M.M=AREL ÖZDAĞ VE ARAZ KARAN
AREL ÖZDAĞ
7 sene önce
Bu sabahta ara tatilin olmasının verdiği rahatlıkla, saat 11:13 gibi kalkmıştım. Ah ne ironi ama,odamdan başımı kaşıyarak paytak adımlarla banyoya gittim. Çeşmeyi açıp ellerimin arasına bi miktar su aldıktan sonra yüzüme çarptım. Yaz ayında olduğumuz için havalar yeterince sıcaktı, o yüzden yüzümü kurulama ihtiyacı duymadan yine odama geçtim.dolabımın çiçekli kulbunu tutum ve çektim,dolabımın kulbunu çekmemle eşyalarımın üstüme yıkılması bir oldu.
Kısa sürede kendimi toparlayıp eşyaların arasından,mavi yırtık şortumla Beşiktaş formamı alıp giydim. Yatağımın altından gelen telefonumun zil sesi, olan Beşiktaş marşı kulaklarımı doldurduğunda çisemin beni aradığını anlamıştım bile!
"Alo çisem nasılın" çiseme soruğum soruyu, her zamanki es geçip konuya girdi canım arkadaşım. "Arel hadi hemen hazırlan,ama sen daha kahvaltı etmemişsindir.Ama olsun kanka ben sana ısmarlıycam bizim mekandayız." Çisonun dediklerine kulak asmadan söylemem gerekenleri söyledim.bana kızacağını bile bile.Mazoşistim galiba. "Çiso kanka bu sene 7.sınıfa geçtik. Boşver mekanı okulların açılmasına az kaldı seneye teog var biz gel de çalışalım." Evet çisem şuan da fırtına önceki sessizlikte. "Lan kızım ne çalışması sevgilinde gelicek ya mal mısın ? Ben seni almaya geliyorum sen evinde otur beni bekle."Çisemin suratıma telefonu kapatmasıyla, derin bi nefes aldım.henüz hepimiz 14 yaşında olamamıza rağmen sevgililerimiz vardı.Sanırım dedemin bundan haberi olsa bacaklarımı kırardı,Aslında düşününce henüz biraz erken ama Sinanı sevmiyorum. Yada seviyorum sevip sevmediğimden emin değilim ama ona güveniyorum.İlk defa bir erkeğe güveniyorum,Sinanla 5.sınoftan beri çıkıyoruz.ilk başta şişe çevirmece oynarken, arkadaş zorunluluğu olsada bu sene gerçekten çıkmaya başladık. Kendisi ilk sevgilim ünvanını aldı. Kapı zilinin çalmasıyla fazla umursamadım,Çisem zaten anahtarların yerini biliyor kendisi girer.Zaten zilide benim inadıma çalıyor kesin.
"Kızım sen neden kapıyı açmıyorsun.?"
"Çiso zaten biliyorsun anahtarların yerini, asıl sen neden kapıyı çalıyosun." Çisonun anlatacağı şey önemli olmalı ki,atarlanmamı umursamadan bana döndü.
"Ne zaman söyleyecektin arel?"
İçimden çisemin öğrenmemiş olmasını dilerken .Tedirgin Bakışlarımı ona çevirdim.
"Neyi ne zaman söyleyecektim?"
Çisem evin içinde gözlerini gezdirdikten sonra,mavi gözlerini gözlerime dikti.
"Annen dayınlara gitti,kız kardeşin babaannenle hastanede ,babanda balığa gitti değilmi?"
Çisem evde kimsenin olmadığını görünce herzamanki gibi tahminlerini sıraladı.Çoğuzaman Çisemin tahminleri tutarken şimdide tutmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOSUN YEŞİLİ
Ficción General"Hayır dedim sana, hamile olduğumu Araz bilmeyecek tamam mı? Benim bebeğim ne Arazı, ne'de abimi tanıyacak!"