MEDYADA :ARAZ KARAN
ARAZ KARAN
"Aç lan kapıyı aç!"
Evimin kapısının kırılırcasına çalınmasıyla, elimdeki Votka şişesini fırlatıp kapıyı açtım. Kapıyı açar açmaz Fırat Özdağın üstüme atlaması bir oldu.!
"SENİN YÜZÜNDEN LAN! SENİN YÜZÜNDEN ONA SIRTIMI ÇEVİRDİM!"
Acı bir tebessümle karşılık verdim.
"Sen isteseydin onun yanında olmak, ona sahip çıkmak. Sırtını çevirmezdin!"
Acıyla çuval gibi kapının yanına attı kendini, toparlanıp bende sırtımı karşı duvara yasladım.
"Neden yaptın ne istedin bizden.."
"Sen benim kanımdan canımdan parçam, ırmağa neden yaptıysan bende ondan yaptım!"
Bakışları kararırken konuştu.
"Anlamıyorsun! Ben ırmağın duygularıyla oynamadım! Onunla evlenecektim! Neden intaar etti hala bilmiyorum, onunla bende öldüm! O bir kez öldü ben hergün ölüyorum!"
Söyledikleri kafamı karıştırıyordu, madem duygularıyla oynamadın neden ben sana derken o CD yi gönderdin? Sanırım ırmağı ölü olarak bilmesini sağlayarak en iyisini yaptım!
" Komiksin gerçekten, madem duygularıyla oynamadın neden bana o CD yi gönderdin!"
CD yi duyunca bakışların'daki acının yanına şaşkınlıkta eklendi.
"Ne CD si!??"
Büyük bir hayretle sorduğu soruyu cevapladım.
"Yapma.. bana doğum günümde sinemle gönderdiğin CD den bahsediyorum, hani ırmakla birlikte olduğun!"
Sonlarına doğru sesim biraz yükselmişti, ama bilmemezlikten gelmesi sinirlerimi bozuyordu!
"Sen kendindemisin? Ben sana CD falan yollamadım!"
Nasıl yani ne demek yollamadı? Sinem yalan mı yapmıştı? Ama kayıtlarda ırmakla Fırat vardı!
"Nasıl yollamadın!"
Bakışları kararırken cevapladı.
"Ulan amına koyduğumun gerizekalısı! O aralar sinem bana takıntılıydı devamlı olarak beni ve ırmağı tehdit ediyordu! Allah kahretsin biz o gece ırmakla Bodrum'daki oteldeydik. Oraya gittiğimizde odaya çıkarken sinemi gördük! Lanet olsun bu oyuna nasıl gelebilirsiniz! "
Nasıl yani? Şimdi Irmak Boş yere Fıratın onu kandırdığını düşündüğü için mi hala yoğun bakımda! Daha kötüsü.. Ben boş yere mi arelin duygularıyla oynadım..
Lanet olsun beynimi sikeyim!
Anlamalıydım! Arelin bakire olmasından anlamalıydım! Ama sinem ne demişti? Onun Sinan la yattığı yalanını söylemişti! Bende salak gibi inanıp, birlikte olduktan sonra o anki sinirimle arelin suratına bile bakmamıştım!!
Aşağılık bir şekilde bende arelin, bakire olduğunu o anki ağlayışlarını o partide gördüm!
Hemde... Bir çok kişiyle.
"Kalk hemen! Önce Sinemi bulacağız ondan sonrada ne pahasına olursa olsun areli bulacağız!"
Fırat kalkıp toparkandıktan sonra, parmağını göğsüme vurarak beni tehdit etti.
"Hayır asla! Asla birdaha arel'e yaklaşmayacaksın! SENİN salaklığın yüzünden canımın bir parçası şimdi toprağın altında! Öbürünün de aynı duruma gelmesini asla istemiyorum!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOSUN YEŞİLİ
Ficțiune generală"Hayır dedim sana, hamile olduğumu Araz bilmeyecek tamam mı? Benim bebeğim ne Arazı, ne'de abimi tanıyacak!"