P.O.V Jack
We zitter daar gewoon. Ik kijk hoe Emma en Haruo die blij zitten te zingen.ik neem weer een slok van mijn bier. Uit eindelijk kan ik het tOg niet laten en kijk naar Amber.
het enige wat ik kan zien is haar rug die recht staat.ik scan haar even en zie dat ze op haar linker hand leunt.haar ene been heeft ze over de andere ga daan.ik blijf haar aan kijken. Niet wetent hoe ik mijn ogen weg moet doen. Ze is streng op ge voeden. Je kan dat ook snel merken. De manier ze praat en stap. Haar hele gedrach. Ook tijdens de film. Toen iedereen bezig was keek ik naar haar.
Ze kon gewoon niet kijken. Ze Wouw niet kijken. Ze zat op haar gsm naar een filmpje te kijken. Denkent dat ze niet zal zien of horen.
Ze ziet er niet echt special uit van buiten. Donker bruin haar, zwarte ogen en een paar sproeten hier en daar. Ze is wel lang en heeft een heel mooie lichaams vorm. Niet te vol en te vorming. Gewoon. Perfect. Ik kijk naar haar beenen. Ze zijn overelkaar.
Ze voelt zich niet echt goedin die kleedij. Ze vind ze veel te blood als je het mij vraagt. Ik slik even.
Even hoor ik alles dof. Het enige wat ik zie is zij. Niet omdat ik verliefd ben. Maar omdat ik me consentreer op haar. Dan hoor ik luid ge klap. ik word waker en begin ook te klappen.Haruo en Emma stappen lachend naar ons toe. Ze komen bij ons zitten en snel haal ik mijn ogen van haar af. "jullie waren zo goed" zegt Amber dan blij. Emma lacht even "dank je schat" zegt ze en gaat zitten. "oké wie gaat er nu?" hoor ik Haruo vragen.
ik kijk Amber aan en zij mij. "jij of ik?" vraagt ze dan. Ik weet dat ze bang is. Je kan het gewoon horen en zien. "ik ga wel" zeg ik dan. Ze glimlacht blij. Ik knipoog vriendelijk en neem nog snel een slok van mijn bier. Ik stap naar het podium en vertel de man welk liedje ik wil zingen. Hij zoekt het op en knikt dan "ga maar" zegt hij. Ik knik en ga op het podium. "ga er voor maat!" hoor ik Haruo blij schreeuwen.
Ik grinnik even. Dan hoor ik de muziek van het liedje.
Ik hou de microfoon vast."mister sandman Bring me a dream. Make her the cutest that I ever see, gif her to lips like roses and clover and tel her that her lonely nights ar over. Oooh sand man, I'm so Elon, do have no body to col my own, so pleas turn on your magic beans, mister sandman bring me a dream........ Mister sand man bring me a dream, make her the cutes that I ever seen, gif her the word that I'm not a rover and tel her that her lonely nights ar over. Oooh sand man, I'm so Elon, do have no body to col my own, pleas turn on your magic beans, mister sand man bring me a dream"
"ooh sand man, bring us a dream, make us the cutest that I've ever seen.give her to lips like roses and clover, and tel her that her lonely nights ar over, ooh sand man I'm so Elon, do have no body to col my own, so pleas turn on your magic beans. Mister sandman bring me a dream"
Even is er gewoon muziek. En dan het laatste stukje. "mister sandman bring me a dream, make her the cutes that i'v ever seen, and tel her that her lonly nights are over" het liedje eindigt met muziek.
Als het lietje klaar is begin iedereen te klappen. Ik maak een buigje en stap dan de podium af. Ik stap terug naar mijn het tafeltje en ga zitten. "jij kan zingen" zegt Emma en kijkt me geschrokken aan.
Ik lach even. "ze heeft gelijk, je hebt een hele mooi stem" zegt Amber dan. Ik kijk haar aan "denk je" ze knikt.
P.O.V Amber
Ik knik.hij neemt een slok van zijn bier. "nu jij Amber" zegt Emma dan. Ik slik even "laten we dit doen" zeg ik dan "kom op je kunt het. laat ze zien wat echt zingen is" zegt Jack.ik kijk hem aan en glimlach en voele licht bloze. Emma kijkt hem met open mond aan en Haruo begint te lagen."gewoon kalm blijven" hoor ik Haruo dan zegen.ik knik even en ik stap naar de man die alle muziek doet."wat mag het zijn?" vraagt hij."creep van Haley reinhart " zegt ik.hij knikt en zoekt het liedje op."oké ga maar klaar staan" zegt hij.ik knik en stap het podium op.alle ogen zijn naar mij gericht. Ik voel mijn handen nat worden en slik even"oke als je het liedje hoort mag je beginnen" hoor ik hem zegen.ik knik naar de man.Dan begint het liedje. "when your hear before, couldn't look you in the eyes, you look like a engel, your skin makes me cry. Your flow like a feather, in a beautiful world, I wish a whas special, your so very special"
"but I'm a creep and I'm a wierdo, what the hell em I doing op here, I don't belong her"
"I don't care igf it hurts, I wone have control, I won't a purfect body, I won't a purfect soul. And I want you to know thest , when I'm not eround. Your so very special, I wish a whas special"
Dan gaat de muziek iets brutaal
"but I'm a creep and I'm a wierdo, what the hell em I doing op her. I don't belong her""she is wel, she's running out again"
" I said, she's running out, she runs, runs, runs runs. Wel I said she runs"
De muziek gaat terug rustig.
"whatever makes you happy, whatever you want, your so very special, I wish I whas spaciel, but I'm a creep, I said it, I'm a wierdo. What the hell em I doing op her, yeah I don't belong here, yeah I don't belong here"Ik blijf dan stil, iedereen begin te klappen. Ik voel een blij gevoel in mijn hart en een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Het ging niet zo slecht. Ik stap van het podium en stap terug naar de rest.
JE LEEST
Psychopath
Teen Fictionmaak kennis met Amber.een 23 jarige vrouw die eindelijk leraar word.ze leeft in een klein appartementje in een stadje in America.ze leeft een normaal leven tot dat ze haar collega ontmoet en ze te weten krijgt dat hij meer is dan mysterieus.en al sn...