Multi: Deniz kızımız❤
Merhaba canlarım, nasılsınız? Umarım iyisinizdir, bence güzel bir bölüm oldu umarım sizde seversiniz. Neyse sizi sıkmayayım. Iyi okumalar.
Bu bölümü kime ithaf edeyim.
Kalplerinizi alın:
💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟💟Lütfen oyları verin ve yorum yapın.
"Sen bu adama her şeyi anlattın ve bana anlatmadın mı!" Efe oğlanın yersiz çıkışı ile sersemlemiştim. Emir'de aynı Efe oğlan gibi bağırarak
"Kardeşimi böyle bir itin elinde nasıl bırakırsın Deniz! Ya ona bir şey yapsaydı!" Tam konuşmaya geçecekken Tuna'da onlara katılıp
"Bana yardım ediyordun, neden bu pisliğin böyle olduğunu söylemedin onu kurtarırdım bu pislikten! " ağzımı açıp açıklama yapmak istedim ama bu seferde Elis bağırmaya başlamıştı.
"Bu pisliğin nasıl olduğunu biliyordun ama bana söylemedin mi? Ne arkadaşmışsın gerçekten" yine aynısı oluyordu, bana tekrar öcüymuşum gibi bakıyorlardı. Hayal kırıklığı yanından geçemezdi, bu yaşadığım duyguların. Güçlü durmaya çalışsamda gözlerim buğulanmiştı.
"Sana zarar vermesine asla müsade etmedim, etmemde! Yağız hep peşinizdeydi, ben yokken. Sana onu ben önermiştim ve nedense gözlerin kimseyi görmez oldu, ne desem inanmayacaktın ve ayrıca Emir ve Tuna, Yağız'a güvendim çünkü bana bunları anlatan oydu ve onunda bir kız kardeşi var, böyle bir durumda düşmanlık düşünmezdi, düşünmedi de! Ve sana gelirsek Efe oğlan sana söylememin nedeni delil bulmadan o pisliğe zarar verirsin ve o pislikte amacına ulaşır diye söylemedim ama arkadaşlığımı, dostluğumu sorgulayacaksınız siz bilirsiniz-ayağa kalkıp çantamı aldım ve-ben sorgulayacağım çünkü" diyerek arkamı dönüp daha fazla durmaya niyeti olmayan gözyaşlarımı akıttım. Bana güvenmemeleri beni yıkmıştı, birde arkadaşlığımı sorgulamaları tuzu-biberi olmuştu.
Efe oğlandan devam:
Karşımda durmuş bizi yargılayan bakışları atan Yağız'a sinirle baktım. Nasıl olurda benim yerimi alabilirdi. Deniz kızı ona nasıl güvenebilirdi? Bana güvenmezken hemde. Kendimi gereksiz hissetmiştim ama Deniz'e karşı yapılan haksızlığa cevap vermeliydim.
"Deniz kızını tekrar yaraladınız! O sizin için onca şey yaparken yine o anları yaşattınız!" Emir hırsla parmağını sallayıp sinirle nefes vererek
"Bu sefer yaptığı yenilir yutulur bir şey değil! Bu pisliği bilmesine rağmen bize bir şey demedi, düşmanımızla işbirliğine girdi." Tamam bende bu durumdan hoşnut değildim ama onun her şeyi hesaplayarak yaptığını biliyordum. Tam cevap verecekken kafeden içeriye Ayça teyzenin girmesi ile hepimiz ona döndük. O bir kaç polisle gelip Arda'yı götürürken kendisi kafede kalıp
"Deniz nerede?" Diye sordu
"Sende mi bu işin içindesin Ayça teyze?" Diye şaşkın bir nida ile sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARAMAZ DEHA✒️ARA VERILDI ✒️
HumorBütün haklar Deniz kızının beyninde, Efe oğlanın gizli aşkında, Sadettin köpeğin saçmalıklarında ve Elis ve Tuna'nın eşsiz sessinde saklıdır. 01.01.2018 #59 mizah Deha olmak herkesin düşündüğü gibi iyi bir şey değil. Daha bir yaşına bile girmeden k...