Ο Jimin κατευθύνθηκε προς το δωμάτιο μου και μπηκε μεσα. Καθώς ημουν ξαπλωμένη και κοιμησμενη ηρθε διπλα μου και μου χάιδεψε το κεφαλι.
Jm: Υ/N.. Συγγνώμη για χθες το βραδυ.. θα σου εξηγησω..
Τι να μου εξηγήσει;
Θα κανω πως κοιμαμαι..Jm: Υ/N, θελω να σου ζητησω συγγνώμη που η πρώτη σου φορα ηταν μαζι μου.. νόμιζα πως αλλαξα..
Τι θελει να πει με αυτο;;;;
Jm: Δεν ξερω αν με ακους αυτη τη στιγμή..αλλα για το καλύτερο, ας ξεχασουμε το τι εγινε μεταξυ μας.. Συγγνώμη
Ειπε και με φίλησε στο μέτωπο και εφυγε απο το δωμάτιο.
Σηκώθηκα αποτομα πανω..αρχιζα να κλαιω..ησυχα να μην με ακουσει κανεις.
Γιατι να ξεχασουμε τι έγινε μεταξύ μας και..οπως ειπε η πρωτη φορα δεν ξεχνιέται ποτε..και τωρα θελει να το ξεχασω;!..
Μια ωρα καθομουν κατω απο τα πάπλωμα και εκλαιγα σκεφτοντας τι μου ειπε ο Jimin. Αποφάσισα να σταματησω και να σηκωθώ.
Βγηκα απο το δωμάτιο και πηγα στο μπανιο για ενα χαλαρο ντους να ξελαφρωσω.
Jh: ΠΟΙΟΣ ΕΙNΑΙ ΣΤΟ ΜΠΑNΙΟΟ; ΘΑ ΣΚΑΣΩΩΩ!
Sg: Nα σκασεις και να περικενεις τη σειρα σου
Jh: ΔΕN ΜΠΟΡΩ ΑΛΛΟ. Υ/N ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ;
Βγηκα απο το μπανιο χωρις να κοιταξω κανεναν.
Με κοιταξε ο Jhope και ο Suga με απορημένο υφος και ύστερα κοιταχτηκαν μεταξυ τους.
Δεν ειχα καμια ορεξη να αντικρισω κανεναν. Κατεβηκα στη κουζινα.
Rm: Υ/N! Τι κάνεις;
....
Rm: Υ/N;
Υ/N: Namjoon. Δεν εχω ορεξη σε παρακαλώ μην μου μιλας.
Jin: Τι εγινε καλε; Τι εχασα;
Rm: Α Jin, εμ παμε μια βολτα η Υ/N ειναι απασχολημένη.
Jin: Μα θελω να φαω!
Rm: Θα φας έξω! Ελα παμε!
Εφυγαν. Πηρα ενα μπολ ποπ κορν και κατευθύνθηκα προς το σαλονι και συνάντησα τον Jimin μπροστά μου.