Seninle Görüşmek İstemiyorum.

29 4 17
                                    

AREL ÖZDAĞ

"Benim gitmem gerek!"

Araz Hocanın bakışları benimle, gelen kişinin arasında gidip geliyorken konuştu.

"Hayır hiçbir yere gitmiyorsun sana söz verdiğim gibi evine Ben bırakacağım. "

Ben hala gelen kişinin kim olduğunu sorgularken Araz Hoca'nın dediklerini tam olarak anlayamıyordum bile!

" Bu arada ben Hakan Yenge şu yanındaki hırtonun kuzeni oluyorum."

" Hakan belanı siktirme yürü git şuradan! "

Ben Araz Hoca'nın ağzından küfür duyulmanın şaşkınlığını yaşarken, Hakan sanki çok kırılmış gibi eline kalbine koydu.

"Ah biliyordum böyle olacağını arazcığım, nasıl Kalbimi kırdığının farkında mısın bebeğim?"

Araz başımı sabır diler gibi yukarıya kaldırdıktan sonra, Hakan'ı takmadan elimden tuttu ve evin çıkışına doğru yürümeye başladı.

"Şey Hocam ben giderdim, dosyanızı da alamadınız. "

" Şşş artık hocam değil, araz yada aşkım ha bak bebeğim de olur! "

Ben Araz Hoca'nın söyledikleriyle kıpkırmızı kesilirken. Araz Hoca yanaklarıma bakıp kırkırdamakla yetindi.

" Şey... tamam. peki..... Araz"

" Aferin Yeşilli."

" Yeşilli?"

Ben sorgular bir vaziyette Araz hocaya bakarken sıkıntı çekmeden cevapladı.

" Gözlerinin Yeşili diyorum. Ömrüme ömür katıyor yosun yeşili."

kalbim hızlarında sınırlarını açarken yanaklarımda adeta onunla. Aynı hızda kızarmaya başlamıştı başlamıştı.

"Kemerini bağlamalısın yeşilli."

Ben ne ara arabaya bindiğimizi anlamazken, kemerini bağladım. Şimdi. Biz neydik?

Öğretmen öğrenci?

Sevgili?

Bir biriyle flört eden iki insan?

Arkadaş?

Tanıdık?

Neydik biz?

"Oralar nasıl? "

"nereler? "

"Hani daldın ya Hayal alemine orasını soruyorum. "

"ne dalması canım Hiçbir yere daha almadım ben! "

"Tamam CANIM. "

SİKTİR!.

Ben az önce canım mı dedim? E oda bana dedi. Ne güzel lan canımla geçinip gideriz biz! Tövbe tövbe ben iyice ne dediğimi şaşırdım canım ne ya!?

"Araz dikkat et!"

Araz karşıdan gelen arabayı görmezken benim çığlığımla direksiyonu kırdı, heycanlanmış olacak'ki arabayla ağaca çarptı!

"A. Arel iyimisin!?"

Ben hala şoktayken arazın sorusuyla kendime geldim.

"B. Ben i. İyiyim."

"Tamam şimdi sakin olmanı istiyorum, araba patlamadan çıkmalıyız."

Ne patlaması ya! Tamam Arel Arazın dediğini düşün ve sakin olmaya çalış.

YOSUN YEŞİLİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin