim,prostě normálně´´odsekla jsem.,,Aha.Hele nechtěla bys jít po zkoušce do lesa?´´zeptal se přesvědčiě.vykulila jsem oči a koukala na něj.Sita se mi za zády neuvěřitlně smál.Praštila jsem ho loktem,ale stále jsem koukal na Retöse.,,Hele sorry,ale mamka chtěla s něčím pomoc a já jí slíbila,že přijdu´´usmále jsem se.,,Jo jasně´´řekl uraženě a odsunul se kus ode mne.Ivaïn se na mě smutně podívala a já kývla hlavou,že s ním nikdy chodit nebudu.,,Tak co,připraveni na svůj první let?´´zvolal Këilo a tím nás taky vyrušil.

MaïaKde žijí příběhy. Začni objevovat