Bölüm 12'den hatırlatma
Cho Hee: Seçmelere katılmayı kabul ediyorum.
Dedi. Ve biz bütün kızlar olarak çığlık atıp Cho Hee'ye sarıldık. Sonrasında ise bize tuhaf tuhaf bakan kafedeki insanları gördük ve hesabı ödeyip kahkahalar eşliğinde kafeden çıktık.* Ertesi gün *
Irmak'tan;
Dün Cho Hee ile buluşmuş ve onu seçmelere katılması için ikna etmeye çalışmıştık. Sonunda kabul etmişti ve bugün şirkete onunla beraber gidecektik. Ve menajerle konuşacaktık. Sevineceğini düşünüyordum çünkü anlattığına göre seçmelere katılan kişiler pek hayal ettiği gibi değilmiş. Dün yurda geldiğimizde Hayal de artık bizle birlikte kalmaya başlamıştı odalara yerleşmiştik. Stajyer olduğumuz için büyük bir yurt değildi. Yurtda sadece 3 oda vardı ama bu bizim için bir problem bile değil çünkü şu an yaşadıklarımız bile bir rüyaydı bizim için. Kızlarla hazırlandıktan sonra Cho Hee'yi aradık o da hazır olduğunu ve şimdi evinden çıkacağını söyledi ve biz de yurttan çıktık. BTS üyeleri de bizi bekliyorlardı. Arabaya geçtik. Ben tek boş yer olan Jimin'in yanına oturdum. Biraz konuştuk stajyerlik hakkında birkaç tavsiye falan verdi. O sırada Şevval "Ben kazandım." diye bağırdı anlaşılan taş, kağıt, makas oynuyorlardı. Sonra Hatice ona "Ya ama hayır ben yerleri silemem. Yani beceremem." dedi. Off unutmuşum biz kızlarla yurt temizliğinde ve yemek konusunda iş bölümü yapacaktık. Sanırım Şevval ile Hatice de bunun için oyun oynuyorlardı.
Şirketin önüne geldiğimiz de arabadan inip hızla içeriye girdik. Üyelerle birlikte içeriye girmemiz biraz riskli olsada her gün birlikte gelecektik. İçeriye girdiğimizde Cho Hee oturmuş bizi bekliyordu. Birlikte menajer ile konuşacaktık, bu yüzden üyelerle ayrılıp menajerin odasına doğru ilerledik. Kapıyı tıklatıktan sonra içeriden gelen "Geliin" sesi ile birlikte içeriye girdik bu işlerle en çok ilgilenen Naz olduğu için öne çıktı ve büyük bir heyecanla konuşmaya başladı
Naz; Cho Hee 7. Üye olmayı kabul etti !!
Menajer; Gerçekten mi, aslında şaşırmadım zorla da olsa kabul ettireceğinizi biliyordum. O zaman işlere bir yerden başlamak lazım. Seçmelere falan katılmasına gerek yok biz zaten bir kaç videosunu izledik yani seçildi. Bugün ilk olarak ses kontrolünden geçeceksiniz yani gruptaki yerleriniz belirlenecek, hemen ardından da dans testi yapılacak. Bu arada siz isimlerinize karar verdiniz mi ?
Naz; Evet hepimiz kararlaştırdık.
Menajer; Çok iyi o zaman şimdilik ses kontrolü ile başlayalım. Beni takip edin.
Menajer Hyung'un onu takip etmemizi söylemesiyle hep birlikte peşinden gittik. Bir kat yukarıya çıkıp koridorun sonundaki odaya girdik. İçeriye girince odanın içindeki diğer odayı farkettim. Öbür odanın içerisinde mikrofon v.b. şeyler vardı. Menajer arkasını dönerek
Menajer; İlk önce en küçüğünüzden başlayalım. Karşı odaya geç ve kulaklığı kulağına takarak önünde duran kağıtlardaki yazılı olan şarkıyı söyle Hatice.
Hatice; Tamam.
Diyerek öbür odaya geçti o sıra kapı açıldı ve içeriye PD-nim girdi.
Hatice şarkıyı söylemeye başladı. Şarkı da rap bölümleri de vardı. Bir süre sonra Menajer PD-nim'in kulağına bir şeyler söyledi. Hatice şarkıyı bitirince yanımıza geldi.
Menajer; Hatice seni vokal olarak kullanmak istiyoruz umarım senin içinde bir sorun olmaz.
Hatice; Teşekkür ederim !!
Menajer Hatice'ye attığı küçük bir tebessüm ile Sabiha'ya döndü
Menajer; Sabiha hadi sıra sende.
Sabiha hiçbir şey söylemeden odaya girdi, şarkıyı söyleyip çıktıktan sonra
Menajer; Sabiha senin sesin diğerlerine göre ince olduğu için seni vokal ve arka ses olarak kullanacağız.
Sabiha; Teşekkür ederim !!
Menajer; Hadi Hayal senden devam edelim.
Hayal; Tabi ki.
Hayal şarkıyı söyledi ve dışarıya çıktı.
Menajer; Hayal seni ana vokal yapacağız.
Hayal; Gerçekten mi ?!
Menajer kafasını onaylar şekilde salladı ve kafasını bana çevirdi.
Menajer; Hadi Irmak sıra sende.
Ben de şarkıyı söyledim ve menajere döndüm.
Menajer; Irmak aslında senin hakkındaki bilgileri okurken rap yapmayı sevdiğini gördüm ama bence sesin vokale de rape de çok uygun o yüzden hem rapper hem de vokal olacaksın.
Dedi. O an gerçekten şok olmuştum. Çünkü daha önce çok vokal söylemediğim için umutlu değildim. Ama Jimin de aynısını söylemişti.
Ben; T-teşekkürler.
Dedim ve direk yerime geçtim. Sıra Şevval'e gelmişti. O da şarkıyı söyledi ve odadan çıktı.
Menajer; Sen kesinlikle vokal olmalısın Şevval.
Şevval; Teşekkürler.
Dedi ve yerine geçti. Şimdi sıra Naz'daydı odadan çıktığında
Menajer; Hem rap söylemeyi seven hem de başarabilen birisiyken kesinlikle ana rapper sen olmalısın.
Dedi. Naz şaşkınlığıyla beraber teşekkür etti. Ardından Cho Hee de şarkıyı söyledi.
Menajer; Kesinlikle sen de rapper olmalısın Cho Hee. Böylelikle gruptaki yerleriniz belli olduğuna göre artık dans çalışmalarına başlamalıyız ayrıca ana dansçıyı da seçeceğiz şimdi kısa bir mola verelim. Üstünüzü değiştirip biraz dinlenin sonra da prova odasına gelin.
Dedi.15 dakikalık bir mola vermiştik. Artık dans çalışmalarına başlayacaktık ve ana danşçı seçilecekti. Herkes ses ayrımlarından memnundu çünkü herkes sesine uygun bir şekilde ayrılmıştı. Mola bitti ve kızlarla beraber prova odasına doğru ilerledik. Dans hocasının bize gösterdiğii dansı tek tek yaptık.
Dans Hocası; Evet kızlar ilk olarak şunu söylemeliyim ki hepiniz muhteşemdiniz ama aramızda konuştuk ve ana dansçının Cho Hee olması gerektiği fikrine çıktık.
Dedi Cho Hee baya şaşırmıştı çünkü hala dansının çok iyi olmadığını düşünüyor. Gerçekten bu kız çok şapşal. Hepimiz gülerek şaşırmış olan Cho Hee'ye gidip sarıldık. Ve böylelikle ilk iki günümüzde ikinci defa kocaman bir grup sarılması yapmış olduk.Cho Hee'den;
Şirkette işimiz bitince yurda geçtik. Artık ben de grupta olduğum için onlarla gittim eşyalarımı zaten sabah şirkete getirdiğim için direk yurda geçtik. Kızlarla yurtta iş bölümü yapmamız gerekiyormuş. Hatice ve Şevval sabah arabada taş kağıt ve makas oynamışlar ve Hatice kaybettiği için yerleri silmek onun görevi olmuş. Kızlarla konuşurken
Irmak; Benim görevim belli kesinlikle kahvaltı hazırlamaktan başka hiçbir şeye karışmam.
Naz; Aman karışma zaten. Ya bir şeyler kırarsın ya da direk beceremezsin.
Dedi. Ve güldü sohbetten biraz geride kaldığımı anlayınca bana Irmak'ın sakarlıklarından ve kahvaltı hariç ev işlerinde hiçbir şeyde becerikli olmadığından bahsetti ve Irmak hariç herkes gülme krizine girdi. Ardından o da gülmeye başladı. Sonra iş bölümü yapmaya devam ettik.Böylelikle yerlerin süpürülmesi Hatice'ye, kahvaltı Irmak'a, ortalığı toplamak bana, bulaşıklar Şevval'e, akşam yemeği Naz'a, eşyaların, masanın falan tozunu almak Sabiha'ya ve son olarak çamaşır yıkamak ve onları ütülemek Hayal'e düşmüştü. İlk günün şerefine güzel bir akşam yemeği hazırlamak istedik bu yüzden Naz'a yardım etmeye başladık. Ama bir daha olacağını sanmıyorum. Yalnız şaka maka ben bu kızlara, sadece bir haftadır falan tanımama rağmen sanki yıllardır tanıdığım arkadaşlarım hatta kardeşlerim gibi hissediyordum. Ve şu an bulunduğum yerden fazlasıyla memnunum ve fazlasıyla mutluyum....
Şu son iki bölümdür çok çift olarak anlar olmuyor ama grubun artık oturtulması gerekiyordu üzgünüm. Önümüzdeki bölüm kesinlikle bir çiftin bölümü olacak. Hangi çiftin olacağı belli ama merak etmenizi istiyorum onshusjoqbz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Story Of My Life // BTS
Fanfiction6 Türk kızının hayallerinin peşinden koşma hikayesi... [ Başlangıç 10 Aralık 2017 ]