Multimedya: Tuna beyciğimiz 😍
Evet beşinci bölüm geldi. Çok güzel ve anlamlı bir bölüm oldu gibi. Umarım seversiniz. Sizleri çok seviyorum ve bol bol satır arası yorum istiyorum. Multideki şarkı ile okuyun. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Bu bölümü SmyrKvnc e ithaftır. Sizde ithaf istiyorsanız yorumlarınızı görmek istiyorumTuna'dan devam:
Gözlerimizdeki perdeyi hiç istemediğimiz birileri kaldırır ve biz ancak elimizdeki ve gözümüz önümüzdekini kıymetini kaybettiğimizde farkına varırız. Perdeler biz insanların sadece olacak bir şeyi geciktirme için kullandığımız kaçma görevini üstlenir. Hâlbuki bu sadece zaman kaybı ve geciktirdiğimiz şeyi kaybetmemize sağlar. Bu da bizi uçurumun kenarına iterdi.
"Elis'in sevdiği biri var mı? Çünkü ben Elis'e karşı bir şeyler hissediyorum ve okulda ikinizin dedikodusu dönüyor. Eğer aranızda bir şey varsa unutmayı deneyeceğim Elis'i ama yoksa ben onu mutlu etmek için elimden geleni yapacağım" Arda'ya kaşlarım çatık bakarken yutkunma gereksimi duymuştum.
"Aramızda aşk.... yok ama Elis için bir ilişkinin şuan için sağlıklı olduğunu düşünmüyorum. Çünkü bu sene sınav senesi ve onun düşünmesi gereken tek şey sın..." sözümü yarıda kesip
"Rahatladım o zaman, bence onun için çok iyi olacak endişelenmene gerek yok. Kardeşin gibi gördüğünü biliyorum onu ve inan sınav için elimden geleni yaparım. Kendim çalışmam onu çalıştırırım." Deyip ayağa kalkarak gitti. Arkasından
"Arda..." desemde beni takmayıp gülümseyerek gitmişti. Ben Elis'i kardeşim gibi görmüyordum ki, evet onu korumak içimden geliyordu ve erkekleri ondan uzak tutuyordum ama ben arkadaşça yapıyordum bunu, sınavdan kötü not almasın diye... Arda bulmadan önce Elis'i bulup bu ilişkiyi önlemeliydim...sonuçta onun geleceği her şeyden önemliydi!!
Spor salonundan terli bir şekilde çıkmıştım. Şuan sadece Elis ve Arda'nın yapacağı konuşmayı önemsiyordum. İçimde daha önce hissetmediğim duyguların fırtınası gerçekleşirken neden bu kadar kafaya taktığımın kavgasını yapıyordum. Kantinden içeriye girdiğimde her şey için geç kalmıştım. Arda ve Elis karşılıklı durmuş ve kahve almış konuşuyorlardı. Bir anda, Arda ne dediyse bilmiyorum ama kötü bir şey olmalıydı çünkü Elis elindeki kahve bardağını yere düşürmüştü. Üzgünce etrafa bakarken beni gördü ve görmesi ile sol gözünden bir damla düşmesi bir oldu. İşte bu yüzden kimse ile ilişkiye girmesini istemiyordum. Onu üzmelerinden nefret ediyordum. Yavaşça bana doğru geldi, tabi arkasından Arda'da gelmişti. Karşımda durup üzgün bir şekilde baktı.
"Arda'nın... dedikleri doğru mu?" Gözlerimi kısıp
"Ne demişim?" Dedim ve Elisten bir cevap beklerken Arda cevaplamıştı.
"Sana gelip Elis hakkında sorduğumda, sen bir ilişkisi olmadığını ve onu kardeşin olarak gördüğünü ve bizim arkamızda olduğunu " ben bunları söylememiştim. Elis benden bir cevap beklercesine bakınca tamamen ona döndüm.
"Evet, Elis'in ilişkisi yok dedim a..." Elis sözümü bitirmeme izin vermeyip hızla Arda'ya döndü.
"Tamam ..... kabul ediyorum. Sonuçta ağabeyimden onay almışsın." Şok ile Elis'e bakarken iç çekerek ağladığını gördüm. Önümdeki resim bulanıklaşırken Arda'nın onu kanatları altına almasını izlemiştim.
Elis, ağlayarak Ardayı itip Kantinden çıkınca Arda'da arkasından gitmişti. İçimde anlam veremediğim bir kızgınlık ve kırgınlık oluşurken nefes almaya çalıştım ama olmuyordu hızla sandalyeyi alarak kantin kapısınına doğru atıp camını yere indirmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARAMAZ DEHA✒️ARA VERILDI ✒️
HumorBütün haklar Deniz kızının beyninde, Efe oğlanın gizli aşkında, Sadettin köpeğin saçmalıklarında ve Elis ve Tuna'nın eşsiz sessinde saklıdır. 01.01.2018 #59 mizah Deha olmak herkesin düşündüğü gibi iyi bir şey değil. Daha bir yaşına bile girmeden k...