Toen we bij mijn huis waren, waren alle lichten uit dus er was niemand thuis. Ik deed de deur open en waren net op tijd binnen want het begon keihard te regenen. Ik wilde de lichten aan doen maar het stroom was uitgevallen. We voelde ons ook nog eens heel erg vies en we wilde douche maar er stroomde geen water. We keken elkaar aan en ik keek naar buiten. Dani zei "denk jij wat ik denk?" Ik zei heel enthousiast "jaaa.... we gaan buiten douche". Ik woonde op het randje van ons dorp en achter ons waren geen huizen dus we hadden een hele grote tuin. Ik liep naar boven om 2 handdoeken te pakken. Toen ik weer beneden kwam kleedde we ons uit en rende de regen in. Ik ging in het gras zitten en liet de koude regen over me naakte huid druipen. Het voelde zo fijn. Dani kwam naast me zitten en sloeg zijn arm om me heen. Hij me tegen hem aan en hij gaf me een zoen. Ik voelde zijn andere hand over me been naar boven gaan tot hij zich terug trok. Hij stond op en hielp mij overeind. Hij zei "zullen we in de modder springen?" Ik zei "jaaaa" en duwde hem een modder plas die naast ons was in. Hij stond weer op en duwde mij er ook in en sprong achter me aan de plas weer in. We hadden dikke lol net als toen we kinderen waren alleen was het dit keer anders. We voelde ons anders en het was ook anders want we waren niet kleine Dani en kleine Lois meer. We waren dit keer echt samen. Samen als vriendje en vriendinnetje. Maar ons plezier was altijd hetzelfde gebleven. Toen we uit de plas stapte waren we helemaal bruin van de modder. Gelukkig regende het nog war waren we snel weer schoon. We waren het zat en we hadden het koud dus we droogde ons af en liepen naar boven toe. We kwamen boven en ik ging in me bed liggen. Dani kwam bij me liggen. We lagen dicht tegen elkaar aan en hadden niks aan. Dani zoende me streelde me. Hij was heel voorzichtig want zover ik wist was Dani nog maagd ik ook trouwens. Het was zo speciaal,het was alsof alleen wij de enige op aarde waren. Alleen Dani en ik en niemand anders. Uiteindelijk lagen we samen in mijn bed we lagen dicht op elkaar. Ik had me nog nooit zo veilig gevoeld bij iemand. Zo zijn we in slaap gevallen naakt en veilig bij elkaar onder de deken een arm van Dani om me heen.
De volgende ochtend werd ik wakker van me telefoon die over ging. Ik pakte hem, het was Nova. Ze vertelde dat Tessa pas over 2 weken tijd had. Ik hing op en keek naar Dani die wakker was geworden. Ik zei "Tessa heeft pas over 2 weken tijd voor ons". Dani zei "maakt niet uit we hebben 2 weken voor ons zelf". Hij keek me nog even aan en gaf me een zoen.
De komende 2 weken waren Dani en ik heel erg veel bij elkaar. Over 2 dagen hadden we een afspraak met Tessa. Maar 1 ding bleef in me achterhoofd zitten. Dani had geen bescherming de eerste keer en dat was al 2 weken geleden. Met die gedachte in me hoofd kwam de week dat ik ongesteld moest worden. Alleen werd ik het niet en ik was bijna elke ochtend misselijk. Ik besloot met Dani te praten. Ik was zo zenuwachtig toen ik bij Dani kwam. We gingen naar het park, hand in hand. We gingen op een bankje zitten en ik vertelde dat ik nog niet ongesteld was geworden. Dani zei "wanneer moest je dat worden dan". Ik zei "deze week". We besloten een zwangerschapstest te halen en hem gelijk te gebruiken. Ik keek naar de test ik was nog nooit zo bang geweest gelukkig was Dani bij me en hij stelde me gerust. 10 min later was het resultaat. Ik durfde niet te kijken. Dani zei "Lois...... hij is positief...". Ik was dus zwanger van Dani. Ik besefte het me niet echt. We besloten nog even te wachten met vertellen. Want we moesten eerst Tessa ontmoeten.
YOU ARE READING
Het geheim van de gedaantes
AdventureLois heeft een hele rare droom het leek net echt. Als ze wakker word lijkt het geen droom. ze komt erachter dat ze een speciale gaven hebt waardoor ze in elk dier kan veranderen. Samen met haar beste vriend moet ze het kwaadaardige volk de pasovers...