#16 Andy Biersack

477 15 11
                                    

— No chyba nie! — wrzasnęłaś widząc co zrobił chłopak — Nie zrobiłeś tego do cholery!

— Chyba jednak zrobiłem — zaśmiał sie delikatnie, przyglądając się twoim poczynanią.

— Kupiłeś mi pieprzoną gitarę elektryczną! — wydarłaś się, ciągle nie wierząc w to co się dzieje — Ona jest bardzo droga! Kosztuje parę tysięcy!

— Oj tam, to tylko 50 tysięcy — prychnął nieznacznie machając ręką.

— Tylko?! Nie zarabiam tyle przez rok! — spojrzałaś na niego jak na szaleńca — Nie mogę jej przyjąć.

— To prezent. Będzie mi bardzo smutno jeśli go nie przyjmiesz — mruknął spoglądając na ciebie oczami szczeniaka.

— Wiesz ile to kasy debilu? Nie możesz robić mi tak drogich prezentów!

— To twoje 18 urodziny! Chciałem dać ci coś co zapamiętasz na długo!

— No i ci się udało! O tym raczej nigdy nie zapomnę.

— Jestem z tego dumny.

— Chyba bardzo mnie lubisz — stwierdziłaś chwytając instrument.

— Nawet nie wiesz jak bardzo... — powiedział to tak cicho, że nawet nie usłyszałaś.

— Bardzo ci dziękuję Andy — odstawiłaś gitarę i podeszłaś żeby go przytulić. Chłopak od razu odwzajemnił twój uścisk.

— Nie ma za co skarbie.

________________________

Przepraszam, że nowy rozdział nie pojawiał się tak długo, ale no wiecie szkoła i te sprawy.

Mam nadzieje, że imagin się spodobał

Następny: 10 gwiazdek i 7 komentarzy

All the love, Sky

Imagines PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz