8

369 6 3
                                    

Foto: Thomas
pov: Evelina

Ik zit nu in het ( privé) vliegtuig naar Italië. Ik, mam en Thomas hebben nog bij gepraat. Zo ben ik er nu achter dat de roze kamer die ik had in Italië was. En weet ik nu precies waarom mam toen huilden. Pap heb ik niet meer gezien na dat hij boos was weg gelopen.

We zitten nu al een tijdje in het vliegtuig. Ik verveel me. Mam en Thomas slapen. Op dit moment lopen pap en Joey binnen. Slaap je nog niet? Vraagt pap. Nee kan ik niet. Zit met teveel vragen. Welke vragen? Vraagt pap. Die zijn niet belangrijk zeg ik. Niet liegen Evelina!! Oké oké zeg ik snel. Wat zijn je vragen? Vraagt pap. Hoe heten mijn half zus en broer ? Heb je een vrouw ? Waarom moesten mam,ik en Thomas vluchten ? En waarom kwam je vader hons achter na ? En waarom heb je me ontvoerd? Zeg ik snel. Dat zijn nog al veel vragen ik zal zo goed mogelijk als ik kan antwoord geven. Oké. Je half broer en zus heten Jesse en Bella. Ja ik heb een vrouw zij heet Tessa daar heb ik Jesse en Bella mee gekregen. Jullie moesten vluchten omdat mijn vader jou opa jullie achter na kwam. Waarom omdat mijn vader heel streng is op gevoed net als ik en alles wil volgens de regels. Ik heb jullie ontvoerd omdat het niet veilig meer was een Nederland voor jullie. Er zijn namelijk wat vijhanden er achter gekomen dat ik nog meer kinderen had. En met die vijhanden heb ik op dit moment erge ruzie. Dat is alles wat ik kan vertellen voor nu antwoord pap. Hoe oud zijn Jesse en Bella ? Vraag ik. Nu Jesse 15 bijna 16 en Bella 14 over 3 maanden 15. Oké dus bijna even oud als hons. Klopt helemaal. Ik denk dat ik toch maar even ga slapen zeg ik tegen pap. Doe dat lacht pap. En hij loopt weg. Niet veel later val ik in slaap.

Na een half uurtje wordt ik weer wakker. Mam en Thomas slapen nog steeds. Luilakken. Pap en Joey zitten in de stoelen naast hons te praten. Ze krijgen heel veel beveiliging als we in Italië zijn hoor ik mijn vader zegen dus besluit ik het gesprek maar te afluisteren want het klinkt wel belangrijk. Snap ik die vijhanden van jou zijn niet de liefste zegt Joey. Klopt daarom wil ik jou ook als persoonlijke bodyguard. Ik zal ze vierentwintig/ zeven in de gaten houden zegt Joey. Ben je het daar mee eens Evelina? Ik schrik op. Hoe wist je dat !! Ik weet alles Evelina zegt pap. Dat klinkt best eng. Mijn vader begint kei hard te lachen. Ik schiet ook in de lach. Als we uitgelachen zijn vraag ik of ik mijn mobiel meschien mag. Mijn vader kijkt Joey aan. Joey pakt meteen mijn Telefoon en geeft hem aan mij. Dankje zeg ik. Evi als je iets over hons stuurd naar je vrienden dan zie je je vrienden niet meer terug zegt mijn vader. Oké ik wilde alleen muziek luisteren omdat ik me verveel.  Dat is goed zegt mijn vader. Ik zet het liedje summer op. En luister daar na nog een paar liedjes.

Na een paar uurtjes zegt pap tegen me dat ik mam en Thomas moet wakker maken omdat we er zo zijn. Mam Thomas wakker worden we zijn er bijna zeg ik tegen ze. Beiden werden langzaam wakker. Het eerste wat Thomas vraagt als hij mij ziet is. Waarom heb jij je mobiel? Gehad. Ik wil hem ook terug. Op dat moment komt pap aan lopen en zegt dat als we op de grond staan Thomas zijn mobiel terug krijgt. Op dat moment vraagt mam of we er bijna zijn. Ja zegt pap. Ga in je stoel zitten maak je riem vast want we gaan nu landen. Iedereen gaat zitten.

We zijn geland. We lopen nu op het vliegveld. We zijn net door de douane heen. En hebben honsen koffers. Pap is al de hele tijd aan het bellen en hij ziet er niet echt blij uit. Ondertussen heeft Thomas zijn mobiel terug. Hij heeft de zelfde preek gekregen als ik. Ik weet niet of Thomas zich daar wat van aan trekt maar je kan het altijd proberen. 

We zijn het vliegveld af en zitten nu met zijn allen in een auto naar mijn vaders huis 🏠. Ik let niet echt op de route ik zit namelijk met mijn gedachtes ergens anders. Pap is nog steeds aan het bellen.

We zitten nu al drie uur in de auto. Op  eens komt er een heel groot mooi huis in zicht. Wauw zeg ik. Pap kijkt op en ziet mij kijken. En zegt welkom in je nieuwe huis.

H8 af
Xxx emmmatjes

 kidnapped by my father the Mafia bossWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu