*ΕΞΤΡΑ PART*

156 30 0
                                    

Χαρακτήρες και λεπτομέρειες των κοριτσιών. Δεν είναι απαραίτητες να είναι αυτοί οι χαρακτήρες τους απλά τους πρόσθεσα για αν κάποιος δεν έχει κάποια «εικόνα» για κάποιον.

Σάντυ: αν εξαιρέσουμε την «άγρια» εμφάνιση της είναι πολύ χαλαρή, ζωηρή και παιχνιδιάρα. Το αγαπημένο της χρώμα είναι το μαύρο και ο αγαπημένος της αριθμός είναι το 1. Όλη την ώρα θα ασχολείται με ρούχα, υπολογιστές και βιβλία. Ναι παράξενος συνδυασμός.

Νικόλ: είναι ο τύπος της καθαριότητας. Ο αγαπημένος της αριθμός είναι το 4. Το αγαπημένο της χρώμα ήταν το ροζ αλλα τώρα πια της αρέσει πιο πολύ το μπλε. Της αρέσει πολύ να μαγειρεύει και να ασχολείται με cute stuffs.

Ήρα: είναι τύπος που πάντα βαριέται και δεν κάνει τίποτα στον ελεύθερο της χρόνο. Το αγαπημένο της χρώμα είναι το άσπρο και ο αγαπημένος της αριθμός είναι το 3. Όταν βαριέται και δεν ασχολείται με τίποτα το μόνο που της αρέσει να κάνει είναι να βγάζει τα πάντα φωτογραφίες.

Λεϊλά: το αγαπημένο της χρώμα είναι το πράσινο. Είναι πάντα θετικός άνθρωπος με πάντα ένα χαμόγελο στα χείλη. Προσπαθεί συνεχώς να κάνει τον καθένα δίπλα του να νιώσει την ίδια χαρά αλλα ακόμα και μεγαλύτερη σε κάθε περίσταση. Ο αγαπημένος της αριθμός είναι το 7. Επίσης είναι τύπος του καθαρίσματος καθώς είναι πολύ καθαρή σε όλα. Μισεί όμως να προπονείται και να γυμνάζεται αν και έχει ένα καλό σώμα που της ταιριάζει.

Y/N: αγαπημένος μου αριθμός είναι το 3. Πάντα πίστευα πως το σώμα μου ήταν απαίσιο έτσι μπήκα σε τεράστια διαδικασία να χάσω κιλά αλλα κατάφερα να πέσω σε ανορεξία και όταν έγινα ξανά καλά άρχισα να γυμνάζομαι και να τρώω σωστά. Εχω 2 αγαπημένα χρώματα, το μπλε και το μαύρο. Όταν ακούω μουσική δεν κρατιέμαι και πάντα αρχίζω να χορεύω με ρυθμό του τραγουδιού. Επίσης λατρεύω τη ζωγραφική το τραγούδι και τον χορό.

Μαρία: Λατρεύει ό,τι είναι ασυνήθιστο. Ο αγαπημένος αριθμός της είναι το 10. Το αγαπημένο της χρώμα είναι το γκρι. Και έχει δύο μεγάλα ελαττώματα να δαγκώνει τα νύχια της και να γλύφει συνεχώς τα χείλη της. Οι αγαπημένες τις ασχολίες ήταν η μόδα, κοσμήματα, οι υπολογιστές κα οι μεγάλες κούκλες. Αν μπει σε θέση να μαγειρέψει είναι ικανή να κάψει όλη την κουζίνα.

Εϊρά: είναι η καλύτερη μου φίλη. Έχει ένα παράξενο ελάττωμα να κουνάει συνεχώς τα δάχτυλα της όταν αγχώνεται. Επίσης λατρεύει και εκείνη τη ζωγραφική όπως εγώ που με κάνει να τη λατρεύω περισσότερο αφού έχουμε έναν παραπάνω λόγο που κάνουμε περισσότερη παρέα. Ο αγαπημένος της αριθμός είναι το 1. Το αγαπημένο χρώμα της είναι το κίτρινο. Είναι πολύ καλή στο να μαγειρεύει όπως και η Νικόλ. Δεν ζει χωρίς τη τεράστια ντουλάπα της με παπούτσια και τα 3 γεμάτα συρτάρια από καλλυντικά. Τέλος της αρέσει πολύ να τραγουδάει.

A New Start. //BTS ff\\Where stories live. Discover now