Kyky,zkouška schopností

243 22 9
                                    

Tuto kapitolku bych chtěla věnovat mé skvělé kamarádce Báře (Barunka000).Děkuji ti za to jaká jsi.

Rozhodli jsme se trénovat až na konci arény.Byl tam klid,takže nás nikdo nemohl rušit.Naše malé společníky jsme postavili vedle sebe.,,Tak?Nějaké poznatky?´´zeptal se Sita.,,Zjistila jsem,že Timantti má no osacu fialový osten,který občas zazáří.Bohužel nevím kdy a proč.´´začala Ivaïn.,,A už jí začala růst křídla,,dokončila větu s nadšením.,,Hmmm,Onskovi už křídla rostou tři dny a jediný co jsem zjistila je,že kdykoliv uvidí nebo se přiblíží k ohni,zezlátnou mu oči.´´řekla jsem.,,Já teda nevím,co je pravda,ale Palo si kýchne a vyprskne malé hořící jiskřičky´´dodal Sita.,,Že by se nám někdo spletl?´´zeptala jsem se ironicky Ivaïn.,,Víš co Maïo,di někam´´odpověděla mi uraženě.Stejně jsme se začli všichni smát.,,Tak zkusíme ovládat jejich schopnosti ne?´´zeptala jsem se nakonec.Všichni souhalsili.Dohodli jsme se,že budeme ,,zkoumat´´ každého dráčka dohromady.Začli jsme s Ondskou.Zbylá dráčata si mezitím hrála.,,Tak Ondska.Zezlátnou mu oči když je poblíž ohně´´konstatovala Ivaïn.Pak začala něco mrmlat a na dlani se jí oběvil malý plamínek ohně.Ondska k němu okamžitě přiběhl.Jeho oči začali dostávat zlatou barvu.Nadšeně sledovat tu neposednou hořící věc.Ivaïn otočila ruku a oranžový plamen se změnil na modrý.Dráček začal nespokojeně prskat a snažil se na modrý oheň zaútočit.Plamínek se změnil na zelenou barvu a dráček se zase uklidnil.Nakonec ho to přestalo bavit a odběhl za ostatními.Ivaïn stiska ruku v pěst  a přišla za námi.Plamínek jí mezitím zmyzel z ruky.,,Jak již samozdřejmě víte´´začala.,,Ohně se rozdělují podle barev do několika tří časových intervalů.Červený oheň značí ráno,modrý noc a zelený zbytek dne.Podle tohohle soudím,že Ondska nebude schopen bojovat nebo spíše vykonávat jakoukoliv činnost v noci.Den bude v pohodě a ráno bude nejlepší,takže vám určitě rádi přidělí hlídku.Vypadá to,že měsíc má na něj nějaký vliv,což mu brání cokoliv dělat.´´dořekla a usmála se.,,Jsem spokojená.Můj drak se bojí Měsíce´´odpověděla jsem jí a začala se smát.Sita mezitím došel pro svého draka.S ním to bude oříšek a to hlavně pro Ivaïn.Rozhodli jsme se vyzkoušet,jestli dokáže prskat jiskry i když chce on sám.Vzala jsem na sebe ochranný oblek,který se používal při zkouškách v sutori.Stoupla jsem si před Pala a snažila ho jakkoliv naštvat.Samozdřejmě se mi to nedařilo,tak mi museli ostatní pomoc.Ivaïn vykouzlila jakéhosi zajíce,který kolem draka neposedně běhal.Pak zničeho nic vzplanul a začal po drakovi skákat.Palo se ihned naštval a začal po zajíci chňapat drápy.Když byl hodně rozzuřený zajíc zmizel a on se zaíval na mě.,,Zabij ji´´řekl s klidem Sita.Zbláznil se?Je to sice mládě ale stejně!Palo se mi zadíval do očí a najednou se rozeběhl.Skočil na mě a srazil mě k zemi.Pak se nadech a z jeho tlamičky vyšel slabí plamínek ohně.Sita ho odeně odstrčil a poslal ho pryč.Měla jsem popálenou ruku.,,Dobrý?´´zeptal se a při tom mi pomohl vstát.,,Jo,v poho´´odsekla jsem.,,Tak co Ivaïn,tvoje teorie nebyla pravdivá,viď?´´zeptala jsem se se smíchem.Jen si odfrkla a šla pro svou dračici.Sundala jsem ze sebe tu hrůzu a vrátila se ke svým přátelům.Řekla jsem ,že největší oříšek bude s Palem,ale to jsem se šeredně pletla.Přijít na to,kdy Timantti svítí ocas,bylo to nejtěžší.Strávili jsme nad tím celý zbytek dne,ale na nic jsme nepřišli.Mlčky jsme si sedli na dřevěnou kládu a koukali na své draky.Vyrušila nás Tamara,matka Sity.Docela jsem si ji oblíbila.,,Tak co,jak jde Kyky?´´zeptala se.,,Nemám ponětí co je to Kyky,ale jinak se nám docela daří´´odpověděl jí Sita.,,Vy nevíte,co je to Kyky?´´zeptala se.,,Kyky je zkouška schopností a to jakýhkoliv.Ve vašem případě je to zkouška vašich ráčků.´´mile odpověděla.Dali jsme se s ní dořeči a vysvětlili jí co se snážíme zjistit o Timantti.,,No čekala bych,že tohle bude Ivain vědět´´pousmála se.Ivaïn se jen pomíženě koukla a zavrtěla hlavou.,,To nevadí.´´usmála se Tamara.,,V knihách o dracích se píše,že pokud je majitel draka mág,má podobné schopnosti jako on.Tím chci říct,že pokut Timantti sítí ocas,je možné,že je to právě přitom,když kouzlíš.´´dořekla.Podívala jsem s na Ivaïn a gestem jí naznačila,ať to zkusí.Ivaïn se vydala ke své dračici a na zemi vykouzlila malou květinu.Timantti se k ní nadšeně rozeběhla a při tom jí zazářil ocásek.Tamara se ne ně spokojeně usmála a naznačila nám,že už bychom měli jít domu.Bylo už pozdě a já nehodlala ryskovat,že se Ondska bude chtít ,,prát´´ s Měsícem.

Tak tady je další kapitolka,snad se bude líbit.A omlouvám se za chyby a vím že tam hodně opakuji jména tak se omluvám,příště to zkusím trošku omezit :) .stále dělám věnovačky tak si pište.

MaïaKde žijí příběhy. Začni objevovat