Tocul mi se rupe, apoi făcând contact cu gheața rece a nopții, totul devine negru.Holly
Cu toată agitația sărbătorilor am tot uitat de prietena mea, Eveline... oare ce mai face. Îi făceam o vizită de sărbători in fiecare an când veneam acasă.
Din câte stiam se ocupa cu un anume proiect.
Deși de fiecare dată încearcă să mă expediaze, nu-i reușește cu mine. Sunt o parte din trecut pe care nu o poate șterge.Îmi pare atât de rău de ea...
Am copilărit împreună și am fost colege de liceu și facultate eram nedespărțite.
Odată ce Michael a plecat dintre noi în urma cu 2 ani, ea a încercat să se afunde în muncă. A fost singurul prieten in care avea încredere, dar era si iubitul ei din liceu. Se învinuiește, deoarece crede că dacă nu l-ar fi trimis în Ajun să ia acel brad, ar fi fost cu noi acum. A trecut peste, dar a uitat ce sunt sărbătorile și semnificația lor. A uitat de cei dragi în primul rănd. El era fratele meu ,dar am reușit să trec peste...asta și-ar fi dorit.Michael voia să o ceară în acea seară..mi-a cerut sfaturi pentru inel ,pentru atmosferă, iar totul s-a încheiat în loc de clopote de nunta au fost clopote de înmormântare. Deși el nu a mai fost găsit, noi tot i-am făcut-o. Macar asa sa ii ținem vie amintirea.
Noi trei eram prieteni din copilărie...el s-a apropiat foarte mult de Eveline și au ajuns împreună.
După evenimentul nefericit a rupt orice legătură cu mine, chiar și cu familia.
In orice caz peste o săptămână se împlinesc 2 ani , vom face o comemorare la care sper sa vină și ea. Eu stau in Chicago acum, dar cand mi-e dor de el si familie am un junghi in inima, deoarece n-am mai putut să vin.
Dar ca sa recunosc nu mi-am mai văzut familia de vreo 2 ani si ceva pentru ca nici nu am vrut. De la ultimul Crăciun. ..Imi scutur capul ca sa alung gândurile și mă concentrez la drum.
Traficul este infernal. Vreau să scap odată de atmosfera asta si să înceapă Crăciunul. Aglomerația se mai risipește, dar îmi pică fisa... aici e zona in casa sta Eveline.
Parchez unde apuc. Dacă este parcarea cuiva și ma înjură... drum bun și cale bătută maică.
Cobor repede din cauza frigului. Nu scapă de mine fără a-mi da macar o ciocolată caldă.Continuam drumul și deodată văd în partea mea zacand un trup.
Este Eveline.. Dumnezeule mare...***
Am ajuns de mai bine de o oră și nu prea mi s-au spus multe. L-am chemat si pe fratele ei cu cumnata, deoarece ei sunt singurele rude aflate cel mai aproape.
Mă așez pe un scaun pânăprimesc niste răspunsuri de la doctori și până ajunge fratele ei pentru a o prelua. Simt ca ma sufoc in spital. De la accidentul fratelui meu, statul sau așteptatul in spital mi-au afectat destul de mult psihicul.
Este în comă doar din cauza unei cazaturi.
Cate se pot schimba din cauza unei mici neatenții...
Ea deși a uitat de mine eu nu o voi face și voi fi lângă ea.
Degeaba o viață întreagă muncește dacă nu o apreciază. Ea poate fi luată ușor.Va urma....
CITEȘTI
Magia Crăciunului (NEEDITAT)
Fantasy" -Nu ai știut sa apreciezi la timp ce ai, iar acum ai ajuns in Rai. Totul se plătește, fetițo! - Dar... Macar el este aici? - Degeaba ai regrete acum sau oftezi. Dumnezeu știe să și dea, dar să și ia, iar prețul a fost viața ta." Eveline este o fem...