Deci totul devine enervant .
În primul rând , nu am cum să fiu moartă!
In al doilea rând, tot ezită să-mi spună ceva ,iar eu sunt disperată după mai multe răspunsuri .-Mă voi mai întoarce ? Sau voi fi fantomă ? Dar știi ceva? Este imposibil... nici nu mi-am luat adio de la familie, nu am terminat parteneriatul... era ultima mea dorință pe care aș fi vrut să o duc la bun sfârșit...
-Ți s-au dat numeroase șanse pe care le ai irosit, orice lucru în viață are un preț. Nu mai vorbi atât si lasă-mă să-ți spun ce am de zis!
-Bine! îi spun cu putina frica .
Își drege vocea,iar apoi glasul ei începe să răsune din nou:-S-a decis in Comisia Îngerilor să ți se acorde o șansă în privința situației tale...
-O șansă ?! o întrerup, dar apoi reluându-si propoziția.
-Cum ziceam...tu in acest moment ești in proba de a fi înger.
Tu ești înger! Ca mine de fel!-Și la ce mă ajută? Nici nu știu ce să fac?! Sau să zbor sau sa fac orice chestie pe care o faceți voi îngerii, spun gesticulând fara noimă.
-Ți se va da oportunitatea de a-ți ajuta semenii.
Există o fetiță pe nume Melody care va avea nevoie de niște ajutor, pentru vârsta ei fragedă a trecut prin destule.-După ce se va întâmpla?
-Vedem in funcție de rezultat.
-Pe bune? Și dacă nu vreau?
-Atunci vei rămâne un suflet pierdut, iar tu nu te vei mai întoarce! Și nu vei fi lăsată să te duci la el înainte de Crăciun.
- De ce totul se rezumă la Crăciun?
Dacă n-ar fi, omul drag sufletului nostru nu si-ar gasi sfarsitul fix in momentele astea . Nu ar cădea ca mine pe gheață, nu ar avea accidente din cauza zăpezii si gheții pentru a aduce ceva.- Draga mea, Magia Crăciunului poate face minuni! Nu vreau sa-ti mai aud gura. Dacă nu duci misiunea la bun sfârșit ma vei avea pe mine pe cap.
- Prefer sa fac ce imi zici decât să te am după mine.
- DECI?
- Off.... cum o fi... dar nu voi fi responsabilă de ce voi face.
- Daca nu vrei, rămâi aici o eternitate cu mine!
-Dar tu de cat timp ești aici, de tot ma freci pe mine la cap cu toate astea?!
-Tinerii din ziua de azi! Eu la vârsta ta l-am cunoscut pe soțul meu, nu am avut copii, dar acum el e încă pe pământ ...vecina de alaturi ii tot aduce tocăniță, ma calca pe nervi.
-Aceste lucruri au sens...
-Totul are sens daca îți pui mintea la contribuție!
CITEȘTI
Magia Crăciunului (NEEDITAT)
Viễn tưởng" -Nu ai știut sa apreciezi la timp ce ai, iar acum ai ajuns in Rai. Totul se plătește, fetițo! - Dar... Macar el este aici? - Degeaba ai regrete acum sau oftezi. Dumnezeu știe să și dea, dar să și ia, iar prețul a fost viața ta." Eveline este o fem...