Een fijne kerstXxx emmmatjes
Pov: EvelinaWe stoppen bij het huis. Pap stapt de auto uit. En loopt al naar binnen. Lekker zeg loopt hij naar binnen en laat hij hons staan zegt Thomas. Mam kijkt Thomas boos aan. Hij komt wel terug zegt ze zelfverzekerd. Denk je echt mam volgens mij vergeet hij hons gewoon zeg ik. Denken jullie echt dat ik jullie alleen laat zegt een stem achter mij. Ik schrik me rot en draai me snel om. Ik zie mijn vader achter mij lachen. Ik lach terug en stap de auto uit. Mijn moeder en Thomas stappen ook uit.
We zijn nu in het huis en staan in een grote hal. Wauw zeg ik. Vindt je het mooi? Ja super mooi. Fijn dat je het mooi vind je gaat het nog vaak zien zegt pap. Kom dan gaan we naar mijn kantoor zegt pap. Goed antwoorden we allemaal.
Ga zitten zegt pap. We zijn nu in een hele grote ruimte. Er staat een bureau het houdt van het bureau is helemaal uitgesneden. Veder een grote kast. En een heel groot schilderij van een statige meneer. Er staan twee stoelen voor het bureau. Mam en Thomas gaan in de twee stoelen voor het bureau zitten. Dus moet ik maar staan is weer eerlijk zeg. Dames voor hè Thomas zegt pap. Maar zij is geen dame maar gewoon een vervelend kind. Nog een woord en ik doe je wat sis ik. Ze is ook zoon lelijk kind. Ze denk zelf dat ze super mooi is maar echt niet. Kop dicht Thomas !! schreeuw ik naar hem. Jongens rustig nou zegt mam. Luister naar je moeder jongens zegt pap. Goed dan zuchten we. Oké jongens en Leah morgen stel ik jullie morgen voor aan mijn ouders en Tessa en de kids. Vandaag breng ik jullie naar jullie slaapkamers. Daarna krijg je eten in jullie kamers. Ik heb liever niet dat jullie de kamer uit komen omdat niet iedereen weet dat ik jullie heb op gehaald. Zo als mijn vader. Als hij daar achter komt woord hij woedend. Dat heb ik liever niet.zegt pap. Oké het is toch al laat dus we kunnen beter gaan slapen. We hebben een lange reis achter de boeg. Is goed mam. We gaan al slapen zegt Thomas. We staan met ze allen op.
We lopen nu al een tijdje door het huis. We stoppen bij een gang met deuren. Thomas, Evelina hier zijn jullie kamers. Pap wijst naar twee deuren. Leah slaapt hier om de hoek. En mijn kamer is tegen over die van jullie. Naast mijn kamer slapen Bella en Jesse. Je kan altijd naar mij toe komen als er wat is zegt pap. Oké antwoord we tegelijkertijd. En stappen honsen kamer binnen.
Ik sta nu in mijn kamer. Hij is super groot. Er staat een groot tweepersoonsbed in het midden van de kamer. De muren zijn turquoise. En er is een groot raam met een mooi uitzicht. Er staat nog een mooie grote witte stoel in een hoekje. Met allemaal kussen er op. Er zijn twee deuren. Ik open ze. De een is een inloopkast. De andere een hele mooie badkamer.
Kamer : Evi
Badkamer: Evi
Ik loop een paar keer rond. Wauw dit is zoon mooie kamer. Dan zie ik de een doos op mijn bed staan. Ik loop er na toe en pak hem op. Er hangt een briefje aan.
Lieve Evelina
Hier wat cadeaus.
Omdat ik je 16 jaar niet heb kunnen verwennen.
Liefs papIk maak de doos open. Het eerste wat ik zie is een roze MacBook. Ik haal hem er uit en bekijk hem. Zo iets duurs heb ik nog nooit gehad. Ik kijk veder in de doos. En vindt een bluetooth speaker. En bluetooth oortjes. Ik bekijk alles goed. Ondertussen denk ik. Mijn vader is echt gek dat hij mij dit geeft. Er zitten nog twee pakjes in. Ik maak het eerste pakje open. Er zit een iPhone x in. Met al mijn gegevens er al op. Ik maak het laatste pakje open. Ik haal er wat sleutels uit. Er hangt een briefje aan de sleutel. Ik lees hem
Voor als het wat rustiger is. En je je reisbewijs hebt.
Liefs papNu sta ik met me mondt open. Ik heb gewoon een auto gekregen. En ik ken mijn vader nog niets eens zo lang. Toch krijg ik gewoon een auto wauw.
Ik geloof mijn eigen ogen niet.Ik staar nu al een tijdje naar al mijn nieuwe spullen. Nu pas valt het me op dat mijn eten is gebracht. Het is spagetie mijn lievelings eten. Ik eet alles snel op. Daarna kijk ik nog een film. En dan kruip ik mijn bed in en ga slapen. Ben benieuwd wat de volgende dag hons te wachten heeft. Met die gedachte val ik in slaap.
H9
Xxx emmmatjes
JE LEEST
kidnapped by my father the Mafia boss
Misterio / SuspensoLezen op eigen risico !! Het is namelijk een super slecht verhaal dit verhaal gaat over Evelina ( ook wel Evi ) ze heeft een verschrikkelijke tweelingbroer Thomas. de grootste player van de school. En dan nog mijn moeder die totaal niks kwijt...