P.O.V Jack
daar zit ze dan,huilend naar haar rok te kijken waar al druppels op liggen.ik wist niet dat ze er zo emotioneel van ging zijn.maar het is ergens wel de waarheid.ik schuif even dichter naar haart toe en sla dan mijn arm om haar.ze schrikt even maar laat het dan.ik pak haar kin voorzichtig vast en draai haar hooft naar mij om.
ze ziet er zelfs mooi uit als ze huilt,haar neus en wangen zijn helemaal rood door het huilen,haar ogen zijn licht op ge zwollen en zien er rood uit."niet huilen" zeg ik dan met een rustige stem.ze snik even en kijkt dan naar links."kijk me aan" zeg ik rustig.ze kijkt me weer aan.mijn hart verwarmt zich en ik voel hoe hart hij klopt.hij kan wel elk moment uit mijn borstkas vliegen.is dit verliefd zijn? ben ik dan nu verlieft?
ik blijf haar aan kijken.ze kijkt me vragend aan "als iemand je ooit zo nog te huilen krijgt" zeg ik en ik blijf stil."ga ik die persoon vermoorden" fluister ik.ze schrikt even.mijn grip om haar wordt strakker.ik zie dat ze even in paniek is.ik begin te grinniken."dat beloof ik" zeg ik met een wat te hoge stem."d-dank je" zegt ze dan wat in de war.
ik druk haar tegen mijn borst kast en knuffel haar dan stevig.ik wiebel naar voor en achter "shhhhht,niet huilen lieverd,ik ga je helpen" fluiter ik rustig.ik voel hoe haar lichaam kalmeert en zich mee laat gaan.ik heb me nog nooit zo warm ge voelt.zo rust gevend.ik wist nooit dat liefde zo voelde zelfs.was liefde niet iets vreeslijk? iets gevaarlijk? maar het voelt niet zo.
het voelt zo goed aan,zo warm.alsof je rond een vuurtje zit.het voelt zo beschermend."gaat het?" vraag ik zachtjes.ze blijft stil.ineens voel ik hoe haar lichaam een shok laat en ze trekt weg van me.ze botst even tegen de deur.haar ogen staan groot en haar wangen zijn helemaal rood.ze gaat normaal zitten en veegt haar tranen weg "ja het gaat,rij gewoon door of anders komen we te laat" zegt ze.
ik slik even.ik blijf haar aan kijken.ze was net zo rustig,waarom ineens zo paniek vol.komt het door mij? ben ik niet goed genoeg om haar te knuffelen? waarom voel ik me zo slecht?! zij is de gene die zich slecht moet voelen om mijn los te laten niet ik! iedereen houd van me! iedereen wil rond me zijn en zij doet zo! waarom wilt de enige persoon die ik wil mij niet!? WAAROM!?!?!?!
"Jack" hoor ik ineens haar stem zachtjes zegen.ik knipper even.ze kijkt me bezorgt aan."g-gaat het met je?" vraagt ze en legt haar hand op mijn arm.ik kijk naar mijn handen en zie dat ze vuisten zijn verandert en hoe ze helemaal bleek zijn ge worden."ja,ja het gaat,ik was gewoon aan iets denken " zeg ik snel en laat mijn vuisten los.ik kijk naar haar hand,ze zijn zo zacht en klein.
niet heel erg klein,gewoon perfecte vrouwen handen.ik kijk haar dan aan.ze slikt even en haalt haar hand weg.shit,nu is die ook weg.ik zucht even en graaf in mijn zaken.ik haal het pakje sigaretten te voor schijn en een aan steker.snel pak ik een van de sigaretten en steek ze in mijn mond.het pakje doe ik dan terug in mijn zak.ik steek hem aan en doe dan ook mijn aansteker in mijn zak.
ik zuig er hevig aan en blaas dan de rook uit.ik zucht even "laten we gaan" zeg ik dan.ik start de auto en ga zo dan verder rijden.de hele rit lang is het stil.het enige wat je kon horen was de play list van Queen die ze aan had ge zet en het geluid van de auto zelf.na ik denk een half uurtje zie ik dat we er zijn "we zijn er,ik denk dat het dat gebouw daar is" zegt ze en wijst naar een groot ge bouw dat op een school lijkt "ik denk het ook" zeg ik dan.ik parkeer eventjes en stap dan de auto uit.Amber doet het zelfde en pakt haar koffer nog snel."laten we even naar de wc gaan" zegt ze.ik gooi mijn laatste sigaar weg "waarom?" vraag ik en kijk haar grijnzend aan.
"omdat ik er niet goed uit zie" zegt ze wat in stres.ik grinnik even "waarom lach je?" vraag ze."ik lach niet,ik grinnik" zeg ik wijs.
ze rolt haar ogen "oké,waarom grinnik je?" zegt ze en zet meer druk op het woordje grinnik."omdat ik dat wil" zeg ik dan en ga met mijn hand door mijn haar.ik hoor haar zuchten "laten we dan eerst naar de wc's gaan" zegt ik.
we stappen het gebouw in en een koude lucht verwelkomt ons.helemaal leeg."laten we ze snel zoeken zo dat we nog op tijd kunnen komen" zegt ze dan.ik knik en we zoeken wat rond.na 5 minuten rond hebben ge zocht zien we de wc's."daar" zegt ze blij.we stappen er naar toe "wacht jij buiten dan ga ik naar binnen en doe mijn werk" zegt ze.ik haal mijn schouders op en haal het pakje sigaretten te voor schoen."what the..NEE" zegt ze en pakt mijn pols vast die ze dat tegen mijn been drukt "wat doe je?" sist ze in mijn gezicht.ik kijk naar beneden omdat ze wat korter is."je zij dat ik moest wachten,dan kan ik toch ook gewoon beter roken" zeg ik dan.
"ben je gek? wil je dat ze ons er uit gaan gooien,je mach NOOIT roken in het gebouw" zegt ze en kijkt me dreigend aan.ik blijf stil even.ze kijkt me gewoon aan.je vraagt je misschien af waarom ik stil ben.wel,simpel,ze is nu heeeeeel erg dicht bij.waarom zal ik dat verspillen.
ineens kijkt ze me vragend aan.ik breng mijn gezicht dichter bij en haar ogen worden groot "kan je nog wat dichter komen?" fluister ik dan.ze slik en duwt me weg waardoor ik hart tegen de muur kom."niet roken,ik ga snel doen" zegt ze snel en stapt de wc's in.ik kijk haar achter na.
ze is zo machtig.
JE LEEST
Psychopath
Teen Fictionmaak kennis met Amber.een 23 jarige vrouw die eindelijk leraar word.ze leeft in een klein appartementje in een stadje in America.ze leeft een normaal leven tot dat ze haar collega ontmoet en ze te weten krijgt dat hij meer is dan mysterieus.en al sn...