Tak tuto kapitolku bych chtěla věnovat mé skvělé kamarádce Miri(marika333),si skvělá!Díky
A vzhledem k tomu,že jste mě prosily o výslovnost jmen tak vám je sem napíšu.A kdykoliv se přidá nová postava napíšu vám nazačátek jejich jméno-s výslovností.
Maïa-Maja , Sita-Sita , Ivaïn-Ivejn , Retös-Retos , Keïlo-Kejlo , Limefis -Limefis(Lim)- a draci se vyslovují tak,jak se píší.Kdybyste ještě nevěděli jak se co vysvětluje nebo cokoliv nechápali,určitě napište .
,,To víš,že jo´´pronesla jsem mezi rty.,,Tak rozestupte se!´´řekl hlasitě a my udělali několika metrový odstup.Bylo to akorát tak,aby draci mohli roztáhnout křídla.Ondska už vycítil,že se něco děje.,,Připravit...´´Ondska začal pomaličku raoztahovat svá obrovská křídla.,Pozor....´´křidla už měl úplně roztažené a přikrčil se k zemi.,,Teď!´´vykřikl Keïlo.Vzápětí se všichni draci odrazily odzemě a vyletěli společně vzhůru.Ondska začal rychle mávat křídly a vystoupal až do úrovně mraků.Sklidnil se a začal sám od sebe plachtit.Bylo to nepopsatelné.Studený vítr mi foukal do vlasů a já vnímale jen let a svého draka.Rozhlédla jsem se kolem sebe a před sebou jsem uviděla vysoké hory.Podemnou se rozléhala zelená krajina.Nejvíce zabírali tajemné lesy a řeky.Jen malý kousek patřil,pro nás velké,světle zelené louce.Byla to nádhera!Pustila jsem se sedla a ruce zvedla nad svou hlavu.Chtěla jsem se dotknout mraků.Z mého snění mě ale probudil silný náraz.Ondska se otočil a udělal piruetu.Začal jsem pištět,protože jsem si myslela,že padáme.Samozdřejmě jsme už nějakou dobu letěli v klidu.Vedle mě se oběvil červený drak.,,Sito,já tě zabiju!´´křikla jsem naštvaně.,,No jasně,už se bojim´´řekl ironicky.,,Víš co zdrhej!´´oznámila jsem mu klidně.,,Tak si mě chyť,když to dákážeš´´vzápětí se Palo rozletěl a začal nám mizet z dohledu.,,Dělje,na co čekáš?´´křikla jsem na Ondsku.Létali jsme oblohou a každou chvíly do se be vrazily.,,Hej!´´křikl Sita,když málem sletěl z Pala.Začala jsem se smát,ale drak mi najednou zmizel z dohledu.Koukala jsem kolem sebe,ale nikde nebyl.Najednou se předemnou oběvilevelká červená hlava,která v zápětí vychrlila oheň.Můj výraz byl naprosto jasný.Sita se smál na celé kola a já ho chtěla uškrtit.Dostihla nás Ivaïn,která na mě zmateně koukala.,Ehmm Maïo máš černej ksicht´´řekl s výsměchem.,,Děkuju,žes mi to oznámila,já si ještě nestačila všimnout´´řekla jsme uraženě.V dálce jsem uviděla Retöse,který na nás mávnul.Poklepala jsem Ondsku po krku a drak se vydal směrek k němu.Ostatní mě následovali.,,Tak,o se děje?´´zeptala jsem se.Retös se na mě usmál a kývl hlavou směrem před sebe.Nevím jak,ale před námi se oběvil Helm na svém vznešeném drakovi.Ruskea nás pozoroval a přitom si naštvaně odfrkl.,,Jen bych vám chtěl pogratulovat k vašemu prvnímu letu´´´řekl král.Sklopily jsme své hlavy na důkaz poklony.Kývl na nás ařekl ať se vrátíme na zem.Se Sitou jsme se cestou prali a já skončila s dalšími popáleninami.Škoda,že můj drak oheň chrlit nebude,povzdechla jsem si.Přistáli jsme hladce akorát Ylpëa trochu škoprtla.Keïlo nás pochválil a poslal nás domu s tím,že musíme každý den cvičit.Ostatní nasedly na své draky a letěli domu.Mě to ale prodnešek stačila a šla jsem raději pěšky.Ondsku jsem poslala napřed.,,Maïo!´´křikl na mě někdo.Otočila jsem se a stál tam Retös.Protočila jsem panenky,ale počkala jsem na něj.Doběhl mě a začal se se mnou bavit.,,Takže,teď teda nemůžes?´´zeptal se znovu.,,Ne promiň já tu už mámě slíbila.´´dořekla jsem.Viděla jsem,že je sklamyný a já se cítila hrozně,že si vymýšlím.,,Ale,víš co?Zejtra bych mohla´´usmála jsem se.Jeho tvář se náhle rozzářila.,,Tp by bylo skvělý.Tak já pro tebe v poledne přijdu.´´řekl a tak jsme se dohodli.Rozloučil se se mnou a odletěl na své dračici.Sakra,proč tohle dělám!Věděla jsem,že pokud ho odmítnu skončím špatně.A ještěhůř dopadnu,když s ním budu chodit a pak se s ním rozejdu.Jedna mladá elfka,myslím,že se jmenovala Kïlla ho odmítla.Král ji dal okamžitě vyhnat,ale ona neodešla.Pak to na ni Retös zkusil znovu a ona to nevydržela a praštila ho.Chudá holka,pověsily ji.Takže doufám,že mě maximálně vyhostej,protože na to se mám až moc ráda.Došla jsem domu už za tmy a ONdska dávno spal na trávě.Vešla jsem do ,,kuchyně´´ a vzala si jablko.Vyšla jsem schody do svého pokoje a padla do měkké postele.
Tak to je na tento týden poslední kapitolka.Zítra odjíždím na chatu a vracím se až v neděli,tak doufám,že to beze mě vydržíte :D .Budu ráda když napíšete co si o tom myslíte a doufám,že jste aspoŇ trošku spokojeni s Maïou a Retösem :D.Přeji hezké čtení a stéle platí věnovačky,tak si pište :D.Jo a Kïlla se čte Kila.Doufám,že stále čtete DB a ještě vás neomrzelo :D.Mám teď chuť psát Maïu a na DB si dávám odpočinek.Ale jak jsem už řekla na chatě snad něcvo sepíšu,v lese :D .
ČTEŠ
Maïa
FantasyMaïa. Trochu jiná elfka... Proč? Kvůli tomu, že jako jediná nesnáší lidi a pokouší se je zabít? Nebo snad proto, že její jediný přítel, je prozatím, její drak Ondska? A co ostatní elfové? Mladá Iväin, hnědovlasý Sita a rozmazlený synáček pana krále...