2

685 7 0
                                    


Pov: onbekende

Ugh.. Ik volg nu al 3 weken dat meisje en die jongen. En ik heb nog steeds geen idee waarom. Maar ja doen wat de baas zegt he... Ook al is het niet altijd even leuk maar ja als ik dit niet zou doen zou ik ook niet bij de Mafia zitten dus geven en nemen

Drie weken geleden...

Ik zit op mijn kantoor. Mijn werk te doen. Er kwamen wat werknemers van mij naar binnen. Baas we hebben wat leuken meiden gevonden en mee genomen. Wilt u ze even bekijken. Tuurlijk.

Na een tijdje kwam ik terug. En had alle meiden gecontroleerd en goed gekeurd. En ging veder met het kijken of alle druks dealers zich nog aan de regels hielden. Nu denkje druks dealers en meiden. Korte uitleg we dealen druks en verkopen knappen meiden aan mannen. ( kom je later wel meer over teweten) Dan denk je nu waarschijnlijk dat mag toch allemaal niet maar kom op we zijn mafia of terwijl politie is banger voor hons dan wij voor hen :).

Onder tussen ben ik veder gegaan met het kijken of iedereen zich nog aan de regels hield. De meeste tot nu toe wel gelukkig anders was het niet goed met ze af gelopen. Ok nu ook niet met een paar ( heb er al mensen van mij op af gestuurd ).

Ik schrik. Als op eens de telefoon gaat.
Snel neem ik op.

( Korte uitleg :) al weer I know.
De onbekende heet joey hij is een ( onder)baas van de mafia groep. Er is nog een hogere baas en die is dus weer de baas van joey. En dan denk je waarom een onderbaas. Namenlijk omdat de mafia groep zo groot is en in zo veel landen zit. Zijn we in groepjes gedeeld. Joey is de baas van nederland. En het hoofd gebouw is in italië en daar zit ook de hogere baas.)

Telfoon gesprek

J= joey ( baas nl )
B = baas ( baas van de hele mafia groep )

J: halo met joey
B: Ik heb geen tijd voor praatjes joey ik wil meteen terzaken komen
J: Baas wat is er ?
B: Ik heb hier een beetje ruzie gemaakt met wat mensen en dat liep een beetje uit de hand. Ze hebben al een huis van mij te pakken gekregen. En iedereen is dood.
J: oké wat moet ik doen ? Versterking sturen ?
B: nee dit los ik zelf op !!!
J: oké waar moet ik u dan mee helpen ?
B: Ik wil dat je een meisje en een jongen in de gaten houdt
J: wie ? Waarom ? Hoe heten ze ? Horen ze bij de vijhanden ?
B: Zo ver ik weet horen ze niet bij de vijhand. Naam hoef je niet te weten. Ik wil gewoon dat je 24/7 in de gaten houdt.
J: Maar waarom ? Als ze geen vijhand zijn doen ze toch niks.
B: WIL GEWOON DAT JE DAT DOET JA !!!
J: oké ik doe het
B: mooi zo. Paar dingen Joey. Je doet ze niks. Je houd ze in de gaten. Je stuurt iederen dag wat ze hebben gedaan. En je ontvoerd ze pas als ik dat zeg. En als je ze hebt ontvoerd doe je ze niks aan. Begrepen !!
J: begrepen
B: mooi zo. Ik e-mail je alle informatie
J: is goed
B: ok doei
J: doei

Ik open snel mijn e-mail en zie een bericht binnen komen van mijn baas.
Ik open hem snel. Ik zie een foto van een jong meisje .16 jaar oud schat ik. Met hazelnoot bruin haar tot haar schouders. De tweede foto die ik zie is een jongen met ongeveer de zelfde leeftijd en het zelfde halzelnoot bruinen haar. Je ziet meteen dat het broer en zus zijn. Ik kijk veder en zie alleen de naam van de school waar ze op zitten. Snel zoek ik op internet waar het ligt. En zie dat het hier in de stad is. Meteen kijk ik of er fucties zijn voor leraar bevoorbeeld maar nee ik zie alleen dat ze de school aan het verbouwen zijn voor de rest niets bruik baars. Dan maar bouwvakker worden. JEEHH !!! Zie de sarcasme ( geen haat naar bouwvakkers trouwens )

Onder tussen heb ik een vergadering gepland om het plan bespreken.

2 uur later
We hebben eindelijk een plan duur de 2 uur maar we hadden het wel goed uit gewerkt. We starten morgen al. Hopen dat het gaat lukken

Gelukkig werkt hons plan na drie weken nog steeds uit stekend. Hopelijk krijgen we snel meer info van honse baas.

Pov: djayden ( baas van de hele mafia groep )

Hoe kon ik toch zo dom zijn. Waarom moest ik zo nodig ruzie maken. Nu lopen Evelina en Thomas in gevaar. En dat is mijn schuld. Nu nog hopen dat ze Leah ook niet gaan zoeken.  ALS ZE OOK MAAR MET EEN VAN HUN POTEN AAN LEAH, EVELINA OF THOMAS KOMEN MAAK IK ZE KAPOT !!! Scheeuw ik . Ik had ze nooit alleen moeten laten. Ik had Leah moeten op zoeken. 16 jaar geleden al . Maar nee dat heb ik.niet gedaan. Het is allemaal mijn schuld. Geen zelf medelijden hebben djayden dat is niet goed voor je imago. Ik ga joey maar bellen met instructies.

Na dat ik joey heb gebeld besluit ik om mijn werk te laten liggen. En even een half dagje niks te doen. Ik stres gewoon teveel. Niet goed voor je.

Ik loop naar buiten en ga liggen in de zon. Ik had binnen een drankje bij sandera besteld. Dat kwam ze nu naar mij toe brengen. Alstublieft meneer roep maar als er iets is. Dankje Sandera. Kun je trouwens mijn mobiel op halen in mijn kantoor? Zal ik doen meneer. Dankje Sandera. Geen probleem meneer. Hou op met meneer zeggen Sandera !!! Sorry meneer. Ugh....  Haal mijn mobiel Sandra breng het naar mij en ga daarna weg duidelijk ?! Ja meneer. Mooi zo nu weg wezen !! Oké meneer

Drie minuten later is ze terug met mijn mobiel en geeft hem aan mij en loopt weg. Daar begint eindelijk mijn halve dag rust.........

H2 af jeeh. Ik schrijf dit snachts dus er zullen vast fouten in staan dus al je er een ziet  zeg het dan dat zou ik heel fijn vinden.
1000 woorden voor wie het wil weten
Xxx emmmatjes

 kidnapped by my father the Mafia bossWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu