Capitolul 20."Dumnezeu nu m-a uitat"

81 6 0
                                    

Nu stiu de ce am emoții. Totul este gata si maxim o oră invitați mei ar trebui sa ajunga. A... Să îmi pun inelul.
Ciorba si sarmalele sunt gata. Crema de zahar ars este încă în cuptor. Tacâmurile sunt puse alături de farfurii pe masa din living. Sunt gata.

Un mic somn nu strică. Macar cateva minute, simt ca o sa cad jos de oboseala.

" Lumina este din ce in ce mai puternică. Sunt cum ma izbesc de ceva. Sunt intr-o mașină, în partea dreaptă, iar în stânga mea este Michael și este treaz. Senzația de cădere în gol se simte, dar și apa care acum incepe să pătrundă în mașină. Michael e conștient, se mișcă greu si are o rană la cap, dar nu se oprește pana nu deschide ușa de pe partea lui și iese din mașină.

Eu ies după el și iesim la unison la suprafață. Noroc malul e aproape. El iese, dar nu știu de ce nu s-a uitat la mine. Doar sunt lângă el. Iese la suprafață și fuge.

Totul incepe sa se învarta."

Batai insistente in ușa ma trezesc instant. Sar din locul meu si o deschid.

- Bine ati venit!

- Bine te-am găsit,draga noastră! Esti bine? Stăm de vreo 5 minute și nu dădeai niciun semn. spun bunicii.

- Eve, te-am sunat si n-ai răspuns, mă mustra James.

- Adormisem...

- Vino încoace, si primesc o îmbrățișare de urs de la James.

- Intrați.

**

De vreo oră stăm si vorbim, dar eu am mintea in alta parte. Ce o fi cu visul ăla.
Mână lui James in fata mea mă trezește din revelația mea.

- Eve?

- Daa?

- Le spunem?

- DA!

- Voiam să știți că eu cu Eve ne-am logodit.

- Felicitări dragilor!

- Eu sunt cea mai câștigată! spune entuziasmată Melody.

Chiar mi-a atras atenția ce avea să zică.

- De ce? Intreb eu.

- Eu o sa am o mamă, bine chiar dacă unchiul James nu e tatăl meu, eu il consider. Și o să am un fratior sau o surioara. Dumnezeu nu m-a uitat.

- Melody, de fapt eu sunt mai câștigată, deoarece v-am gasit pe voi.

- Ce tablou frumos. James, ne-am hotărât in privinta a ceva.

- La... ?

- Vom retrage dosarul de la tribunal si te vom lăsa pe tine tutorele lui Melody!

- Mulțumesc, Buniii!
Sari Melody in bratele bunicii radiind de fericire.

- Noi ne vom retrage acum.

-Trebuia sa mai stati, nu v-am dat desert!

- Cu alta ocazie draga noastră, o vom lua si pe Melody cu noi.

- Poate vreți să mai stati împreună si sa terminati ce ati început, spune cu subînțeles bunicul, iar eu rosesc.

- Haide Buni, mi-e somn.

*
Eu i-am condus până la lift, masa era deja strânsă, iar James stătea lungit doar cu pantalonii pe el pe canapea.
Pfoa...priveliște... stai...Michael... oare ce a fost visul ăla...
"A fost un mod de răsplătire sa vezi ce s a intamplat cu adevărat în acea seară."

"Alya, este în viață?"

Privesc în jurul meu și niciun răspuns. Ce frumos.

Oftatul meu ii atrage atentia lui James care deja se află în fața mea . Ma priveste fix in ochi câteva secunde apoi ma sărută. Câteva secunde a durat si ma trage pe canapea.

Seara asta va fi lungă...

Magia Crăciunului (NEEDITAT)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum