5

483 7 0
                                    

Foto: Evelina (Evi)
pov: Joey

Evi en Thomas zijn in slaap gevallen. Ze zien er best schattig uit samen. Ik roep een paar van mijn mannen. Zo dat ze hun naar hun kamer kunnen dragen. Want ik ga niet de hele tijd naar slaperigen mensen kijken. Ik ben niet gek ook al zijn ze nog zo schattig.

De twee liggen op bed baas zegt een van mijn mannen. Oké nu op rotte !! Ik heb nog heel veel werk te doen. Oké baas. Sorry dat ik u stoorde. Nauw doei zeg ik. Hij loopt de kamer uit. Gelukkig eindelijk even rust. Nu kan ik bedenken wat ik met de twee ga doen want we mogen ze niks aan doen van de (hoofd)baas.

Na een tijdje ga ik naar mijn kamer. Ik heb ondertussen bedacht wat ik met ze ga doen. Met die gedachte val ik in slaap.

Pov: Evelina

Ik zit op een bankje in mijn kamer. Mijn kamer toen ik 4 jaar was. Hij is hele maar roze. Er staat een heel groot hemelbed. Ik zelf speel met een pop. Mijn moeder leah komt binnen. Hoi mama wil jij mijn haren invlechten. Tuurlijk Evi. Mijn moeder doet mijn haar.

Het resultaat 👆

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het resultaat 👆

Mama mijn haar is zo mooi hè mama. Ja je haar is super mooi Evi zegt mijn moeder. Ik hou van je mama. Ik ook van jou Evi. Mama Thomas is stom vind jij Thomas ook stom ? Nee Evi ik vindt Thomas niet stom en hij is je broer. Ja daarom vindt ik hem stom. Jij lijkt zo erg op je vader Evi. Waar is papa mama ? Papa is hier niet. Waarom niet ? Papa heeft belangrijke dingen te doen. Komt papa terug ? Nee papa komt niet terug. Waarom niet ? Daarom niet. Toen zette ik het op het huilen en schreeuwde. IK WIl NAAR PAPA!! nee dat kan niet Evelina zij mijn moeder met tranen in haar ogen. Evi pak nu al je spullen in en zeg tegen Thomas dat hij dat ook moet doen. Oké. Dankje lieverd. Mama waar gaan we naar toe ? Naar Nederland lieverd. Maar ik wil in Italië blijven. Dat gaat niet Evi sorry. Komen we wel terug? Dat weet ik niet Evi. Oké mama ik ga mijn spullen pakken zeg ik vrolijk.

Ik schrik wakker. Al weer die droom. Ik heb hem zo vaak. Ik kijk op de klok het is drie uur snachts dus besluit veder te gaan slapen

Oké slecht besluit. Ik lig nu nog steeds wakker. Ik zit alleen maar te piekeren. Waarom ben ik ontvoerd? Is mama ongerust? Weet de politie dat Thomas en ik er niet zijn? Waarom doen ze dan niks? Waarom de Mafia ? Ik snap het gewoon niet meer

Ik lig nu al zo lang wakker. De klok tikt. En ik hoor buiten vogels 🐦. En ik ik zit binnen in een kamer gevangen met een tikkende klok. Lekker eerlijk weer. Ondertussen is het wel al 6 uur sochtens.

Ik ga als ik die Joey zie echt vragen of ik mag sporten. Vast niet als gevangen. Maar toch ga ik smeken. En ondertussen bedenk ik een plan hoe ik kan ontsnappen. Met die gedachte droom ik veder

Pov: Thomas

Ugg... Waarom ben ik ontvoerdt. Vraag ik me af sinds ik wakker ben. Er is hier geen een chick dus wat moet ik hier dan. Oké alleen mijn zus maar daar ga ik echt niks mee doen. Die gedachte alleen al. Maar goed ik ben dus bezig een ontsnappings plan te bedenken. Wat wel lastig word want het is wel de Mafia die moet je niet onderschatten. Al zou het wel grappig zijn als het blijkt dat ze er helemaal niks van bakken. En alles heel onhandig aan pakken. Dan zou ik echt zoon lol hebben.

Ik bedenk me net dat ik mam heel erg mis. En ik ben nog wel een jongen. Soms snap ik me zelf niet.

Een man komt binnen gelopen. Met eten. De baas zei dat u dit moest op eten. En daarna wordt u naar de baas gebracht. Ik vraag aan de man. Mag ik  niet zelf lopen. Orders.. vann... De baass meneerrr zegt de man met trillende stem. Oké ik kom wel. Fijn zegt de man. Zal wel. De man vertrok toen de kamer uit. Ik sta op eet mijn brood 🍞 op. Loop naar de kast pak een broek en shirt. Net als ik me aan het aankleden ben. Bedenk ik me dat ik ook nog moet dochen. Dus kleed ik me snel uit en doch snel.

Na 10 minuten wordt ik op gehaald. Dag vrijetijd denk ik bij me zelf. We lopen naar het kantoor van joey. Ben benieuwd wat hons te wachten staat.

Hoofdstuk 5 al weer
Weet een beetje saai hoofdstuk ik had niet zo veel inspiratie. Maar niet getreurd volgende hoofdstuk wordt leuker.
Wat vinden jullie van het boek ?
Ik heb jullie hulp nodig
Ik zoek een leuke naam voor een ( meerderen) vriend/ vriendin/ vrienden voor Evi. Beschrijf wel meteen hoe ze eruit zien, wat het karakter is.
En
Ook nog een leuke naam voor een vriendje voor Evi. Beschrijf hoe hij er uit ziet en wat karakter is
Dan komt jou naam meschien wel in dit boek voor over een tijdje
Xxx emmmatjes

 kidnapped by my father the Mafia bossWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu