Bölüm 7

60 15 0
                                    

Sabiha'dan;
Sonunda şirkete varmıştık. Kalbim ağzımdan çıkacak gibi atıyordu. Çünkü birazdan karşımda duran bu kapıdan içeriye girdiğimde belki de hayatımın dönüm noktasını yaşayacaktım. Suga yanıma geldi ve "Bacakların titreşime alınmış telefon gibi titriyor lütfen biraz sakin ol biliyorum bu biraz zor seni anlıyorum ama en azından dene." dedi ben de kafamı salladım ve biraz sonra binaya girdik.

J-Hope'tan;
Kızlarla beraber şirket binasına girdik onlar seçmelerin yapılacağı salona gittiler biz ise prova yapacağımız salona ilerliyorduk. Hyunglara lavaboya gideceğimi söyledim.

Lavaboda işimi bitirince prova salonuna doğru ilerledim hyungları bekletmek istemediğimden biraz hızlandım ve tam koridoru dönmüştüm ki karşıdan dönen bir kız ile çarpıştım. Bir yere yetişmeye çalışıyor gibiydi. Sonunda aklıma bir şeyler söylemek geldi ve "Ö-özür dilerim." dedim. Aish neden kekelemiştim ki? Sanki karşısında dilim tutulmuştu. "Önemli değil benim hatamdı." dediğinde gerçek hayata döndüm sesi şu ana kadar dinlediğim en güzel şarkıdan bile güzeldi. Aklıma adını sormak geldi ve "Şey adın ne?" diye sordum "Hayal." dediği anda içimden "Benim Hayâl'im." diye geçirdim. Ve vedalaşıp diğer üyelerin yanına gittim. Jimin "Neredeydin hyung?" diye sorunca sanırım hayatımın en büyük hatasını yapıp "B-Ben aşık oldum." dedim. Hayatımın en büyük hatasıydı çünkü bütün üyeler tüm gün boyunca başımın etini yediler.

Naz'dan;
Seçmelerin olduğu salona girdik. Jurilerin hepsi büyük bir masada oturmuş bize bakıyorlardı. Bts'in menajeri de oradaydı. İlk konuşmaya o başladı.

Menajer: Jungkook'un bahsettiği kızlar siz olmalısınız.
Ben: Büyük bir ihtimalle... Bu arada bize yurtta kalmamız için izin verdiğinizden dolayı teşekkür ederiz. Kalacak yerimiz yoktu.
Menajer: Önemli değil, en kısa zamanda size bir yer bulacağız zaten. Neyse konumuza dönelim. Türkiye'den geldiğinizi duyduk. Hepiniz müzik bölümü mezunusunuz za-

Menajerin sözünü kapıdan duyulan gürültü kesti. Hepimiz gelen kıza bakıyorduk. Anlaşılan geç kalmıştı.

Hayal: Çok özür dilerim geç kaldım.
Menajer: Gel Hayal biz de seni bekliyorduk.

Biz menajere şaşırmış bir şekilde bakarken menajer anlamış olacak ki bir açıklama yapmak için konuşmaya başladı.

Menajer: Evet kızlar biz sizi çoktan seçmiştik. Türkiye'den haberleriniz duyduk. Sesleriniz müziğe çok uygun. Ve biz de sizin gibi kızlar istiyoruz. Hayal de sizin altıncı üyeniz ama biz grubu 7 kişiye tamamlamak istiyoruz o yüzden o bir kişi için seçmeler devam edecek ama seçmelere katılan insanlar bunu bilmeyecek siz de aileniz dışında kimseye bir şey söylemeyin başınıza bir şey gelmesini istemeyiz umarım iyi anlaşırsınız. Bu arada adından da anlaşıldığı üzere Hayal de yarı Türk bir sorun çıkacağını düşünmüyorum.
Yarın seslerinize göre bölüm ayırmaları olacak o yüzden sabah 8.30'da burada olun. Sen de Hayal.

Bizim kızlar şoktan sadece kafalarıyla onayladılar Hayal'e döndüm o da aynı şekilde kafasını salladı.

Menajer: Anlaşıldı o zaman yarın hepinizi yine bu salonda bekliyor olacağız.

Bu sırada menajerin telefonu çaldı kısa bir telefon görüşmesinin ardından geri yanımıza geldi.

Menajer: Kızlar yurdunuz hazırmış yarın çalışmalarınız bitince size zaman veririz eşyalarını toplarsınız ve kendi yurdunuza geçersiniz. Zaten BTS yurdunun yanındaki bina. Bu yüzden şirkete birlikte gelir gidersiniz. Bu konuda anlaştığımızı düşünüyorum. Bu arada bu Cho Hee, bu süreçte sizinle ilgilenecek. Söyleyeceklerim bu kadardı çıkabilirsiniz.

Nasıl oldu anlamadık ama sanırım seçilmiştik. Aramıza Hayal diye bir kız katılmıştı. Çok tatlı bir kıza benziyordu. Bir süre oturup kaynaştıktan sonra BTS'in çalışma odalarına gittik ama orda yoklardı. Biz de dinlenme odalarındalardır diye düşünüp oraya gittik. Gittiğimizde meraklı bir şekilde bizi bekliyorlardı. Tüm olayları anlattık ve seçildiğimizi söyledik onlar da baya mutlu oldular. Sonrasında ise toplanıp yurda gitmek üzere şirketten çıktık. BTS yurdundaki son gecemizdi ama yurtlar yan yana olduğu için çok sorun etmiyorduk çünkü Kore'deki bütün binalar bir birlerine çok yakın inşaa ediliyordu yani pencereden baktığımızda büyük ihtimalle onların odasını görebilecektik, onlarda bizim.

Arkadaşlar bu bölümde, hikayeye yeni bir türk kızı giriş yaptığı için hikayenin açıklamasını ve ilk 2 bölümü güncelleyeceğim umarım beğenirsiniz

The Story Of My Life // BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin