hoofdstuk 1 en BELANGRIJKE MEE DE DELING VAN DIT BOEK

74 0 0
                                    

!!!DIT IS BELANGRIJK!!!, ik ben nu bezig met her her schrijven van dit boek, daarom kan het zijn dat na een hoofdstuk je een heel ander verhaal gaat lezen, ik wouw dit gewoon laten weten zo dat je niet in de war gaat ge raken. als ik klaar ben met het bewerken van dit boek, zal dit bericht er niet meer bij staan. ik wens je nog een fijne dag en veel plezier nog met lezen. hoe van je xxx

P.O.V Amber

"een cola" vraag ik.de bar man knikt en vult een glas cola die hij dan aan me geeft.mijn 6 de glas cola.ik neem een slok en een ijs blok komt tegen mijn lippen.ik mak een tsssaa geluid als ik een grote slok neem.ik kijk verveelt rond naar alle mensen die tegen elkaar dansen en anderen die elkaar al zitten op te eten.wel dat is leuk.ik neem een andere slok en moet onder tussen kuchen waardoor ik een water fontein lijk.mensen kijken me raar aan en ik kijk ze met een (je hebt niet gezien) blik aan en ze kijken uit eindelijk toch weg.ik zucht even."cola is dus ook niet goed.misschien moet ik appelsap of chocomelk proberen" mompel ik.ik drink het glas helemaal op en kijk naar de bar man die me lachend aan kijken.


"een chocolademelk met extra slagroom" vraag ik.de man zucht en pakt een kartonnetje met chocomelk,prikt het open en perst het door het kleine gaatje in een glas.hij pakt een buis slagroom en begint op de chocomelk te spuiten tot de slagroom heel groot word. hij stopt er een rietje in en hij geeft het uiteindelijk dan aan mij.ik knik als teken van dank je en neem mijn eerste slok met het groene rietje die hij er in heeft ge prikt.

ik draai me om naar de mensen en kijk ze aan.de meeste meiden hier hebben tonnen make-up aan en hele korte kleedjes aan.hun haken daar in tegen zijn heel lang.ik zelf heb niet echt iets dat daar op lijkt aan.ik wouw eerst met een jeans en een T-shirt kommen maar aan Emma's hele preek en dwingringen blik heeft ze me toch in een jurk ge kregen  

ik wouw eerst met een jeans en een T-shirt kommen maar aan Emma's hele preek en dwingringen blik heeft ze me toch in een jurk ge kregen  

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


een kers rode jurk met allemaal witte en licht roze bloemetjes dat net wat boven de knie komt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

een kers rode jurk met allemaal witte en licht roze bloemetjes dat net wat boven de knie komt.ik heb ook hakjes moeten aan doen.zwarte.ze wauw me eert in een veel kortere jurkje en veel hogere haken zeten maar ik heb gezworen dat ik zo een dingen niet ga aan doen.je kon het niet eens kleren noemen.het jurkje was net lang genoeg om mijn kont te verbergen en mijn hele borst en rug was bloot.de hakken waren wel 20 centimeters lang."denk je dat ik een hoer ben of zo?!" zij ik tegen haar.na die zin heeft ze me deze kleding ge geven.

ik zelf heb wel grote vrouwen dingen.niet hele hele groten maar wel groot genoeg dat je kan zien dat ik een zandloper ben.(zoek maar op). Emma is iets anders dan mij.zij geeft niets om het leven.ze kleed zich helemaal anders dan mij en gedraag zich ook zo.ze is ook wel een heel mooi meisje.lang blond haar en helder blauwe ogen.en dan heb je mij

iemand die altijd in jeans en hoodi's en sneakers zit en haar haar in een knot,vlecht of staartje.niets anders.maar Emma daar in tegen.zij heeft altijd jurkjes aan en hoge hakken haar haar is altijd mooi gedaan en ga zo maar door.je zal denken dat ze een model is.dus ja.en nu.nu is ze met een een of andere k-pop lijkende jongen verdwenen.ik ben niet verrast.dit doet ze altijd.ik aan de bar met tien glazen cola en zij verdwenen als sneeuw voor de hele hele hele hele hele warme zon.gewoon.puf.weg.ineens.

een second is ze naast je het andere is ze weg.wel ja wat maak het ook uit.ik zucht en draai me terug om naar de bar.ik hoor iemand naast me kommen zitten maar het boeit me niet echt veel."wel,ik kan dus niet het trucje 'wil je een drankje?' bij jou doen " hoor ik een diepe mannen kalmerende stem naast me zegen.ik kijk op.

ik kijk direct in twee honing bruine ogen.wel ja.twee.zijn linker oog heeft een oranje kleur onder aan.zijn zwarte haar zit naturel in de war.maar mooie in de war.hij kijkt me met een grijns aan.ik grinnik even."nee" zeg ik en neem een nieuwe slok van mijn chocomelk."een grote bier" zegt hij tegen de man achter de bar die dan knikt en het glas klaar maakt. "ik denk niet dat je van hier bent" hoor ik hem zegen.ik kijk hem aan en zie dat hij een slok neemt van zijn hele grote bier glas "nee ik kom van America.maar ik kan wel het zelfde zegen over jou" zeg ik.

"dus je bent een echte Amerikaan,en ja ik ben ook niet van hier.ben ge boren in italie en verhuist naar America" legt hij uit eindelijk."iteliaan vertel je me" zeg ik met een vragende blik."si la mia bellezza"

(ja, mijn schoonheid)

zegt hij met een verleidelijke blik en kust mijn hand slordig.ik slik even."wel dat is interessant" zeg ik zenuwachtig met een lachje en trek mijn hand terug.hij grinnikt even.

"waarom ben je hier ge kommen als ik vragen mag?" vraagt hij en neemt een slok van zijn drankje."zomer vakantie ik en mijn beste vriendin wouwen naar Japan komen"  leg ik uit."dus je bent niet alleen" vraagt hij."wel normaal gezien niet maar ze is verdwenen met een andere jongen" zeg ik ge irriteert.

"snap ik wel hoor" ik kijk hem geschrokken aan.hij kijkt me recht in de ogen aan."als ze dan naast jou komt staan zal hij wel voor jou gekozen hebben" zegt hij met een serieuze blik.ik voel mijn wangen rood worden en lag zenuwachtig "dank je" zeg ik.ik kijk hem aan en zie dat hij op zijn onder lip bijt.hij komt ineens heel dicht bij met zijn hooft en ik voel mijn wangen nog roder worden.

hij kijkt me recht in de ogen aan.zo door de ziel."maar dat is goed ook,ander had ik je nooit ontmoet" fluistert hij.ik kan niet antwoorden."kom je even mee?". wat moet ik doen,wat moet ik doen,wat moet ik doen,plies zeg wat ik moet doen!

zal ik mee gaan? nee wacht wat als hij een moordenaar is die meisjes die alleen zitten verkracht en dan vermoord?! zeg iets je denk te veel! ik kijk even zenuwachtig rond en dan naar hem "ik moe...." ik word door hem af ge haakt "je bent bang" zegt hij."je denk dat ik je ga vermoorden toch?" ik slik "n n nee" zeg ik "ik kan je niet vermoorden als er duizend mensen rond ons zijn.en het zal zo erg zijn als ik een meisje al jij ga vermoorden" ik slik even en knik. even denk ik na en lach dan zenuwachtig "n nee dat is het niet,ik wil gewoon hier blijven voor de zekerheid van mijn vriendin" zeg ik met een glimlach.hij kijkt me gewoon aan "oke,ik wacht wel mee" zegt hij en lacht terug. ik slik even en knik.ik neem een nieuw slok van mijn chocomelk en zit daar in spanning.

ik voel ineens mijn gsm trillen.een gevoel van hoop gaat door mijn lichaam en snel pak ik hem.je hebt je stappen voor vandaag bereikt gefeliciteerd :D. ik kijk naar mijn gsm en kijk dan terug naar hem "ik moet gaan,het is belangrijk maar toch bedankt om mee te wachten daag" voor hij nog iets kan zegen of doen sta ik op,pak mijn spullen en vertrek zo snel mogelijk door de mensen massa naar de deur. als ik buiten sta voel ik mijn hart bonken en probeer ik kalm te blijven.

ik voel ineens een stevige hand rond mijn pols.ik draai me snel om en kijk weer in de zelfde honing bruine ogen.ik slik even en lach zenuwachtig."ik dacht dat je weg moest gaan" zegt hij niet zo lachend als ik. "j ja ik was onderweg" zeg ik. "je liegt" zegt hij.ik blijf stil.ishdjbzshdgfuzeiz wat moet ik doen8!?

"uuuuuuuuhm" voor ik het weet vormt mijn hand zich in een vuist en zwing ik die recht in zijn gezicht.hij laat los en zijn handen gaan direct naar zijn gezicht "what the f*ck" hoor ik hem vragend zegen. "uuuhm daag" zeg ik snel en begin te renen.ik hoor hem nog iets schreeuwen maar het boeit me niet echt.op dit moment moet ik gewoon rennen.na een paar meters vandaag de club te hebben ge rent stop ik en probeer op adem te komen.ik mijn gsm uit mijn tas en bel Emma.na drie keer een piep ge hoort te hebben antwoord het apparaat dat ik een voicmeel moet achter laten.

"ik ben al weg tot vannacht of morgen of zo" zeg ik en hang af.ik ga met mijn hand door mijn donker donker donker donker donker bruine haar en zucht even.snel maak ik weer een midden lijn als ik me niet goed voel.

ik zucht.dat was een nacht.



PsychopathWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu