16

246 7 0
                                    

Pov: Jesse

Evi weet niet wat haar te wachten staat. Ze maakt zoon grote fout om mij te vertrouwen. Ik hoefde alleen maar te zeggen dat het niks ernstigs was en ze geloofde mij gelijk. Lekker slim maar niet heus. Ze moet echt nog leren dat niemand in de Mafia te vertrouwen is. Nu nog wat laatste dingetjes regelen en haar ergste nachtmerrie komt uit dankzij mij en Bella. Ik hoop alleen dat Lexi niet iets door heeft want ik kwam haar net tegen op de gang en ze leek heel achterdochtig.

Pov: Evelina

Ik loop stilletjes door de verlaten gangen van het gebouw. Als op eens een deur open wordt gedaan en er iemand naar buiten stapt LEXI !! ' Wat doe jij hier lex ?'' Kan het zelfde aan jou vragen ?'' Niks bijzonders .' ' Oo en dat moet ik geloven. Het is 12 uur snachts je moet in bed liggen.'' Lex ga maar gewoon weer slapen niks aan de hand.''Beloof het.''Goed lexi er is niks aan de hand, En ik beloof dat ik geen stomme dingen ga doen.' Na dat ik dat heb gezegt stap Lexi weer terug haar kamer in en haal ik op gelucht adem. Ze had niks door gelukkig.

Ik sta nu op verdieping 2. Het is hier nog verlaterde dan verdieping 3 waar we net waren. Ik zie links  en rechts gangen met daar boven nummers. Aan de enen kan even en aan de andere kant oneven. Ik begin te lopen door de doodse gangen van het gebouw.

Ik ben nu al bij gang 7 en heb het gevoel dat ik wordt achtervolgd maar ik zie niks. Raar.

Eindelijk na 20 minuten gezocht te hebben heb ik eindelijk gang 13 gevonden. nu nog naar kamer 14 

1          2             3             4          5          6        7           8          9       10       11      12    13     

Als ik kamer 14 nader zie ik Jesse en Bella al staan. Ik loop naar ze toe en de eerste die mij ziet is  Jesse.  Als ik bij ze aan ben gekomen begint Jesse meteen te praten.

' Zo te zien heb je niemand mee genomen. Ben je klaar voor je opdracht ? Je kan nog terug trekken '.' Ik ben helemaal klaar voor mijn opdracht'.' Goed ik ga met je mee naar binnen en Bella blijft buiten staan, Binnen leg ik alles uit.' Ik knik en Jesse draait zich om naar de deur. Als ik goed naar de deur kijk zie ik dat er een bordje aan hangt met een tekst.

Niet deze kamer niet betreden. Alleen met toestemming. Doe je dit toch krijg je ernstige straffen.

Na dat ik het heb gelezen. Twijfel ik even of ik naar binnen moet gaan. Ik krijg een duwtje van Bella. En loop toch naar binnen.

Als ik eenmaal binnen ben. Is het helemaal donker. Na een tijdje gaat het licht aan. En zie ik dat ik in een legen kamer sta.  Nou niet helemaal leeg. Er sta een hoge kast met een slot op de deur. En als ik dan goed kijk schrik ik me rot. We zijn niet alleen er is nog iemand in deze kamer. Het is een man en hij zit helemaal onder het bloed. Zijn been zit in een rare houding en hij  hangt een aan twee touwen aan de muur vast. Die zo strak zitten dat het bloed er van af loopt. Ondertussen is Jesse naar de kast gelopen en heeft hem open gemaakt. Als ik goed naar de kast kijk zie ik dat er allemaal martel spullen in zitten. Zwepen  tot messen. Dan valt mijn oog op Pistolen. Allemaal maten groot naar klein. Jesse pakt een van de pistolen en laad hem. Dan loopt hij naar mij toe en geeft het wapen aan mij. Daar na begint hij te praten.' Je opdracht is ........










' SCHIET HEM NEER '

 kidnapped by my father the Mafia bossWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu