16

113 11 3
                                    

Pozor: výměna pohledu 😂

Pohled Gabriely:
Po pár minutách jsme se od sebe odtáhli. Páni! To bylo něco! Nevěděla jsem, že dokáže tak dobře líbat. Teď to asi zní, jako kdybych se v životě s nikým nelíbala. Pravda je taková, že jsem měla jenom jednoho doopravdického kluka.

Vždycky jsem si ale říkala, proč vlastně je tak cool mít, co nejvíc kluků nebo se co nejdřív zbavit panenství? Vážně jako by to byl nějaký závod. A přitom většinu z těch holek lituju.

No každopádně vraťme se do reality.

Honza mě vzal za ruku, jako kdybychom spolu chodili už delší dobu a odpovídalo to i tím, jak moc naše ruce do sebe zapadaly, šli jsme společně k pokoji, kde ležela jeho sestra. Podle toho co jsem o Lindě slyšela, si myslím, že je to vážně hodná a chytrá dívka. Je mi moc líto, co se stalo a chtěla bych Honzu, co nejvíce podpořit.

Přišli jsme k jejímu pokoji. Byla jsem nervózní. Ještě předtím než jsme vešli, mě Honza pohladil po rameni a dal mi pusu do vlasů. Pak otevřel dveře a společně jsme do něj vešli. První, čeho jsem si všimla byla jeho sestra ležící na nemocniční posteli obklopená spoustou přístroji, pokrytá spoustou modřin, škrábanců a taky sádrou na ruce. Vypadala jako Sněhurka, která spala 100letým spánkem.

Pak jsem si všimla Honzovy maminky, která se na nás překvapeně dívala. Také jsem si všimla jejího vyčerpaného a smutného obličeje. Podle jejich rtů jsem vyčetla, že se Honzy hned zeptala, kdo jsem. Honzovy rty jsem viděla jen ze strany, takže jsem jeho odpovědi moc nerozuměla.

Jeho maminka se ale po chvíli trochu pousmála. Takže moje nervozita opadla. Honza mi přinesl židli z chodby. A pak jsme si sedli vedle sebe a sledovali jeho sestru. Jednou rukou jsem ho chytla za ruku a on mě svou druhou rukou objal okolo ramen. Lehla jsem si na jeho rameno. Byli jsme jako jedno tělo, jedna duše.

A v tomto objetí jsme zůstali dlouho. Když říkám dlouho, myslím opravdu dlouho. Mohlo to být okolo 18 hodin.

Ale Linda se ani za tu dobu neprobudila.

Ahojky lidi! Budu ráda za každé přečtení, hvězdičku a like! Budu se těšit u další kapitoly! 💜💜

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 18, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

What If...? [MenT]Kde žijí příběhy. Začni objevovat