Hoofdstuk 3

41 0 0
                                    

P.O.V Amber

ik hoor een pijnlijk geluid bij mijn oren.ik grom even en draai wild in mijn bed in de hoop dat het stopt.als het nog steeds dat pijnlijke geluid maakt grom ik luit en ga recht in bed zitten.ik kijk naaste me en kijk kwaad naar mijn weker.ik sla er hart tegen waardoor het stopt.wel die is kapot.

ik zucht even en wrijf in mijn ogen.vrijdag e.k.e de eerste dag van het school jaar. normaal ge zien maandag maar god heeft de mensheid het ge gunt en heeft direct na de eerste school dag weer weekend ge daan. dank u god maar nu ben ik de gen die van voor moet staan en les moet geven.ik zucht even."laten we beginnen" mompel ik en gooi de deken van me waardoor ik het heel koud krijg."waarom moet het altijd zo koud zijn" mompel ik.

in de tussentijd sta ik op en stap half waker naar mijn klerenkast.ik doe hem open en kijk er even in.wat zal ik aan doen? uit eindelijk pak ik zwarte jurkje met een bloemen print er op en een zwarte shortje om er onder aan te doen

wat zal ik aan doen? uit eindelijk pak ik zwarte jurkje met een bloemen print er op en een zwarte shortje om er onder aan te doen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


ik gooi ze op het bed en kijk naar mijn weker.6:00 en om 8:30 moet ik op school zijn.het is een half uur onderweg met de auto.ik heb wel tijd voor een doug.ik pak al mijn spullen en stap mijn kamer uit om dan naar de badkamer te gaan.ik stap naar binnen en kleed me uit.ik ga onder de kraan staan en water raak mijn huid aan.

ik maak mijn haar niet nat.het duurt een half jaar voor dat hij dan opdroogt met de founer.na een tijdje stap ik dan de doug uit en droog me zelf af.ik  stap mijn kamer weer in en kleed me dan aan. kam mijn haar dat op en vogelnest lijkt.ik doe het in een staartje en laat twee voor stuken los en doe ze dan achter mijn oor. ik stap naar mijn bureau en ga zitten. ik pak mijn spiegel en make-up tas en leg het klaar. ik doe wat mascara op, een beetje blush op mijn wangen en een beetje lipstift om mijn lippen iets roze te late lijken is.ik kijk blij naar mijn spiegel beeld "klaar" zeg ik en sta dan op. ik pak mijn tas en gsm en stap dan de salon/ keuken in (open keuken).

ik stap naar de keuken.ik maak snel een kom havermout en vreet het dan op met thee.ik eet dan nog een appel en drink een glas water.water is gezond mensen :)

uit eindelijk poets ik mijn tanden, doe mijn schoenen aan (witte Vens) en stap dan mijn appartementje uit. het moment dat ik buiten mijn appartement sta gaat mijn gsm af. snel pak ik hem en duw het groene telefoontje omhoog. "hallo?" zeg ik. "HEEY,hoe gaat het?" hoor ik een bekende stem zegen.Emma. ik grinnik en druk op de lift knop "waarom ben je zo vroeg op" vraag ik en de deuren van de lift gaan open en ik stap de lift it "o gewoon, zo dat ik je nog gezelschap kan houden" zegt ze. "geloof me,dat zal ik niet nodig hebben" zeg ik en bekijk me zelf in de spiegel "hoe zo?" zegt ze dan  "ik zal de hele dag rond mensen zijn" zeg ik dan. even is ze stil "wat voor werk ga je zelfs doen" "ben je het nu al vergeten" ze blijft even stil "leraar" zeg ik dan zuchtend "oooooow,ugh natuurlijk zal ik het dan vergeten, het is school" zegt ze walgend. ik grinnik even. de deuren gaan open.ik stap de lobby in en stap de deuren uit. "zo als jij het zegt" zeg ik dan.

een koude wint vlaag gaat langs me en kippenvel gaat over mijn heellichaam.ik blaas uit stap naar mijn auto. "welke school ga je naar toe" vraagt ze dan. "windwood academie, het is een hoge school" leg ik uit "oow oké, klinkt leuk" zegt ze dan. ik lag even. "ik moet gaan ik zie je later wel" zeg ik dan "oké schat,veel plezier nog op school" zegt ze met een bedrukking op het woordje school. grinnikend hang ik af. ik stap mijn auto in en leg mijn gsm weg. ik start de auto op en tip het adres in. ik zet de radio aan en Champions van Queen bewal komt me direct. ik rij de parking af en maak zo mijn weg naar mijn eerste dag werk.

dit is spanend

PsychopathWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu