Iar ma trezesc din somn, dar de această dată afară este lumină. M-am trezesti din ora in ora si de fiecare dată eram înlănțuită de mână lui James. Acum sunt liberă, dar ma mir de ce. Ma întorc pe partea lui și văd locul gol.
Super imi incep ziua singură. Nu ca mi-ar fi placut sa fim impreuna.
***
Astăzi chiar nu stiu ce as putea face. Planul meu este cam dus la bun sfârșit.
- Nu este.
- De ce?
- Încă nu ți-ai găsit fericirea.
- De fapt as putea fi fericită deoarece este posibil ca Michael sa fie in viață. Iar eu stau fără folos acum.
- Totul are un scop dragă. Cum ti-ai dus misiunea la bun sfârșit, De fapt aproape, iti mai dau o șansă să realizezi ca fericirea este în fața ochilor tai.
- Alya, fericirea ne consta in visul de aseară. Eu acea bucurie o vreau. Nu alta!
- Vino cu mine.
- Unde ma mai duci acum? Chiar m-am săturat.
- Doar taci macar o data, Eveline!
As fi vrut sa plâng. Lacrimile prindeau rădăcini, dar le-am tăiat imediat deoarece nu imi mai permit momente de slăbiciune.
Iesim din apartament si intram in al vecinei mele care a avut grijă de pisica mea.
- Ne vede?
- Nu. Oricum face curat.
- De ce m-ai adus?
- Sa iti spun ca eu am avut fericirea in fata ochilor mei, dar am pierdut-o aiurea.
-Adica?
- Stau si o privesc cum face curat zi de zi. Chiar dacă nu trebuie. Face mâncare, așază masa, pune flori proaspete zilnic, dar nu îi vine nimeni. Ea este vecina care mi-a pus otrava in suc.
- Dar e vecina mea.
- Nu stiu daca iti vine sa crezi dar am stat la patru etaje mai jos de tine.
- Și ce legatura are cu mine?
- Eu cu soțul meu ne înțelegeam de minune. Ne iubeam, alintam, dădeam unul de altul. Dar in ultimul timp ne mergea greu. Eu am mărit volumul de muncă pentru a ne întreține si ni-am neglijat soțul. Deși el nu i-a dat atenție avansurile ei si mă astepta pe mine, viața tot a vrut s a ma pedepsească si nu prin infidelitatea lui, ci prin moartea mea. După ce am realizat asta, am incercat sa luminez si mințile altor tineri.
- NU IMI PASA!
- OF, EVELINE! Vino!
- Nu imi pot pierde timpul cu tine. Michael ma asteapta!
- TACI! Michael nu se mai intoarce, mergi mai departe!
Autoritatea ei mă trezește brusc dintr un somn profund. Ceva numit realitate. Poate ca ar trebui să îi acord o șansă. Eve... macar parteneriatul obtine-l.
- Hai.
*
M-a plimbat prin tot orașul pana ajungem in fata casei in care am copilărit.
- De ce aici?
- Familia va petrece Crăciunul aici .
- Oh... Dar fără mine...
- Tu iti doresti asta?
- Dacă stau s a ma gandesc... Da as vrea. Chiar le duc dorul.
- Și încă în alte două locuri apoi te poti odihni pentru următoarele două zile.
- O sa ma pot intoarce la James după ce mă trezesc?
- Asta daca te trezesti!
- Cum adică?
-Nimic. Hai.
*
Cafenea lui James. Un loc în care chiar mi-aș dori să fiu acum.
- SIMȚI CEVA IN SUFLET?
-Iubire...
- Așa acum ce simti?
Imediat ajungem in camera mea de spital. Privirea mi se întuneca si o ura imi pătrunsese in suflet.
- ACUM URA!
- Și ce vrei sa faci?
- Sa continui parteneriatul!
-OF! Incerc s a te fac să realizezi si tu tot ridici ziduri.
- Nu am ce face.
CITEȘTI
Magia Crăciunului (NEEDITAT)
Fantasy" -Nu ai știut sa apreciezi la timp ce ai, iar acum ai ajuns in Rai. Totul se plătește, fetițo! - Dar... Macar el este aici? - Degeaba ai regrete acum sau oftezi. Dumnezeu știe să și dea, dar să și ia, iar prețul a fost viața ta." Eveline este o fem...