Flashback..
Μετά, πήγα στο δωμάτιο μου και έκανα τη βραδινή ρουτίνα μου και έπεσα στο κρεβάτι κουρασμένη ..αλλα.. γεμάτη σκέψεις και διάφορες ερωτήσεις.
Πώς θα κάνω καινούργια αρχή;.. θα γνωρίσω καινούργιες/ους φίλους και φίλες; και άλλο σχολείο.. ;άλλο περιβάλλον. Θα πρέπει να μάθω και τη γλώσσα;.. αχ! Ήταν τόσα πολλά που με αναστάτωναν.. έτσι με πήρε ύπνος μέσα στις σκέψεις μου..
End of flashback..
Έφτασε πρωί.. με ξύπνησαν οι ηλιαχτίδες του ήλιου πέφτοντας πάνω στο κοιμισμένο μου πρόσωπο που μόλις είχαν ανατείλει. Σηκώθηκα μια ώρα πριν χτυπήσει το ξυπνητήρι.. Συνήθως όταν μου συμβαίνει να ξυπνάω νωρίτερα ξανά πέφτω να κοιμηθώ αλλά σήμερα ήταν αλλιώς..ήμουν γεμάτη άγχος, λύπη αλλά ακόμα και ενθουσιασμό όποτε δεν μπορούσα να κοιμηθώ και έτσι αποφάσισα να σηκωθώ από το κρεβάτι και να πάω να κάνω τη καθημερινή μου ρουτίνα.
Μόλις τελείωσα σκέφτηκα να πάω να κάνω ένα μπάνιο να φρεσκαριστώ και μην πάω έτσι ατσούμπαλα από τη πρώτη μέρα..μπήκα στο μπάνιο και μπήκα μέσα στη μπανιέρα και άφησα για λίγο το ζεστό νερό να τρέχει πάνω μου σκέφτοντας ότι θα φύγω.. μετά από 10 λεπτά που συνειδητοποίησα πως πέρασαν έβαλα το νερό στο δροσερό να ξυπνήσω καλύτερα και αφού τελείωσα βγήκα με μια πετσέτα γύρω μου και πήγα μπροστά από τη ντουλάπα μου να ντυθώ.
Βρήκα αυτά⬇️
Αφού ντύθηκα, πήγα στη κουζίνα όπου βρήκα τη μητέρα μου να ετοιμάζει πρωινό..
-Μητέρα: Αα! Καλέ παιδί μου πώς εμφανίζεσαι έτσι, με κοψοχόλιασες!
-Y/N: Χαχα! Συγγνώμη μαμά απλά ξύπνησα νωρίτερα.. Καλημέρα.
-Μητέρα: Δεν πειράζει, καλημέρα! Σου έφτιαξα λίγο κέικ και χυμό, κάθισε! Άφησε τα πιάτα και τα ποτήρια στο τραπέζι, σε πλησίασε και σε αγκάλιασε δίνοντας σου ένα φιλί στο μέτωπο.Ύστερα αφού φάγατε πήγε η μητέρα σου να φέρει τα πράγματα και ακούσατε ξαφνικά έναν ήχο κόρνας από έξω από το σπίτι σας.