capitolul 16." Dezvaluiri"

84 5 0
                                    

Sunt foarte sigura ca Îngerul încearcă să îmi evoce ceva. Dar nu știu ce.

- Aici e firma la care lucrezi.

- Ma pot vedea restul?

- Nu! Si nici sa nu te gândesti ca te poti duce in biroul tau!

- Vreau doar sa mai fac ceva la dosarul pentru parteneriat. Macar sa il termin! Muncesc de ani de zile la el! E munca mea!

- Nu trebuia sa te aduc aici!

- Dar ai facut-o! Eforturile mele, nopțile pierdute pentru ce? Ca sa mor? Nu ...

- Tu erai o obsedată, copila mea!

- Dar tu cand erai in viață de ce erai preocupată, de vecina ta ii făcea ochi dulci soțului tau si te-a otrăvit?!

- Am fost orbita de muncă. Am fost medic neurolog si eram disperată sa gasesc leac pentru tumori! Am fost pe punctul de a-l gasi. Intr-o seară m-am întors de la lucru. Totusi ca totusi.. mi-am iubit soțul și încercam să îi spun că vecina mi-a pus gand rau. Nu a ținut cont si in timp ce pregăteam vina ea mi-a pus ceva in paharul de suc.

- Chiar l-ai iubit?

- Roger mi-a fost la bine si la rau. L-am iubit, dar nu îndeajuns. Apropo... am fost vecine de etaj. Si doamna Tunner e maniaca.

- Ce? Sa fi trăit cu tine in bloc si sa nu fi stiut? Mă rog nici nu stateam prea mult pe acasă.

- Haide altundeva acum!

Trecem de clădire cu birouri, de casă mea. Suntem in fata casei fratelui meu si acum in interior.
Totul este decorat cu funde roșii, globulețe colorate si vasc.

- De ce m-ai adus aici? Taci si uita te in living.

Mă uit jos si il vad pe fratele meu, cumnata Linda, mama, tata, Holly si sora mea mai mică, Aria.

- Am fost la ea ieri... medicii nu ii dau nicio șansă pentru că nu răspunde la tratament. Are starea mult prea gravă. vorbi Holly.

- Eu si Linda am fost azi. Medicii ii acorda timp încă câteva zile. De Crăciun o vor deconecta.

- Eu cu mama voastră speram ca la acest Crăciun sa fim impreuna. După atâția ani ne-am fi văzut fiica, și nu putem accepta faptul că ea ne-ar părăsi. in acel moment mama izbucni în plâns.

- Dragilor, deschise pentru prima oară gura sora mea, ea a intrat în comă de atata timp . Pe ea doar aparatele o mai tin in viață și cu cât stă mai mult așa, cu atât corpul ei va ceda încet. Nu vreau sa ma înțelegeți greșit, o iubesc pe Eveline, dar am văzut dosarul ei. Impactul a fost prea mare si nu a rezistat.

- Cumnata, tu nu ai mai vazut-o pe Eveline de cand ai inceput medicina, adică în urmă cu șase ani. Tu nu ai fost lângă ea cand i-a fost greu, eu da. Chiar dacă ea ne-a îndepărtat noi tot am fost lângă ea. Iar Dumnezeu nu cred ca este atât de crud încât sa ne-o ia acum de sarbatori.

Nu am stiut niciodată ca Aria a vrut să facă medicina si ca are atât de puțină iubire fata de mine. As fi crezut ca ea m-ar fi ajutat daca tot e medic. Recunosc ca nu am fost sora perfectă, dar nici sa nu ma susțină. Sa ma ajute si sa caute o solutie. In loc ca macar familia mea sa se bucure de Crăciun, când eu eram la birou de obicei, imi duc mie grija. Trebuie să mă întorc pentru ai mei. Ri sunt ancora mea adevărată. Dar sa nu uit si de parteneriat. Mai am putin si mă lansez.

- Egoisto! Pentru un moment am crezut ca nu te mai gândesti doar la tine.

- Putem pleca, te rog? Nu am chef de ceartă!

Magia Crăciunului (NEEDITAT)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum