Ηταν πολυ νωρις για ολα τελικα;

61 15 0
                                    

Yoongi: Να τον προσεχείς.

Το χαμόγελο μου εξαφανίστηκε με το μήνυμα του Yoongi..
Γύρισα και κοίταξα τον Jungkook..
Κοιμόταν τόσο ήρεμα και γλυκά..
Φοβάμαι μην τον πληγωσω..
Έκλεισα το κινητό και χώθηκα ξανά στην αγκαλιά του..

Πρέπει να ξεκαθαρίσω τα συναισθήματα μου.. ο Jimin πια είναι με άλλη. Κακό του κεφαλιού του...ο.. Jungkook.. είναι τόσο προστατευτικός μαζί μου..και γνωριζόμαστε για πολύ λίγο καιρό..ήταν πολύ νωρίς για όλα..;

~

Ένιωσα κάποιον να κουνιέται δίπλα μου. Άνοιξα τα μάτια μου και είδα έναν Jungkook να με κοιτάει με ένα γλυκό χαμόγελο.

Jk: Καλημέρα όμορφη.

Αχ πρωινιάτικα..συγκρατήσου Υ/Ν..

Απλά τεντώθηκα και του χαμογέλασα. Έριξα κατευθείαν το βλέμμα μου άλλου πριν παρασυρθω.

Jk: Πεινάς;

Δεν ξέρω γιατί δεν του μιλούσα..απλά έκανα νοήματα με το βλέμμα μου η με το σώμα μου.

Κούνησα το κεφάλι μου αρνητικά.. με κοίταξε ανήσυχος.

Jk: Είσαι σίγουρη;..

Με κοίταξε καλά καλά.. έβαλε το χέρι του στο μέτωπο μου και ήρθε πολύ κοντά μου. Ξαφνιάστηκα με την απρόβλεπτη κίνηση σου και τραβήχτηκα λίγο πίσω αυθόρμητα.

Jk: Είσαι λίγο ζέστη. Θα σου φτιάξω κάτι ζεστό να φας.

Είπε και δεν πρόλαβα να κάνω ή να πω τίποτα. Σηκώθηκε και πήγε προς τη κουζίνα.

Ένιωθα άσχημα που του φερομουν έτσι. Μα ήταν ο μόνος τρόπος που θα με βοηθούσε να καταλάβω ποιος θα είναι πραγματικά δίπλα μου όταν θα είμαι στις κακές στιγμές μου..

Κοίταξα το ταβάνι.. ένα δάκρυ κύλισε στο μάγουλο μου..

«Γιατί έπρεπε να γίνουν έτσι τα πράγματα;..»
«Γιατί έπρεπε να έρθουμε εδώ;»
«Α ναι...»
«Γιατί έπρεπε εδώ δηλαδή;»
«Γιατί ο Jimin;»
«Γιατί αυτή η οικογένεια;»
«Γιατί ο Jungkook;»
«Γιατί σε εμένα;..»

Απλά αυτές οι ερωτήσεις γυρνούσαν γύρω στο κεφάλι μου. Είχα μετανιώσει κάθε μου επιλογή από τη στιγμή που ήρθα εδώ.. πίστευα πως θα είναι μια καινούργια αρχή, και καλύτερη..αλλά μάλλον δεν θα είναι..ίσως και χειρότερη..θα δείξει..

Δεν είχα καταλάβει πως πέρασε λίγη ώρα. Απλά καθόμουν εκεί και είχα χαθεί στις σκέψεις μου. Ήμουν εκτός τόπου και χρόνου. Δεν είχα καταλάβει πως έκλαιγα. Έκλαιγα αρκετά, αλλά ήσυχα. Τα μάτια μου είχαν γίνει κόκκινα, τα μάγουλα μου βρεγμένα από θα δάκρυα μου. Αλλά δεν είχα καταλάβει τίποτα ώσπου άκουσα το όνομα μου.

A New Start. //BTS ff\\Where stories live. Discover now