Το παιχνιδι σου; Οχι.

110 26 0
                                    

Ηλιαχτιδες του ηλιου χτυπησαν τα ματια μας..ο Jimin ξυπνησε..κοιταξε διπλα του να με δει.. με κοιτουσε για λιγη ωρα..ωσπου που θυμηθηκε πως πρεπει να κατεβει να παει στα παιδια. Γιατι ελειπαν απο το σαλονι..ισως θα ειχαν υποψιαστει κατι.. ετσι αρχισε να ντυνεται γρηγορα, ξεκλειδωσε..με κοιταξε για μια τελευταια φορα..εσκυψε το κεφαλι του με μια σκεψη..και βγηκε απο τη πορτα..

-Jimin: Παλι καλα ακομα κοιμουνται..
Ειπε καθως ετριψε τον σβερκο του απο την ανακουφηση.

Πηγε να φτιαξει πρωινο στη κουζινα. Και ακουσε τη πορτα της κουζινας να ανοιγει.

-Jh: Καλημερα! Πως και τοσο νωρις ξυπνιος;
Ειπε χασμουριοντας και πηγαινε προς τη καφετιερα να βαλει λιγο καφε μηπως ξυπνησει.

-Jimin: Ε δεν ειχα υπνο, μην παρεις, σας εφτιαξα ολους πρωινο.
Ειπε καθως τοποθετουσε το τελευταιο πιατο πρωινο πανω στη τραπεζαρια.

Το τραπεζι ηταν γεματο φαγητα. Τηγανιτες, κρεπες, κουλουρακια και αλλα πολλα ωραια πραγματα καθως και χυμους, καφεδες.

-Jh: Καποιος ξυπνησε με κεφια!..
Ειπε καθως εκατσε σε μια απο τις θεσεις.
-Παρεπιπτωντος που ειναι η...αδελφη σου;..αλλα και εσυ..;
Ειπε και τον κοιτουσε καχυποπτα καθως ηπιε μια γουλια απο τον καυτο καφε του.

-Jimin: Εε..να η Υ/Ν, κρυωνε χθες το βραδυ και με ξυπνησε και την πηγα στο δωματιο μου καθως ειναι πιο ζεστο..Και εγω..εγω ημουν εκει μεχρι να τη παρει υπνος..γ-γιατι ε-ετσι πρεπει να κανουν τα μεγαλυτερα αδελφια ετσι δεν ειναι;..
Ειπε προσπαθοντας να καλυψει τις θεσεις μας.

-Rm: Ετσι ειναι Jiminie. Και καλημερα σας. Οο εχουμε και πρωινο!
Μπηκε απο τη πορτα ενας μολις ξυπνιος Namjoon.

-Jin: Μιλησε κανεις για φαγητο;!

Ακουστηκε μια φωνη και ξαφνικα μπαινει μες τον χωρο τρεχοντας ενας αρκετα ενθουσιασμενος Jin ετοιμος να τα καταβρωχθησει ολα οσα υπηρχαν πανω στο τραπεζι.

-Tae: ΦΑΓΗΤΟ;! ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑΩ!!
Φωναξε και μπηκε σφαιρα στη κουζινα και εκατσε στο τραπεζι μαζι με τους αλλους.

-Sg: Ποιος στο καλο σας τολμαει και με ξυπναει με την αγριοφωναρα του! ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΤΕ;!

A New Start. //BTS ff\\Where stories live. Discover now