13. Bölüm

20 7 0
                                    

(Derin)

Doruk aşağıda beni bekliyordu içimden o zaman plan başlasın diye geçirdim. Ayyy aynı aksiyon filmi gibi. İlk önce dolabımdan siyah sırt çantamı çıkardım içine bi kaç kıyafet koydum ilk önce çantamı attım sonra kendimi bi zahmet beni tutsun o kadar kası süs dursun diyemi yaptı?

Arabaya binip Doruk'un dağ evine gittik. Sabah erkenden kalkıp hastaneden 3 haftalık rapor aldık bu çok kolay olmadı ama Doruk'un çok yakın bir arkadaşıymış, bize yardımcı oldu. Telefonları kırdık yeni telefon aldık birde annemlere haber vermek için Recep İVEDİK'in telefonu ve sesimizi değiştirmek için bir alet aldık artık hazırdık.

Ceren beni kaçırmış numarası yapıp annemi arayacaktı maskeyi taktı ve annemi aradık heee bide yanımıza 15-16 yaşlarında bi çocuk aldık buda Haluk abiciğimizin ceren'den olan çocuğu😈.

Annemi aradığımîzda yeni uyanıyodu. Ben yüzüme makyaj yaparak morarmalar yaptım.

Ceren: Beni dinle ya Haluk'umdan ayrılırsın yada kızından. Senin yüzünden Haluk benden ayrıldı karar senin.

Annem:Kızımı bırak ne istersen yaparım ama bunu benden isteme ya canından canını yada kalbini diyosun yapmaaaa.(ağlıyor...)

Ceren:Ya senin canından can kopuyoda benden ne kopuyo? En azından sen kızına bu senin baban diyebiliyosun ya ben bu çocuğa kaç seneden beri baban öldü diyodum. Ama artık yeter ben dayanamıyorum. Ben bu sefil hayatı çektim ama kızım çekmiycek!!!

Annem: Haluk'un bu kadar namussuz olduğunu bilmiyodum hatta içini ferah tut diye yanında arıycam

DERİN'DEN

Annem bu adamı bu kadar çok mu seviyor hemen din bilgilerinin ve kanuni bilgileri araştırdım Doruk'la bir ilişki yaşamamıza engel olan bir şey yok. Annemin bu kadar üzülmesine kıyamam ki ben o benim ANNEM CANIM KALBİM SEDİĞİM GERÇEKLERİMİN BAŞINDA GELEN bunu ona yapamam. Herkesi durdurdum annemide  annemi iyi olduğuma inandırdıktan sonra Haluk'la evleneceklerini ve arkasında duracağımı söyledim. Sıra bunu Doruk'a açıklamaya geldi...

Kim Bilir?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin