Bölüm 3

117 24 3
                                    

Bölüm 2 den hatırlatma;
Jungkook'dan;
Hatice ile tanıştıktan beri gözümü ondan ayıramıyordum. Çok güzeldi gözleri çok büyüktü simsiyah ve parlaktı gülünce çok tatlı oluyordu o birşeyler anlatırken anlattığı şeyler komik olmasa bile o güldüğü için bende istemsizce gülüyordum. Anlattığı şeylere gülerken yanağımda ki sıcaklık ile donup kaldım kafamı ona doğru çevirdiğimde bana
Hatice; 'Çok güzel gülüyordun kendimi tutamadım' dedi ve önüne döndü sanırım heyecanlanmıştı nefes alış verişlerini duyabiliyordum.
Tam ona doğru yaklaşacakken arkamdan Jin'in sesini duydum.
Jin; 'Jungkook hadi gelin gidiyoruz' gerçekten tam yerinde seslenmişti ama genede Hatice'nin yanağına küçük bir buse kondurup ayağa kalktım. Sanırım onu seviyordum...
Hatice'den;
Bana şaşırmış bir şekilde bakarken 'Çok güzel gülüyordun, kendimi tutamadım' demiştim bu kelimeler ağzımdan nasıl çıktı bilmiyorum ama bir anlık cesaretle söylemiştim. Yanaklarımın kızarmaya başlıyordu hemen önümü döndüm Jungkook söylediğim şey karşısında şaşırmış olacaktı ki bir süre öylece durdu. Verceği tepkiyi merak ederken bana doğru yaklaştığını farkettim. Kalp atışlarım ve nefes alış verişlerimin ritmi bozulmuştu resmen. Ama herşey Jin'in 'Jungkook hadi gelin gidiyoruz' demesiyle bozulmuştu. Büyük hayal kırıklığıyla ayağa kalkıyordum ki Jungkook'un yanağıma kondurduğu buse ile tekrar oturduğum yere çakıldım. Bir süre yere boş boş baktıktan Jungkook'un 'Hadi Hatice geç kalıyoruz' çok normal bir şeymiş gibi bide kolumdan tutup beni arkasıdan sürüklüyordu. Arabalarının yanına gelmiştik. Onlar ise uçaklarını kaçırdıklarını ve bir süre sonra gideceklerini söylediler.
Naz'dan;
Kızlarla birlikte Jin'lerin arabasının önünde duruyorduk.
Jin; Kızlar kalacak yeriniz varmı ?
Dedi ve bana döndü.
Ben; 'Hmm... sanırım yok...' dedim çünkü gerçekten gidecek hiçbir yerimiz yoktu. Türkiye deyken sadece koreye gitmeyi ve BTS'i görmeyi falan hayal ediyorduk nerde kalacağımızı hiç düşünmemiştik.
Jin; Hadi bizim yurda gidelim sonra ne yapacağımızı düşünürüz.
Naz; 'Bilmem' diyip kızlara döndüm Hatice yeri iziyordu Şevval ise geldiğinden beri bir kelime etmemişti ikisinede birşey olmuştu. Hatice'ye 'fikrin ne' diye sordum umrunda değildik sanki, sadece kısa bir şekilde 'olur' demişti.
Arabaya binip yola çıktık arabayı Jin kullanıyordu bense hemen yanına geçmiştim. Nasıl olduysa bir anda herşey gelişmişti hepimiz çift çift takılıyorduk tabi aramızda hala arkadaşmışız gibi bir düşünce dönüyordu.
Ben BTS'in Blood sweat and tears şarkısını açmıştım ama kimse beni takmıyordu. Hatice camdan dışarı bakıyor Jungkook ise ona bakıyordu.
Şevvalgilde ise durum tam tersiydi Tae'nin geldiğinden beri morali biraz olsun bozulmuş gibiydi o yüzden camda dışarıya bakıyordu Şevval ise Tae'ye yiyecekmiş gibi bakıyordu. Her biri kendi halindeydi o yüzden hiç bulaşmayıp önüme dönüp şarkının tadını çıkarmaya devam ettim.
Yurda geldiğimizde RM, Jhope, Jimin ve Suga oturma odasında oturmuş mic drop remixi izliyor birbirlerine kendilerini övüyorlardı. Teker teker tanıştıktan sonra Jin'in mutfağa gittiğini farkettim sanırım mantı onu kesmemişti.
Şevval'den;
BTS'in yurduna gitmek üzere arabaya binmiştik. Tae ile yan yana oturuyorduk, ondan hala utanmama rağmen ondan gözlerimi alamıyordum. Bir anda bana dönüp
Tae; 'Biraz daha böyle bakmaya devam edersen utanmaya başlıcam'  hemen kafamı başka yere çevirdim. Ama o hala bana bakarak gülüyordu.
Hafifce yutkunup dışarıyı izlemeye devam ettim...
Bir süre sonra yurda varmıştık. Arabadan inerken önce biz hızlıca içeri girdik onlarda maskelerini takıp geldiler.
RM, Jhope, Jimin ve Suga içerde oturuyorlardı. Onlarla birr süre oturup kaynaştıktan sonra telefonumu elime alıp uçak modundan çıkardım. Sabiha'dan 11 Irmak'dan 13 cevapsız arama vardı. Daha fazla merak etmesinler diye görüntülü arama yaptım. Açtı...
(Telefonda türkçe konuşurlar.)
Sabiha; Şevval neden telefonlarıma bakmıyorsun !??
Ben; Telefonu uçak modundan çıkarmayı unutmuşum...
Sabiha; Tamam neyse. Nerdesiniz orası neresi ?
Ben; ' Bekle bi dk ' diyip üyeleri teker teker göstermeye başladım. Yanımda Suga ile Jimin olduğu için ilk onlar gözükmüştü. Birden görüntü gitti ve Irmak ile Sabiha'nın çığlık sesleri gelmeye başladı...

The Story Of My Life // BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin