James P. O. V
Precum statuia Gânditoare stau în fiecare pauza de masă. Timpul se scurge și în acel interval pot fi doar eu și lumea mea.
Sunt un om in toata firea.Dar și eu simt durerea, sunt lipsit de puteri, neajutorat câteodată. Mai greșesc, mă îndrept și o iau de la capăt.
Timpul trece, amintirile, rănile rămân, iar durerea este și ea undeva pe acolo.
Vinovăția este un sentiment care te apasă mult pe inimă, doar dacă nu ești părtaș la un mare păcat.
Stau și meditez de atunci într-una la ce s-a întâmplat.
Fratele meu alături de fiica și soția sa au murit într-o explozie in urma cu 7 ani. Aveau doua fete , Sofia și Melody.
Melody este cea mică,iar în acea seară era bolnavă și am rămas eu cu ea.Avea doar câteva luni când părinții ei au plecat asa cum îi spunem noi acum, nu adevărul..
Sofia s-a ținut de capul părinților ei pentru a merge cu ei la bunici și au fost de acord într-un final.
Era ziua mamei noastre, dar eu și marele meu orgoliu n-am vrut să mergem. A fost mereu împotriva deciziei mele de a merge la facultate in Franța pentru a studia arheologia. Și eram certați,iar până trebuia să plec , am stat cu el. Aveam multe datorii și încercam să le rezolv pe atunci fără ajutorul nimănui. În orice caz,erau în întârziere, iar mașina lor era încă în service.
Le-am dat mașina mea pentru a nu mai zăbovi atât.
Am avut niste probleme cu oameni mai dubioși din cauza unei datorii.Am crezut ca am scapat , că mă vor lasa în pace.
Mai voiau o dobândă pe care nu o puteam plăti, iar pentru a se răzbuna au umblat la masina mea,credeau că eu voi urca.
La câteva minute după ce au plecat, sunt anunțat că rudele meu au avut un accident rutier.
Polițiștii au spus că fratele meu era băut, iar soția drogata.
A fost o înscenare,mașină lor nu a explodat pur si simplu.Iar acei polițiști nu aveau dovezi solide care să le ateste ipotezele.
Eu trebuia sa fiu in acea mașină.
Sofia ar fi avut 16 ani.Ar fi început viața de liceu,prima întâlnire,ar fi dat de permis.
Mă roade vina pe interior, deoarece aceea era mașina mea. Melancolia este prietena mea de atunci.
Părinții mei m-au invinovatit, iar sora mea mai mică nici nu știe, deoarece nu ar fi reactionat prea bine. I-am ascuns adevarul pentru binele ei.
Cafeneaua este tot ce mi-a ramas, in amintirea celor care s-au dus... Inclusiv ea a fost cel mai de preț lucru al meu pe care l-am pierdut acum 2 ani in Ajun de Craciun.Dupa moartea celor dragi mie, ea mi-a fost singurul sprijin, m-a ajutat s-o cresc pe Melody. Dar ea a devenit o persoană egoistă și a preferat să plece de pe continent pentru munca sa.
O persoană care munceste pentru a ajunge la țelul propus, este de admirat, dar cu limite.
Acum ea ar fi fost cu mine... Am fi avut o afacere si poate... oh..Nu mai contează. Au fost alegerile ei, a preferat să îmi lase un bilet de adio in seara de Crăciun, după ce m-am dus să iau un brad.Va continua ...
CITEȘTI
Magia Crăciunului (NEEDITAT)
Fantasía" -Nu ai știut sa apreciezi la timp ce ai, iar acum ai ajuns in Rai. Totul se plătește, fetițo! - Dar... Macar el este aici? - Degeaba ai regrete acum sau oftezi. Dumnezeu știe să și dea, dar să și ia, iar prețul a fost viața ta." Eveline este o fem...