Νομιζα πως το ξεπερασα...

128 25 18
                                    


-Jk: Υ/Ν, οχι ζητας πολλες συγγνωμες. Φτανει. Τωρα. Ωρα να σε φτιαξω εγω!
Ειπε και με επιασε απο τους ωμους και με εσπρωχνε σιγα σιγα στο δωματιο.

-Υ/Ν: Να με τι-;!
Ειπα και τον κοιταξα με γουρλωμενα ματια.

-Jk: Μικρη ασε τα λογια και κατσε κατω. Γυρνα. Τωρα.

Εκλεισε τη πορτα με δυναμη και γυρισε και με κοιταξε.

-Jk: Καλο κοριτσι.
Ειπε καθως ειχα κατσει πανω στο κρεβατι μου με τη πλατη προς αυτον.
-Jk: Μην με αναστατωνεις αλλο, δεν σε συμφερει..
Ειπε καθως πλησιασε στο αυτι μου..

Η βαρια του ανασα χτυπουσε τον λαιμο μου, κανοντας με να ανατριχιασω.. Μα Υ/Ν τι στο καλο λες;; Ειναι και κολλητος του...αδελφου σου.. *Δεν σου φερθηκε καλα ομωωως*
Ειμαι σιγουρη πως δεν τα εννοουσε..

-Υ/Ν: Τ-τι κ-κανω;..
Ειπα και ξεροκαταπια.

Αρχιζε να χαιδευει τους ωμους μου χαλαρα..ενω υστερα σκληρενε το αγγιγμα του κανοντας μου ενα ωραιο χαλαρωτικο μασαζ..εριξα πισω το κεφαλι μου και αφησα το σωμα μου ελευθερο.

-Jk: Σαρεσει ε;; Να με ευκοληνεις λιγακι..
Ειπε και κατεβηκαν τα χερια του στις ακρες τις μπλουζας μου και τη σηκωνε αργα αργα και βασανιστικα.

-Υ/Ν: Jungkook...
Ειπα ξεπνοα.

-Jk: Μην μου μιλας με αυτον τον τροπο Υ/Ν. Ειλικρινα..με εχεις κανει-

Ξαφνικα ανοιγει η πορτα δωματιου και μπαινει μεσα ο..Jimin..

-Jm: ..Τι γινεται..δω;
Ειπε καθως μας πλησιαζε με τα χερια στις τσεπες.

-Jk: Η Υ/Ν, εχει πονους στη μεση της και ειπα να τη χαλαρωσω λιγο.. Εμ εγω να πηγαινω..
Ειπε καθως σιγα σιγα επαιρνε τα χερια απο πανω μου να να μην ηθελε να με αφησει..

Και ετσι ο Jungkook βγηκε απο το δωματιο αφηνοντας εμενα να εξακολουθω να κοιταω τον τοιχο και η πλατη μου γυρισμενη προς τον Jimin..

-Jm: Να Υ/Ν...συγγνωμη για πριν.. Δεν-

-Υ/Ν: Οχι Jimin. Μην ζητας συγγνωμη..

-Jm: Σε παρακαλω ασε με να τελειωσω. Δεν μπορεις να φανταστεις πως ενιωσα οταν σε ειδα μπροστα στον Jungkook...γυμνη!..ενιωσα τον κοσμο μου γυρω μου να καταρρεει.. Ολα θολοσαν μπροστα μου.. Νομιζα πως σε αγγιξε.. Υ/Ν..μετα απο αυτο που εγινε χθες το βραδυ..πως περιμενεις να αντιδρασω..; Συγγνωμη..

A New Start. //BTS ff\\حيث تعيش القصص. اكتشف الآن