Rozdział 6

4.8K 255 163
                                    

  Spojrzał mi w oczy i przybliżył swoją twarz do mojej. Szepnął mi w usta „to ja" *( ale rakowe co nie)*.
Następnie złączył nasze wargi w długim i namiętnym pocałunku, byliśmy w szatni w miejscu w którym nikt nie chodzi więc nie było problemu.
Kiedy na chwile odłączyliśmy  się od siebie żeby odetchnąć, on znów połączył nasze usta, na początku przejechał swoim językiem po mojej dolnej wardze, a później toczyliśmy walkę swoimi językami. (DOŚĆXDD)
Uśmiechnął się i po prostu gdzieś poszedł.
Co?
Dobra więc podsumujmy to.
Pisałam z Finnem Wolfhardem przez cały ten czas, wyznał mi rzekomą miłość i jeszcze się całowaliśmy.
Co.
Nie chciało mi się tu dłużej siedzieć więc poszłam już do domu i odrazu zasnęłam.

Leila<3 zmienił/a pseudonim użytkownika „Stalker" na „Finn Wolfhard".

Leila<3:I co dalej?

Finn Wolfhard: Ale jak to?

Leila<3: Zrobiłeś co chciałeś i koniec tak?

Finn Wolfhard:Co?! Oczywiście że nie, czy tobie tak ciężko zrozumieć że mi się podobasz? No naprawdę😒

Finn Wolfhard: Po za tym ja też ci się podobam.😏

Leila<3:Taaa jasne.

Finn Wolfhard: Gdybym ci się nie podobał, nie Zrobiłabyś się cała czerwona kiedy się do ciebie dosiadłem, No i kiedy usłyszałaś mój głos.

Leila<3:Tak tak trzymaj się tego.

Leila<3:Uh
.....

Leila<3:No ale Boże przecież to nie moja wina że tak na mnie działasz!

Finn Wolfhard: (: Ej tak w ogóle to poznać cię z resztą?

Leila<3:BAHAHAH DOWALIŁEŚ XDDDDD

Finn Wolfhard:Bo?

Leila<3: Bo to tylko zarozumiałe snoby?

Finn Wolfhard:Też nim podobno jestem a więc?

Leila<3: No ale..

Finn Wolfhard: No ale?

Leila<3:NO ALE TY MI SIĘ PODOBASZ DO KURWY NĘDZY.

SZLAG.
Cofnij
Cofnij
Cofnij
Ja nie chciałam tego napisać
To były tylko moje myśli.
Może się nie wysłało.
...

Finn Wolfhard: ;D

Leila<3:Sory miałam to napisać do kogoś innego.

Finn Wolfhard: Tak, a ja jestem wróżką. Spotkajmy się jutro co? Będę pod twoim domem o 13. :) I nie możesz odmówić. Paaa

Stalker||F.W.[UKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz