Hayal'den;
Seçmelere geç kalmıştım. O yüzden hızlı gitmeye çalışıyordum. Seçmelerin yapılacağı kata geldiğimde biri ile çarpıştım. Kafamı kaldırdığımda gülerek bana bakıyordu. Yüzü çok tanıdıktı, biraz bakıştıktan sonra kekeleyerek özür diledi. Saşırmıştım bir anda adımı sordu, söyledim bir an duraksayınca ' iyi günler ' diyip oradan uzaklaşıp seçmelerin yapılacağı salona doğru ilerledim.
Salona girdiğimde geç kaldığım için herkez gelmişti, beni bekliyorlardı. Seçildiğimi biliyordum. Grup için seçtikleri diğer kızlarda gelmişti, ve hepsi türktü, ilk başta biraz şaşırsamda sonradan alıştım. Hepsi çok sıcak kanlıydı bu yüzden kendimi aralarında rahat hissediyordum.
Seçmeler bitince, bizim için bir yurt ayarladıklarını söylediler. Ama yurda yarın giriş yapacağımız için kızlarla ayrıldık. Ben direk alt kata inerken kızlar üst kata çıktı. Alt katta ki dinlenme odasının önünden geçerken şirkete girerken çarptığım çocuğu gördüm. Yanında BTS' in üyeleri vardı. Tanıdııım !!!! Bu çocuk BTS de ki Jhope'tu. Gerçi BTS'i çok tanımıyordum yani sadece birkaç şarkılarını dinlemiştim. Bu yüzden üyeleri de pek tanımıyordum.
Geçirdiğim küçük şoktan sonra konuşmaları dikkatimi çekti.
Jimin; Nerdeydin Hyung ?
Jhope; Hiiiç biriyle çarpıştım da, o yüzden geç kaldım.
Jimin; Hmm... Peki o biri kim, yani geldiğinden beri hiç konuşmuyorsun da.
Jhope; "Hayal... Yani adı Hayal'miş..." söylediği an içim bir değişik olmuştu, benden bahsetmesi hoşuma gitmişti.
Jimin; Güzel isim ama kız koreli değil galiba dimi.
Jhope; Jimin... Ben sanırım aşık oldum !!
Jhope'un bunu söylemesi ile yaslandığım kapıdan yere kapaklandım. Neyse ki dikkat çekmemiştim. Ayağa kalktım ve hızla toparlanıp oradan uzaklaştım.
Naz'dan;
Seçildiğimizi söylemek üzere üyelerin yanına gittik. Provalarını yapmış bizi bekliyorlardı. Gidip yanlarına oturduk olanları anlatınca bizi tebrik ettiler.
Bir süre daha oturup kızlarla Hayal hakkında konuştuk. Sonra Jungkook ile Jin'in konuştuğu konu dikkatimi çekti. Ramen hakkında konuşuyorlardı. Ramen deyince benim dünyam dururdu resmen çünkü gerçekten çok seviyordum. Sonra Jin birden ayağa kalkıp
Jin; Jungkook ile ramen almaya gidiyoruz acıkan gelsin.
RM; Jin daha yeni yemek yedik biraz sakin ol.
Jin; Onu mideme söyle RM.
Ben; Ben çok acıktım kahvaltıdan sonra hiç birşey yiyemedim. Hem belki Hatice de acıkmıştır değil mi Hatice !!?
Hatice; Aa Evet evet bende çok acıktım.
Jin; Pekala hadi gidelim o zaman.
Dördümüz hep birlikte ramen sırasına girdik Jin ile Jungkook maskelerini takmışlardı tabi bizde. Jin koşarak en önce sıraya o girdi ardından Jungkook da koşup hemen arkasında durdu. Bunu görünce Hatice'ye göz ucuyla baktım oda bana bakıyordu. Koşmaya başlayınca oda koşmaya başladı fakat sıraya ilk ben girmiştim.
Sıra Jin'e geldi satıcı ile uzun süre konuştuktan sonra ramenini alıp arkasını döndü ve Jungkook'u beklemeye başladı. Jungkook bir anda
Jungkook; 'Nasıl domuz etli ramen kalmaz ya ' dediği an arkasını döndü ve çarpıştık.
Jungkook Jin'in kolundan tutunca Jungkook benim, Jin ise Hatice'nin üstüne düştü. Jin'e baktığımda ramenini son anda kurtardığı için aşkla ramene bakıyordu. Sonra Jungkook Jin'e dönerek sesli bir şekil de
Jungkook; ' Partnerleri karıştırdık, değiştirsek mi acaba hyung ? ' diyip güldü. Hatice, ben ve Jin aynı anda Jungkook'a bakmıştık hepimizin yüzü kızarmıştı ve apar topar kalkmaya çalıştık.
Ben ve Hatice de ramenlermizi aldıktan sonra hep beraber bir masaya geçip oturduk.
Hayatımın en güzel 2 şeyi ( ramen, Jin ) sanki hayatımın arka planında ' only you ' şarkısı çalıyormuş gibi hissettiriyordu. Ben ramen ile aşk yaşarken Jin ise 32 diş sırıtarak bana bakıyordu. Bende ona ağzım dolu bir şekilde gülümsedim ve yurda gitmek üzere diğer üyelerin yanına ilerledik. Üyelerin hepsi hazırlanınca yurda doğru yola çıktık. Yurdunun önüne gelince hepimiz arabadan indik. Tam içerdeki koltuğa yayılayım derken telefonum çaldı. " Menajer arıyoor " diye bağırınca etrafa bir sessizlik çöktü.
Ben; Alo, efendim.
Menajer; Merhaba Naz. Umarım çıkış isimlerinize yavaş yavaş karar vermeye başlamışsınızdır. Biliyorsunuz ki bu grubu 7 kişiye tamamlamak istiyoruz bu yüzden 1 üye daha gelince provalara başlayacağız. Sonuncu üye de katılınca adlarınızı bana bildirisiniz. Ama siz şimdiden ne olur ne olmaz diye isimlerinizi seçin.
Ben; Tamam. Sağolun biz karar veririz.
Menajer; Tamam. Görüşürüz.
Ben; Görüşürüz.
Menajer ile konuştuklarımızı kızlara anlatınca
Irmak; Ben 7.kişiyi sanırım biliyorum...
Dedi ve etrafa bir sessizlik çöktü. Sonra Irmak tekrar konuştu
Irmak; ve o kişi ....Buda bu bölümün ekşını olsun adfgadsadfghd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Story Of My Life // BTS
Fanfiction6 Türk kızının hayallerinin peşinden koşma hikayesi... [ Başlangıç 10 Aralık 2017 ]