Hatırlatma;
* Uçaktan inince BTS'i ve kızları almaya gelen araçlara binerek otele giderler *Suga'dan;
Odalarımıza yerleşmek üzere yukarıya çıktık. Ben Jimin ile, Jin hyung Jhope ile, Taehyung, Jungkook ve RM ise birlikte kalacaktı.
Üzerimi değiştirmek için valizi açtığım an gördüğüm renk cümbüşü ile şok oldum. Kesin kızlardan biri ile valiz karıştı diye düşünürken gözüme çarpan ördekli çoraplar ile valizin Sabiha'ya ait olduğunu anladım. Gerçekten de bir dahiyim.
Ördekli çoraplardan bir çiftini elime aldığım sıra da kapı çaldı ve hemen elimde ki çorapları koltuğun üzerine bırakarak kapıyı açtım. Sabiha elinde gerçek valizimle bana bakıyordu.Sabiha; Aa şey sanırım valizler karışmış.
Derken masum bir ifadeyle bana bakmaya başladı.
Sabiha; Heey valizlerimiz karışmış. Eğer diyorum bir sorun olmayacaksa valizimi artık alabilir miyim??
Ben; Aa tabi bir saniye hemen getireyim.
Dedim ve valizin ağzını kapatarak kapıya doğru yöneldim.
Jimin; Hyuung kim geldi?? Aa Sabiha. Birşey mi oldu?
Sabiha; Yok hayır. Suga ile valizlerimiz karışmış.
Jimin; Haa anladım.(fısıldayarak) Ama bence sen Suga hyung'a inanma o bilerek almıştır seninkini.
Ben; Heey serseri duyuyorum seni.
Kapıya geldiğim de Sabiha ile valizleri değiştirdikten sonra Sabiha gitti biz de Jimin ile içeriye geçtik.
Ben; Aah hadi ama ya bu çoraplar burada kaldı. Neyse sonra veririm.
Jimin bir anda gülmeye başladı.
Jimin; Ahahhaaha biliyordum valizleri bilerek karıştırdığını. Ama hyung bana söyleseydin ördekli çorap istediğini ben sana alırdım. Niye kızın valizini alıyorsun?? Bir de gizlice çorap almışsın. Tıc tıc sana hiç yakıştıramadım hyung.Elime gelen ilk yastığı Jimin'e fırlatacaktım ama bu yastığın benim en sevdiğim yast-sevgilim olduğunu görünce vazgeçip başka bir yastık fırlattım. Sevgilim önemli lütfen.
Ben; Jimin anlıyorum daha küçüksün oyun oynamak istiyorsun ama git kendine uğraşacak başkalarını bul.
Valizimin yanına giderek birkaç kıyafet seçtim. Ve üstümü değiştirdim.
Jimin de hazırlanınca birlikte aşağıya indik. Bizimkiler kızların yanında ki masada oturuyorlardı. Hemen yanlarına giderek oturdum. Ve yemek yemeğe başladık.*1 hafta sonra*
Yazar'dan;
Konser akşamaydı BTS üyeleri konserde DNA ve Mic Drop şarkılarını söyleyeceklerdi. Herkes hazırlanarak otelden çıkarak konser yerine girdiler.
Irmak'tan;
Herkes hazırlandıktan sonra konser salonuna girdik. Menajer ile birlikte üyelerin dinlenme odasına girdik. Üyeler ise konser için hazırlanmak için ayrı bir yere gittiler.
Bir süre sonra dinlenme odasında ki televizyon açıldı ve BTS sahneye çıktı. Mic Drop ile başladıkları konsere DNA ile devam ettiler. Herkes çok güzel giyinmişti ama dikkatimi sürekli Jimin çekiyordu.
Ben içimden keşke No More Dream'in şu "la la la la" kısmını da söyleseler. Bir gözümüz açılır diye düşünürken Sabiha ve Naz bana bakınca "Ben az önce sesli mi düşündüm" dedim. Sabiha "Yoo sesli düşünmedin." diyince rahatlayıp derin bir nefes verdim ama Naz ardından "Bildiğin bağırdın." diyince şirince gülümseyip "Siz şimdi gidin ve hafıza silme büyüsü nasıl yapıldığını öğrenin." diyince ikisi de gülüp önlerine döndüler. Ben de önüme dönüp Jimi-pardon BTS'i izlemeye başladım. O sırada Jimin bir yerde dudağını yalayıp göz kırptı ben de bu sefer içimden olduğuna emin olduğum bir şekilde "İnsafsız." diyip küçük çaplı bir kalp krizi geçirdim. Gösteri bitince hep beraber alkışladık. Üyeler de selam verip sahneden çıktıktan 5 dakika sonra bizim olduğumuz odaya girdiler.Suga; Ahh gerçekten çok yoruldum.
Jimin; Katılıyorum hyung.
Ben; Çok iyiydiniz.
Jimin; Teşekkür ederiz.
Diyip gülümsedi ben de ona gülümsedim ve hep beraber odadan çıktık.Taehyung'dan;
Çok yorulduk ama güzel bir perfonmans sergilemiştik. A.R.M.Y.'ler bize hep destek oldukları için biz de her sahneye hazırlanırken çok çalışıyorduk. Kulise girdiğimizde kızlar bizi bekliyorlardı. Şevval beni görünce gülerek yanıma geldi ve "Çok iyiydin. Hiç heyecanlanmıyor musunuz?" diye sordu. Ben de koluma girmesini işaret edip "Anlatayım." dedim. Birlikte kol kola arabaya kadar yürüdük. Arabada da ilk olarak ona yer verdim.
Sizce de çok romantik değil miyim?
Yarın son günümüzdü ve Şevval'le beraber bir Gucci aşığı olarak yarın alışverişe gitmeye karar verdik.
Bölüm çok kısa oldu biliyorum ama diğer bölümde bomba olaylar olacak eğer bölümü şimdi bitirmezsem o bahsettiğim olayları yarıda kesmiş olacağım ve bu sefer de diğer bölümün tadı kalmayacak. Neyse ben yine uzatmadan görüşürüz~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Story Of My Life // BTS
Fanfiction6 Türk kızının hayallerinin peşinden koşma hikayesi... [ Başlangıç 10 Aralık 2017 ]