15

227 7 0
                                    

Pov: Evelina 

Een week later !!!

We zijn nu al een week hier en ik vindt die trainingen echt verschrikkelijk. Iedereen dag zo vroeg op staan. En dan zoon zware training. Tot het middag. En dan weer training. En ik zit in een groep met bijna alleen maar jongens. Super gespierde jongens met sixpack of eigenlijk meer eighpack. En dan denk je dat is toch helemaal niet er Evi. Nou echt wel. Dan kom ik daar bij die trianing rennen al die mensen mij twintig keer voor bij. Gaan we op drukken lukt dat mij 3 keer ( eindelijk eerst maar 0 keer nu 3 ) doen hun er 40. En nog het ergste ik train samen met Thomas, Jesse en Bella. Jesse en Bella hebben heel duidelijk late blijken dat ze me niet moeten. En steun van Thomas krijg ik niet want die is te druk met zijn nieuwe vrienden. Onderanderen HET vriendje van Bella. De gene waar ik met mijn poten van af moet blijven. Ja want ze heeft eindelijk een relatie met haar crush. Applaus.  Allemaal even blij zijn voor Bella. Het heeft niet echt zijn voordelen voor mij want ik mag niet eens zijn kant op kijken of ze gaat al tekeer tegen mij. Ik vraag me af hoe hij het volhoudt.

'Evi'

'Evi'

'Evi

'EVELINA !!!'

Ik schrik op uit mijn gedachte. ' Wat is er Lexi ?' Vraag ik. Lexi is de enige die mij mag van mijn trainings groep en daar is Bella verantwoordelijk voor. Lexi is nu alle een super goeie vriendin van mij. We begrijpen elkaar. Ze zit al haar hele leve in de Mafia omdat haar vader en moeder hier in zaten toe ze geboren werd. Helaas is haar moeder overleden door een auto ongeluk. Het ongeluk bleek door een andere Mafia groep veroorzaakt te zijn. Haar vader is er nog steeds verdrietig over en praat niet veel. Lexi heeft nog een jongere zusje Veerle. Daar moet ze nu voor zorgen. Ze heeft daarom niet altijd tijd om naar de training te komen helaas. Maar nu is ze er.

20 RONDJES RENNEN NU !!! Roept honsen trainer Stef.

Met Stef moet je echt geen ruzie maken. En ik weet waarom. En dat zegt al genoeg hoop ik.\

Lexi en ik beginnen te rennen. ' Ik mag stef echt niet' zegt Lexi.' Nee ik ook niet' antwoord ik terug. ' Hij is zo gemeen en streng en gewoon stom en gemeen en streng en stom en gemeen, Volgens mij had ik dat al gezegt' zegt Lexi.' Jup' antwoord ik kort. En stop daarna met praten omdat Stef hons boos aan zit te staren en ik heb echt geen zin in ruzie met hem.

Na zoon tien rondjes ben ik al kapot. En Lexi rent nu ook al een paar meter voor mij uit. Omdat ze vondt dat ze te langzaam ging. 

Opeens komt er iemands naast me rennen waar ik totaal niet van verwacht had dat hij naast me zou gaan rennen. 'Jesse waarom kom je naast me rennen? ' Vraag ik. Luister, Kom na de training naar mijn kamer toe ik en Bella moeten je iets vertellen'. Na dat gezegt te hebben rendt hij weer veder.

EVELINA !!! DOOR RENNEN HUP, HUP, HUP. jE WIL GEEN STRAF!! roept Stef.

meteen ren ik door. Ik heb echt geen zin in straf en ik wil echt weten wat Jesse en Bella me te vertellen hebben.

~

Eindelijk klaar met de training. Naast rondjes rennen moesten we ook nog aan honsen verdediging werken. En leren schieten met pistolen. Ik zelf vondt het laatste echt verschrikkelijk om te doen. Oké ik zit in nu in de Mafia maar dat betekend niet dat ik iemand ga neerschieten. Maak niet uit of hij goed of slecht is. Ik ga niemand neer schieten ik ben niet gek. Ondertussen ben ik bij mijn kamer aan gekomen. Ik loop naar binnen en kleed me om. Ik wil zo graag weten wat Jesse en Bella me te vertellen hebben. Dus open ik de deur. stap naar buiten en loop naar Jesse's kamer. Als ik daar aan kom staat er niemand buiten. Dus besluit ik op zijn deur te kloppen. ' Ik kom er aan even geduld Evelina !!' Schreeuwd Jesse door de deur. Hoe weet hij dat ik dat was ? Vreemd. 

Na 5 minuten wachten komt Jesse naar buiten. ' Hallo Evelina'.' Hallo Jesse'. Niet veel later komt Bella aan gelopen. ' Je hoort niet echt bij de groep he Evelina' zegt ze als ze mij ziet staan. ' Door wie komt het ?' fluister ik stilletjes. ' Ik kan er voor zorgen dat de groep je mag Evelina maar daar staat wel wat voor over' Antwoord ze mijn antwoord  negerendt. ' En dat is ?' Vraag ik.' Daar kom je snel genoeg achter . Doe je mee ? Het is niks ergs' antwoord Jesse. Oké ik heb dus de keuzen om voor altijd negeerd te worden door mijn trainings groepje of ik wordt niet genegeerd en ik doe een opdracht die niet erg is en ik ben van alles af. Dan zeker het laatste.' Goed ik doe mee' antwoord ik. 'Er is wel geen weg terug, Dat je het weet' antwoord Jesse. ' Ja ik weet het heel heel heel zeker, Ik doe mee' antwoord ik.' Goed,  Je komt vanavond om 12 uur naar verdieping twee, Gang 13, Kamer 14, Daar staan ik en Bella op je te wachten. NIEMAND  anders mag je mee nemen alleen jij. Als je daar bent krijg je verdere uitleg van hons. En doe je Test.' Verteld Jesse. Ik kink.  Bella is ondertussen al weg gelopen. En Jesse pak de deur van zijn slaapkamer en opent hem. Het laatste wat hij zegt als hij de deur dicht trekt is.' Tot vanavond Evi'. Ik loop naar mijn kamer toe en ga op bed liggen. Nu ik zo na denk het was niet echt een slim idee om hier aan mee te doen. Ik heb namelijk het gevoel dat die twee iets in hun schild voeren en heb geen idee wat. Ik sta op en loop naar de eetzaal op wat te gaan eten.

  ~

Het is nu al een paar uur verder en ik lig al in bed. Over 10 min is het 12 uur en dus Bij na tijd voor mijn test. Ik sta op trek mijn kleding aan fatsoeneert mijn in de war geraakte haar. Na dat ik dit alles heb gedaan en kijk ik naar de klok. 12 uur tijd om te gaan. Ik doe de deur open loop de gang op. Op weg naar verdieping 2, gang 13, kamer 14.

h15

Een Extra lang hoofdstuk voor jullie. Omdat ik zo lange tijd niet heb geupload. Sorry Sorry en nog eens Sorry daarvoor. Ik had het namelijk heel druk met school. Ik was ziek vorige week dus moest ik al mijn toetsen in halen helaas. Maar hier is eindelijk h15.

Zijn jullie ook benieuwd wat de opdracht voor Evi is ?

xxx emmmatjes

 kidnapped by my father the Mafia bossWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu